Hakutulokset

  1. W

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Heippa kaikki! Onnea vauvan saaneille! :heart: Itsellä vauva-arki ja isommat lapset vie kaiken ajan, että hätäisesti käyn välillä lueskelemassa täällä kuulumisianne. :) Hyvin on vauvan kanssa mennyt. Ihania vaunukävelyjä tehty ja suihku yhdessä vauvan kanssa on selkeästi hänestä mukava juttu...
  2. W

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Kiitos kaikille onnitteluista! On tämä aivan mahtavaa :kiss: Täällä ollaan jo kotiuduttu eilen. Kaalinlehdet rintsikoissa. Kysyntää on maidolle ollut ja nyt on sitten se toinen ääripää, kuka sen kaiken jois :D no eiköhän se tasapaino kohta löydy. Aion kans jännittää teidän muiden kanssa...
  3. W

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Meille voi päivittää: Wilmiss/1.4.2014/tyttö/3650g/51cm/39+3/5.4.2014 Synnytys oli nopea, ilman kivunlievitystä, ei ehtinyt.. Mutta meni oikein hyvin. Lopuksi nukutus ja istukan kaavintaan. Joten siitä täällä koitetaan toipua alhaisen hb:n kanssa. Onnellinen Wilmiss ja pikku prinsessa...
  4. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    SU - PIS - TAA, taitaa olla menoa nyt! :whistle: vessassa oon rampannut ja jotain vaaleanpunaista tihuttaa. Wilmiss 39 + 3
  5. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    39+0 POKS! Ei mittään merkkiä mihinkään suuntaan, joten sit vaan ootellaan :kieh: Kovasti tekis jo munkin mieli päästä vaunukävelyille vauvan kanssa. On niin ihanat ilmat :cool:
  6. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Onnea Miwwi, Yöenkeli ja melin! :flower: Ihan uskomatonta että LA on jo ens viikolla! Näyttää siltä että tämä kolmas raskaus menee pidemmälle kuin aiemmat. Jotenkin kun päivät kuluu, tuntuu epätodellisemmalta että joku päivä tässä ihan konkreettisesti synnytys on edessä. Kävin jo kääntymässä...
  7. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Voi kuinka jännää, oikein kovasti tsemppiä Yöenkelille! Itsellä menossa samat viikot 37+2. On tää hurjaa kun ei yhtään tiedä varautuuko lähtöön piankin vai meneekö vielä viikkoja. Meillä siis esikoinen syntyi 37+3, eli sen mukaan huomenna :) Tällä viikolla ois vielä monennäköistä menoa, mutta...
  8. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Mulla ei oo neuvolassa ollut puhetta streptokokkinäytteestä, ens viikolla on neuvolalääkäri, joten sillon varmaan, jos sellaista otetaan. Kiva kuulla mikä tilanne kohdunsuussa, kun supistelee aika reilusti päivittäin. Vauvan liikkeet tuntuneet ihan samanlaisina viime aikoina kuin...
  9. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Tosi pitkällä jo ollaan :D mulla nyt menossa 35+3. Aiemmat lapset syntyneet 37+3 ja 38+6 niin jännityksellä odotan koska tämä kolmas päättää syntyä :heart: Vointi on ollut melko hyvä. Suonenvedoista/krampeista/levottomista jaloista täälläkin kärsitty, joten muutaman Magnesium-tabletin oon...
  10. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Hyvää uutta vuotta kaikille! :flower: Itse en ole hankkinut vielä oikein mitään, tietysti kun meillä on kahden lapsen jäljiltä aika paljon ennestään kaikkea. Tuota turvakaukaloa autoon olen miettinyt. Meillä on ennestään uutena ostettu Britax, mutta ostettu siis vuonna 2006, elikkäs on jo...
  11. W

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Heippa. Liittyisin ketjuun mukaan. LA 5.4 / kolmas/ tyks Olen lueskellut tekstejänne, mutta nyt vasta sain rekisteröidyttyä :) Pieniä liikkeitä jo tuntuu. Eilen sai isovelikin tuntea pienen potkun :heart: Ensi viikolla kauan odotettu rakenneultra! Oletteko ottaneet sisaruksia mukaan...

Yhteistyössä