Hakutulokset

1. R

Hyvä joulumieli -ketjusta

Itsekin olen ilmoittanut haluni muistaa lasta/perhettä jouluna. Yhteydenottoja en ole saanut, mutta haluaisin todella auttaa. Tapaamalla autettavan tietäisin paremmin, että apu menee sitä tarvitsevalle ja on paikallista. Tämä voisi siis olla minuutin tapaaminen esim. ostoskeskuksessa tms...
  2. R

G: Aiotko syödä jouluna suklaata? Mitä?

Varmasti ja paljon :). Ainakin Lindthin suklaakonvehtirasia on saatava, lisäksi da capo ja brunbergin tryffelirasiat on saatava!
  3. R

Muita joilla ollut pienet sf-mitat?

Mulla on kanssa molemmat raskaudet menneet alakäyrillä, ja kaikki ollut normisti. Eikö siihen vaikuta oma ruumiinrakennekin paljon... Molemmat meillä syntyneet lasketun ajan paikkeille 3,1 kiloisina. Ja edelleen ovat painonsa puolesta siellä -10 käyrällä, hoikkia kun ovat.
  4. R

Lasten ykkösjoululahjatoiveet?

Kertokaahan mitkä ovat teidän lastenne toivotuin/toivotuimmat lahja(t) tänä vuonna! Ja ikä tietysti mukaan. Olisi mukava kuulla toiveita ja saada vinkkejä sukulais- ja kummilasten muistamiseenkin :) Meillä tyttö 5 v toivoo siivekästä Winx-nukkea ja prinsessapukua. Poika 2 v on osoittanut...
  5. R

lemppari pizza? kertokaa !

Mä olen tykästynyt kotipizzan burger-pizzaan!
  6. R

Miltä teistä kuulostaa tämä lahjamäärä 6-vuotiaalle?

Minusta vaikuttaa sopivalta! Kyllä meillä ainakin paketteja kertyy, kun useampi taho niitä antaa. Ja itsekin haluan lapsiani muistaa, paketit kuuluvat minusta jouluun, olkoon se kuinka materialistinen ajattelutapa hyvänsä.
  7. R

Myydäänkö jossain tarrajoulukalentereita?

Siinäpä se kysymys, omasta lapsuudestani muistan tarrakalenterit jouluna. Sopisivat minusta pienemmille lapsille, mutta eipä ole missään osunut silmään... Tuolle kaksi vuotiaalle en suklaakalenteria haluaisi hankkia... Ja sisaruksille pitäisi saada samanlaiset, muuten tulee iso riita :D
  8. R

Mikä joulussa ihaninta?

Minä rakastan joulunodotusta: leipominen, joululaulut, lasten hömpötys tontuista, kynttilät ja jouluvalot. Minusta on ihanaa suunnitella ja ostaa joululahjoja (hyvissä ajoin ennen ruuhkia!) ja erityisesti paketoida niitä :) Itse aatossa, on parasta joulun oma rauhaisa tunnelma ja kiireettömyys...

Yhteistyössä