Hakutulokset

1. P

Vauva haaveissa vuodelle 2014

Oi että, onnea hurrjasti Tinttu! :) ihana joululahja. :) Meillä eka neuvola lähenee.. Uudenvuoden aattona saadaan tietää onko vauvalla kaikki hyvin! Jännittää ihan hulluna. Ihan erilaiset fiilikset mitä ensimmäisestä lapsesta, jotenki paljo varovaisempi olo. Ei uskalla vielä oikeen iloita. :s
  2. P

SannaMarko: tervetuloa mukaan! :) ja onnea yritykseen, sitten kun sen aika koittaa! ((: mut mietin et miks nuin tarkka päivä millon alatte yrittämään? :p
  3. P

Miisu: vaisnii :/ no mut jospa se nyt tärppäis paremmin! :) (piti ihan googlettaa mitä tuo lääke on :D)
  4. P

Oijoi, ihanaa!! :) kiitos, ja iso onnitteluhali sullekki! :)<3
  5. P

Ääää. Mää en ymmärrä :D mulle saa melko useasti vääntää rautalangasta.. :D eli siis miten niin nanilla ois myöhässä menkat, jos kp on 13/30-35? Lupaan et jos nyt en ymmärrä ku joku selittää niin annan asian olla :D Tuttu tunne miisu! Mulla se viime kuukausi oli niiiin sitä testirumbaa (en...
  6. P

Nani92: kp 13/30-35? Nyt mää en ymmärrä.. :D selittäkääpä tyhmälle mitä nuo merkinnät tarkottaa. Luulin tietäväni, mut en vissiin tiennykkää :p ja juu, täällä on menkat 3pv myöhässä, ja toivoisin myös et ois tärpänny! Muttei uskalla kuitenkaa ihan hirveästi ajatella asiaa, ku viimeksi menkat oli...
  7. P

Huhuuuu?! Missä kaikki? :)
  8. P

Hei! Maahtuuko mukaan? :) Ensinnäkin onnea jo plussanneille!! :)<3 Olen 21 vuotias (mies saman ikäinen), ja ollaa oltu naimisissa kohta 2v. 11/2012 saimme ihanan pienen prinssin! Toisin kuin yleensä, meillä MIEHELLE iski vauva kuume :') ite sulattelin asiaa muutaman kuukauden, en halunnut ihan...

Yhteistyössä