Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Huh tätä väsymystä, niin lamaannuttavaa. Vaan ei auta makoilla kun on kaksi alle 2v lasta jaloissa pyörimässä. Sisulla eteenpäin ???? Ällötys olot lisääntyneet joten veikkaan että,raskaus on nyt 6+jotain. Tarkkaan en osaa sanoa kun edelliset menkat jäi merkkaamatta ja ovat imetyksen takia vielä...
  2. M

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Heippa Kaikille! Mukaan hyppää aikamoisen ylläriplussan pari päivää sitten saanut äiti :) Ennestään mulla on kaksi alle 2v lasta :D Eli touhua luvassa kohta, jos tää raskaus tästä jatkuu, HUH. Noiden kahden lapsen välillä mulla oli pari keskenmenoa, joten siihen oon nyttenkin varautunut, mutta...
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Hellurei. Liityin tohon uuteen fb ryhmään ja poistuin samantein kun huomasin että se onkin vain suljettu, ei salainen. Eikös se silloin näy ulkopuolisillekkin että siihen kuulun vai? Haluan odotuksen pitää vielä salaisena :) Täällä jo pieni hipsutuksia ja muljahduksia tuntuu päivittän...
  4. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Kylläpä tää aika rientää..tänään "jo" 13+1 :) Mä oon eilispäivän ajan tuntenu välillä sellaisia hipaisuja ja mietin voisko ne jo olla pikkuisen liikkeitä. Esikoisesta tunsin 14+6 ja silloin oli istukka etuseinämässä, nyt se on takana. Maarii 13+1
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    DONNUSKA Oon laitellu sulle pari yv:tä että haluisin fb ryhmään liittyöä, mutta onkohan ne tulleet perille? Kun ei mulla edes lähetetyissä näy niitä. :confused: Pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: SukupuolestaItellä on vahva poikaolo. Rakenneultrassa kysytään varmaankin jos se vain...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Eilen oli nt-ultra ja kaikki hyvin :heart: Siellä se pikkunen polskutteli menemään kunnes väsähti ja kävi nukkumaan <3 La on nyt sitten 6.11 Pysyi samana kuin mitä neuvolasta laskivat, oon tainnut omien laskujen mukaan tänne ilmottaa 7.11. Itellä ollut viimeaikoina maha-ja selkä särkkyjä...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Moikka pitkästä aikaa! Oon pitänyt hiljaiseloa enkä oo jaksanut edes lukemassa käydä. Oon ollut jotenkin niin varma ettei meille tule marraskuun vauvaa kun oireet rupes reippaasti vähenemään rv 8 tienoilla. Issias kipuv väsymys ja turvotus on oikeastaan ainoat oireet tällä hetkellä, välillä...
  8. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: (.)Mulla on vahvasti sellainen tunne ettei tämäkään raskaus pääty hyvin, ettei kahta ilman kolmatta. Jotenkin oma olo on parantunut ja menkkajomottelut tulleet takaisin. Vaikka kyllähän nää oireet toki voi vaihdella niin päiväkohtaisesti. Oon...
  9. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Lianne :hug: Plussatuulia sinne <3 (.)Ei oo pitkä aika kun hermoilin sitä että oireet vaihtelee päiväkohtaisesti. No enää ei tartte, tänne on rantautuntu 24/7 krapula. HUH. :x Koko ajan yököttää, mahakin sekaisin, jatkuvasti pitää tunkee jotain suuhun ettei oksu tuu. Kovin raskaasti ei voi...
  10. M

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Laialou :hug: Olen kovin pahoillani <3 (.)Jännittää, ahistaa, pelottaa. En vaan jaksa uskoa että tämä raskaus onnellisesti päättyisi, tuntuu että nää päivät ja viikot ei etene sinne turvallisimmille vesille. Oireetkin niin vaihtelee, välillä ei yhtään mitään ja välillä taas vähäsen jotain...
  11. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oodikas ja Hellan vanki :hug: Niin se vaan on että niin pienillä viikoilla vielä mennään että mitä vaan voi sattua, joskin niinhän se menee koko raskausajan. Minä en ainakaan huokaise ennenkuin saan nyytin terveenä syliini, jos silloinkaan. Silloin alkaa uudenlainen huoli ja murehtiminen, mutta...
  12. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oodikkaalle tsemppiä, toivottavasti olisi ihan harmitonta vuotoa! <3 Oireista: En toivoisi tietenkään mitään sellaista mikä kovin rajottaisi tätä elämää tuon 9kk ikäisen esikoisen kanssa(raju pahoinvointi, ennenaikaiset supistukset, kovat selkäkivut/jumit). Esikoisesta oli rv 12 asti pientä...
  13. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Meillä tulee sisaruksille 1,5v ikäeroa :) just passeli omasta mielestä. Jotenkin en vaan jaksa vieläkään uskoa että saatais tämä tyyppi syliin asti..kyttään koko ajan oireita/oireettomuutta ja vessaan mennessä pelkään aina pahinta :( Pelkäsin kyllä esikoistakin oottaessa kaikkea mahollista...
  14. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mulla on ollut menkkakipuja viikko ennen plussaa ja jatkuu edelleen, lisäksi oikean munasarjan kohdalle tuikkii mutta se tuntuu olevan hiipumaan päin. Samanlaista oireilua oli esikoisestakin, tosin myöhemmillä viikoilla(rv7->) kun en aikaisemmin silloin raskaudesta ollut tietoinenkaan.
  15. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Josko itsekin jo uskaltaisin tänne :) Sunnuntaina tehty testi ja saatu haalea plussa :) Takana itsellä km 10/13 ja km 11/13, molemmat ihan alkuraskaudessa tapahtuneita. En ole yhtään sen luottavaisempi tämänkään raskauden suhteen mutta katsellaan ja kuulostellaan kuin käy. Esikoinen on vm. 05/13...
  16. M

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Ilmottaudutaampa nyt tänne puolelle :) Tänään siis haalea plussa testiin :heart: Maarii/25v./km10/13,km11/13 / 2.lapsi/ LA 7.11.
  17. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Menkkoja ei eilen kuulunut joten uskaltauduin tänään illasta tekemään testin..haalea plussa viivahan siihen nyt pärähti :) Mahaa jomottelee ja juilii, samoin oli esikon kohdalla. Toivottavasti tässä nyt ois se toivottu Pikku2! :heart: Mut voi siirtää plussanneisiin! Katotaan tuunko...
  18. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Tänään ois The päivä kun menkkojen pitäis alkaa, jomotellut, vihlonnut ja poltellut alavatsaa on jo viikon verran että eiköhän ne sieltä taas ilmesty! Pöh. No jään odottelemaan. Kovasti onnea plussanneille <3 ja Ambrosia, huh! Mitäs mies tuumasi plussasta? Aluksi itse ajattelin että olis...
  19. M

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Mulle voipï päivittää KP 1/31 :| Kyllä nyt ärsyttää, olin jotenkin niin varma että oon raskaana mutta ei. Pitikin eilen hätäillä sen testin kanssa, silläkin rahalla ois saanu vaikka pari levyä suklaata :D Mutta ainakin kierto näyttäs olevan taas päivälleen tarkka, mikä on ihan hyvä. Mua...

Yhteistyössä