Hakutulokset

  1. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Meille on syntynyt viikoilla 38+1 16.6. poikavauva mitoilla 50cm ja 3440g. Jonkin aikaa synnytyksen jälkeen pienen elintoiminnat lakkasivat ja hän joutui elvytykseen. Poika on edelleen sairaalassa. En pysty nyt enempää kertomaan, keräilemme kaikki voimia. Mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja...
  2. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    No nyt alkoi täälläkin tapahtumaan. Oltiin mökillä miehen ja sen kaverin kanssa ja yhtäkkiä hulahti lapsivedet n. klo 17 ja sen jälkeen sitä onkin tullut tasaiseen tahtiin lisää. Supistuksia ei ole tullut vielä ollenkaan. Soitin synnärille, josta kehottivat käymään illalla vielä näytillä. Joskus...
  3. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnittelut täältäkin kaikille, jotka ovat päässeet jo tutustumaan pikkuisiinsa. Täällä vielä odotellaan varmaan aika pitkään. Onneksi on vielä muitakin, jotka odottelevat. Aika tuntuu jotenkin tosi pitkältä ja näin 37+0 viikoilla niitä mahdollisia odotusviikkoja voi olla vielä jopa viisi...
  4. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tosiaan herkuttelu on lähtenyt täälläkin ihan lapasesta nyt loppua kohden. Koko ajan voi mutustaa jotakin ja syödä jätskiä. Onneksi nyt ei ihan tolkuttomasti ole painoa tullut lisää. Ihanana raskausvaivana on ilmennyt nyt virtsankarkailu. Oli tosi hehkeä olo tänään, kun olin kaupassa hame...
  5. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Redwing blackbird Siellä Kelan sivuilla oli muistaakseni vasemmalla sivupalkissa erillinen linkki, jonka kautta sai lisättyä liitteitä. Eli ei ollu siinä varsinaisessa hakemusosioissa. Mäkään en osaa sanoa vielä, että aionko työskennellä vapaan aikana, mutta voi kai sinne Kelaan ilmoitella...
  6. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Tuota yöheräily on täälläkin ollut ihan vaivaksi asti. Melkein joka yö herään joskus aamuyöllä ja sitten ei meinaa uni tulla millään. Toinen ihana vaiva on ummetus :) Ja kolmas..onneksi vain kerran tapahtunut, mutta aivastaessa lirahti hieman housuun. Huomaan, että tunteiden vaihtelua on...
  7. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Onko muille alkanut ilmaantua univaikeuksia? Oon huomannut, että nyt parin viikon ajan olen melkein joka yö heräillyt keskellä yötä ja sitten ei meinaa uni tulla takaisin. Mitään muita elämänmuutoksia tai stressiä ei ole. Eikä kyse ole myöskään siitä, että tarttis nousta vessaan yöllä. Melkein...
  8. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Pitkästä pitkästä aikaa laittelen tänne myös omia kuulumisiani. Lähinnä olen muiden juttuja lueskellut säännöllisesti. Mulla on pari viikkoa sitten vähentyneet raskausoireet huomattavasti ja tiedätte, et aina silloin rupeaa miettimään kaikenlaista. No rinnat on edelleen arat ja iltaisin vatsaa...
  9. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Mä elän nyt viikkoja 6+0 ja kuvotus on alkanut pari päivää sitten. Ulos asti ei ole onneksi vielä tullut, mutta huomaan, että kuvotus on pahimmillaan, jos ei ole syönyt hetkeen. Muutamana päivänä on ollut aika kovia vatsakipuja, jotka tuntuvat samanlaisilta, kuin olen joskus aiemmin kokenut...
  10. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Ai niin ja LA on 29.6.
  11. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Nyt on ollut aika tasainen kausi menossa jännityksen ja vatsanippailujen suhteen. Tänään tosin huomasin siivotessa saaneeni sellaisen pienen raivokohtauksen. Syytän hormoneja :rolleyes: Jännittää alkaako pahoinvointi jossain vaiheessa, vielä ei ainakaan ole ilmaantunut. Myös se mietityttää, et...
  12. T

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mut on jotenkin yllättänyt se, kuinka huuolissani olen koko ajan kaikesta. Ei oikein osaa olla onnellinen raskaudesta, kun kaikki pelottaa. Tämä on ensimmäinen raskauteni, enkä olisi uskonut etukäteen, että tämä on tällaista. No, mielenrauhan vuoksi varasin minäkin sen varhaisultran, mutta...
  13. T

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Nää on kyllä ihmeellisiä nämä omat ajatuskulut. Toisaalta on tosi iloinen, muttei oikein uskalla iloita, koska mitä jos..Välillä nippailut ja juilimiset pelottaa ja sitten pelottaa, jos niitä ei tulekaan. Ole nyt siinä sitten. Varmaan se erityisesti jännittää, kun tää on eka raskaus, eikä oikein...
  14. T

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Moikka taas! Mulla oli oviksen aikaan flunssa päällä ja vieläkin tuntuu limaisuutta kurkussa olevan. Tsemppiä flunssailijoille. Ja erityishalaus surullisen uutisen saaneille. Mä tein tosiaan sen akan haamuviivatestin viikolla 3+4 ja sitten clearbluen digitestin 4+0. Digi näytti, et olen...
  15. T

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mäkin ehkä uskallan liittyä tähän keskusteluun ja jos joku muuttuu, niin ainahan voi siirtyä muualle. Olen siis 32v. ensimmäisen lapsen odottaja.Laskurilla sain lasketuksi ajaksi 28.6. Tein ekan testin eilen (3+4 ja dpo 11) ja sain melko selkeän haamuviivan. Menkkojen oletettuna alkamispäivänä...
  16. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heilanga onittelut, et olekaan vanhin keskustelussa, mulla on ikää 32v.joten vuodella menen ohi. En ole harmikseni oikein ehtinyt tutustumaan täällä kirjoittelijoihin, kuin nopeasti kirjoituksia lukaisten. Ansaitsitte kyllä kaikki, että perehdyttäisiin jokaisen vaiheisiin intensiivisti. Voi...
  17. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täältä ilmoittautuisi yksi yrittäjä ja jännäilijä joukkoon. Meillä on meneillään yk1 ja nyt mennään suurinpiirtein kp 21/28. Pari päivää oli tosi voimakkaita alaselkä- ja alavatsanippailuja ja ihmettelinkin, et tulevatpa oireet aikaisin, jos tärppi on onnistunut. Rauhassa yritetään olla ja...

Yhteistyössä