Hakutulokset

  1. L

    toinen lapsi?

    Minulla yksi raskaus takana, luomuna ilman mitään hoitoja meni 1.5 vuotta ennen kuin aloin odottamaan, nyt on yritetty vuosi eikä mittän ole kuulunut?Olen syönyt yhden clomifem kuurin, muuta en, onko kellään kokemuksia samanlaisia, miten helposti muut ovat tulleet uudelleen raskaaksi?Kun eihän...
  2. L

    pregnyl hormoni

    Hei! Olemme yrittäneet raskautta nyt vuoden ajan, kävin yksityisellä ja kaikki ok, munarakkuloita oli nyt hyvin kypsynyt ja olivat kooa 12mm? sain pregnyl hormoni piikin tehostamaan kiinnittymistä, tietääkö kukaan milloin voi tehdä raskaus testin, kun sain piikin viikko sitten? MIten pian...
  3. L

    Ajatusten vaihtoa

    Olisin vailla joko kirjeiden tai sähköpostin kautta tapahtuvaa ajatusten vaihtoa kaikenikäisten ja millaisessa elämäntilanteessa tahansa olevien immeisten kanssa. Olen 30 ja lapseton, mutta poden kovaa vauvakuumetta, jota yritän lannistaa löytämällä uusia tuttavuuksia ja sitä kautta uusia...
  4. L

    Aspirin/Disperin/Primaspan lapsettomuuden hoitotona?

    Eli onko kenelläkään kokemusta kyseisistä lääkkeistä lapsettomuuden hoitoana? Olisi kiva kuulla kokemuksia millaisilla annoksilla, auttoiko ym.
  5. L

    Koskettava runo

    Löysin runon perheklubin sivuilta...nessut esiin... Katselen täältä kaukaa Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet? Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa. Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin...
  6. L

    ystävä

    Kiinnostaako ketään lapsetonta kirjoitella? Jos niin oisko kivaa tutustua 17v ?

Yhteistyössä