Hakutulokset

  1. N

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Onnea vauvan saaneille! :) Nyt vihdoin synnytyskertomusta. Mytty-tyttönen syntyi siis 9.10. eli kaksi päivää lasketun ajan päälle. Meillä oli pari päivää ripulin tapaista perheessä ja mulla supisteli torstain vastaisesta yöstä alkaen. Vaikea sanoa mistä sekaisin oleva maha johtui, mutta...
  2. N

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    :)Eilen iltana 9.10. 23:35 meille syntyi pieni tyttö 49cm ja 3560g. Kaikki meni sairaalassa hyvin, 3,5 tuntia ja vauva oli maailmassa. Kotona oli rankempaa kun supistuksia oli sen pari päivää. Spinaalipuuduksen sain ja toimi hyvin. Vauvalla ja minulla kaikki ok. Myöhemmin lisää, ehkä jo huomenna...
  3. N

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Paljon onnea kiisuli ja ekavekara! :) Täällä supistellut pitkin yötä ja aamua. Nyt vähentynyt. Maha tyhjeni aamuyöstä pöntöllä istuen oikein urakalla, mutta sama kävi myös miehelle, joten mikähän vatsapöpö meillä nyt jyllää.. Onneksi pojalla ei ole mitään oireita. Mies jäi saikulle täksi...
  4. N

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Toivotaan että pääsette tänään kotiin kosmo! :) Täällä taas levoton yö takana. Vessakäynnillä sisäreisistä lähti tunto ja tuli takas pistellen oikein kunnolla. Tollasta ei ole ollut ennen, mutta oletan liittyvän hermoihin ja vauvan päähän oikealla paikallaan. Esikoinen hortoili myös unissaan...
  5. N

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Voi onnea kosmo! Ja varsin miellyttävän kuuloinen synnytyskertomus. Minäkin siis edelleen mukana, olen seurannut ketjua, mutta kirjoittelut olleet pienissä. Nyt h-hetket kaikilla jo niin lähellä, että toivotan koko porukalle hurjasti tsemppiä, voimaa ja intoakin koitoksiin ja tulevaan uuteen...
  6. N

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Ehkäisyä on meilläkin mietitty hieman, enkä kyllä yhtään tiedä mihin päädytään. Todennäköisesti ei enää kolmatta lasta olla tekemässä. Hormonittomat vaihtoehdot houkuttaisi. Tässä näiden raskauksien välissä ei käytetty muuta kuin kondomia ja sitäkin laiskasti. Mulla imetys piti menkat poissa 10...
  7. N

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Moikka! Kävin tänään neuvolassa ja jäi vähän tyhmä olo käynnistä, kun ei ollut oma terkkari ja tää sijainen oli vähän sellaista tekoempaattista "tee niin kuin susta itestä tuntuu hyvältä" tyyppiä. Lisäksi ei osannut sanoa miten päin vauva on (mua jotenkin se perätila huolettaa kovasti, vaikka...
  8. N

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Hei kaikki! Olenkin ollut näköjään pitkään hiljaa, pahoittelut! Lomaa ois jäljellä vielä reilu kaksi viikkoa ja sitten vielä kolmeksi viikoksi töihin. Supistuksista on puhuttu. Mulla harkkasupistukset ovat ollet ongelmattomia tähän asti. Viime yönä kuitenkin niitä tuli neljä tuntia yhtä...
  9. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Heippa! Rakenneultrassa käyty tänään ja kaikki oli kunnossa. Vauva on vielä perätilassa ja siksi liikkeet ovat tuntuneet pelkästään tosi alhaalla, potkii alaspäin minkä kerkeää. Tosi liikkuvainen oli, muttei oikein suostunut naamaa näyttämään, painoi sitä tiiviisti istukkaa vastaan, joka siis...
  10. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Marmosetti, ihania uutisia! Onneksi kaikki on kunnossa ja onnea pojan odotukseen! Lomista. Olen töissä koulussa ja kesäloma on siis pitkä. Äitiysloma alkaa 2.9., kun aloitan sen 30 päivää ennen laskettua aikaa. Sikäli on typerää, että menen siis töihin kolmeksi viikoksi ennen äippäloman...
  11. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Vihdoinkin on tuntunut liikkeitä nyt muutaman päivän ajan! Aavistuksia ollut kyllä aiemminkin, mutta nyt on ihan selkeitä ja käteenkin tunsin jo läpi töytäisyn. Jännä että ne tuntuvat ihan alavatsalla, mutta seistessä mun mahan korkein kohta on kevyesti navan korkeudella. Makuulla kyllä kohtu...
  12. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Mahan koosta on täällä puhuttu. Mulla on maha ihan hervottoman paljon isompi kuin edellisessä raskaudessa tässä vaiheessa. JOnkun muistiinpanon mukaan näillä viikoilla alkoi maha näkyä enkä enää saanut vedettyä sitä sisään. Nyt omaan silmään maha on suurempi kuin viikolla 30 edellisellä kertaa...
  13. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Lääkärikäynneistä, itsehän niistä kyselinkin, asutaan Keski-Suomessa ja kotikaupungissa tosiaan myös ensisynnyttäjillä vain yksi lääkärikäynti. Meillä siis toinen nyt tulollaan ja luullakseni ainoa ero neuvolaohjelman suhteen on, ettei mun tarvitse mennä sokerirasitukseen, kun ekan kohdalla ei...
  14. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Ariel1977, minä myös uskon että kokemuksia raskaudesta, vanhemmuudesta ja suhteesta lapseen on ihan yhtä monta kuin mitä on vanhempia ja lapsia. Minulle ei äitiys ole koskaan ollut itsestäänselvyys ja edelleenkään en tunne lasten hoitoon mitään kutsumusta. Silti ei maailmassa ole rakkaampaa kuin...
  15. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Heipä hei! Kiva että täällä muutama kirjoittelija vielä on. Minä haluaisin roikkua loppuun asti mukana, vaikken kovin aktiivisesti olekaan viestejä postaillut. Carnevalkeksi, ihan kauheaa on varmasti ollut mahatauti näissä tiloissa ja tietysti vielä lapsella siihen päälle. Varmasti kaikki...
  16. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    HaaveissaPulla Vatsatauti on niin kamalaa. Me sairastettiin todennäköisesti noro tammikuun lopulla. Lapsi sai sen kaverilta, joka oli ripulissa ja sairastui kahden päivän sisällä. Pitipähän se yksivuotiaan mahatauti kokea :( . Me aikuiset oltiin sitten pari päivää myöhemmin samassa kunnossa ja...
  17. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Heippa ja anteeksi kun olen ollut laiska kirjoittelija! En ole Facen ryhmässä, tykkään myös enemmän tästä naamattomasta vertaisryhmästä :) . Meinaa olla vaikeaa nyt nauttia raskaudesta, kun meillä esikoinen on nukkunut hiihtolomasta lähtien ihan todella huonosti. Nyt vielä kova flunssa ja...
  18. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Voi miten monta surullista uutista täällä ketjussa on :( . Osanotot ja jaksamista! En ole pitkään aikaan käynyt täällä pyörähtämässä, viimeinen reilu kolme viikkoa meillä on nukuttu todella huonosti. Esikoinen 1v 4kk on tehnyt poskihampaita ja nyt vielä sairastui flunssaan kera kovan kuumeen...
  19. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Suffeli-81 kirjoitit liukastumisesta koiran kanssa, onneksi ei käynyt pahemmin! Kelit ovat karmaisevan liukkaat ja meidän koira on välillä vähän innokas hihnassa. Mun lenkkien pelastus on ollut Icebugin nastakengät. Ikinä en enää osta muita kenkiä talvilenkkeilyyn. Hankin ne viime talvea varten...
  20. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Samhe ja enkeli 30 voimia ja jaksamista! Kävin tänään neuvolassa ultrattavana, mullahan oli raskausoireet kateissa hetken aikaa ja ekalla neuvolakäynnillä olin hieman huolissani. Kehnollakin ultralaitteella harmaa möykky sieltä löytyi ja itsekin erotin sydämen väpätyksen ruudulta :). Sielläpä...

Yhteistyössä