Hakutulokset

  1. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mulla jäänyt laittamatta että meille syntyi poika 14.6 kello 02.45 3720g , 52cm ja pipo 36. Käynnistys aloitettiin 11.6 joten hieman venyi :) ja onnea muille jakaantuneille <3
  2. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Hei, jos minäki avaisin sana-arkkuni välillä ja kertoisin kuulumisia myös tänne päi :) Rakenneultrassa oltiin tänään, terve POIKA siis meille tulossa, sydän ja aivot kunnossa ja sydäntä kehu että on erittäin hyvät seinämät siellä. Minulle saapi siis päivittää Poikalupaus La.ta eivät...
  3. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Mulla kans alun jälkeen jääny kaikki päivitys täältä pois sillä olen vain tuolla facebook ryhmässä kertoillut kuulumisia. Mutta tänne kuuluu hyvää, pahoinvointi ja oksentelu on vihdoin jääny pois, -8kg tullut sen aikana. HYI. Vauva voi hyvin :) Mulle voi päivitellä LA 22.6 tack tack.
  4. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Hei jälleen kaikille, hetkeen en ole kirjoittanut kun on ollut kiireitä ja huonoa oloa ( yök ) mutta lukenut olen teidän kuulumisia. :) Voima haleja niille joita suru on kohdannut! :heart: Itselläni oli alkuviikosta ensimmäinen neuvola ja Laskettua aikaa saa laittaa yhde päivä...
  5. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Turun alueella varhaisultrat on ihan hirmu kalliita ellei saa omasta neuvolasta maksusitoumusta.. Mehiläinen 200e - kelakorvaukset jotka on ilmeisesti vain muutaman kympin. Terveystalo näytti olevan 240e... mutta lääkäri keskus Medisonar pyytä "vain" 120e.. vähän ehkä kirpaisevia nuo hinnat...
  6. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Apua, miksi kaikilla on noin varhain ultraa, tai neuvolaa? :o onko mulla mennyt jotain todella pahasti ohi, sillä mun eka neuvola vasta rv 9 ? Tänään tuli ensimmäinen kunnon pahanolon tunne, eikä mennyt ohi pienellä välipalallakaan.. yäk. rv 5+5:heart:
  7. A

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Minutkin voi lisätä listalle 16.6/ Alexandra1 / 24 / 1. lapsi / TYKS Mulla vasta eka neuvola marraskuun alussa. Oireita joku kyseli niin mulla niitä on rintojen arkuus, ajoittain todella arat ja kipeät. Vatsan juiliminen menkkamaisesti ja viime viikolla viel tuntu että nyt ne alkoki, vaikkei...
  8. A

    Esikoinen vuodelle 2014

    En ehtinyt kovinkaan kauan viettää aikaa täällä, sillä plussasin ja labroissa kävin ja tulos oli raskaana!! :) joten yk 5 ja plussattu 10/2013 onnea kaikille yritykseen ! :)
  9. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei kaikille, en ehtinyt sen enempää viettää teidän kanssa täällä kuin muutaman kirjoitukseni verran, 4 raskaustestiä tehnyt viime viikon aikana ja kolmessa plussattu, nyt labrassa olin ja sain tuloksetkin että raskaana sitä tässä ollaan. :) en ehtiny edes laittaa tänne tikutuksia kun...
  10. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heilanga, oliko kauan kulunu testistä ku nappasit kuvan? Kerroit että teillä yritystä jo 2 vuotta? onko ollu koko aikaista yritystä? :) ihan mielenkiinnosta vain kyselen :) Carolina, mustakin alimmassa näkyy haamua :)
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    tiedän tunteen, karvas pettymys. Mekin ollaan jo kaikkea yritetty mutta ei tärppää.. :/ Tsemppiä Menni19 seuraavaan yritykseen, mulle vaan toitotettu että ressaaminen pois ni pitäis alkaa tärppää :)
  12. A

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heissan, minäki ajattelin liittyä joukkoonne! :) Ikää mulla 23v, KP 25/30, YK 5 ja YA 6/2013 En oikein osaa itse sanoa että juurikaan tuntisin oireita vielä, pientä rintojen arkuutta. Testannut en vielä tietenkään ole, ajattelin odotella että kp30/30 ennen kuin testailen kun on tullu...
  13. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heippa kaikille, olen jo seuraillut keskusteluanne pidemmän aikaa, ilman että itse olisin kirjautunut jäseneksi, nyt kuitenkin syyhys jo sormet siihen malliin että oli pakko. Yritystä meille vasta 5kk, ja se tunne kun täti tulee niin on ollut suuri pettymys. Plussaa on kovin toivottu, on...

Yhteistyössä