Hakutulokset

  1. N

    Inseminaatio 2013

    En ole vielä testaillut. Ajattelin odottaa ihan rauhassa sinne keskiviikkoon, varsinaiseen testipäivään, kun en mitään ihmeitä odota... Viimeset luget laitoin maanantai-iltana. Täällä ei ole ollut mitään välikiertoja vaan inssit on tehty peräkkäisiin kiertoihin.
  2. N

    Inseminaatio 2013

    INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Tiltu77.............4.IUI............lok akuu.........??????? .......selitm. Esikko83..........1.IUI............ 1.11...........c+pr+l............selitm. Grill.................1.IUI...........ma...
  3. N

    Inseminaatio 2013

    Ja tänään sitten kp 1 ja soitto Väestöliittoon. Maanantaina on sitten taas ultra ja samalla käydään läpi pistoshoidon toteutus mikä aloitetaan sitten tiistaina. Nyt en enempää jaksa kirjoitella, sillä fiilikset on aika huonot. Anteeksi.
  4. N

    Inseminaatio 2013

    Tulppu83 Mulle/ meille on sanottu että 3 isoa on maximi millä lähdetään hoitoja jatkamaan, mutta jos on enemmän niin sitten täytyy odottaa seuraavaan kiertoon, sillä Suomen lainsäädäntö ei salli monikkoraskauksia hedelmöityshoidoissa, tai siis kaksosraskaudet on ihan ok. Olipas epäselvästi...
  5. N

    Inseminaatio 2013

    dpo 11 menossa ja hyvin ristiriitaiset tuntemukset. Jotenkin on niin tottunut siihen, että raskaustesti näyttää negaa ja kuukautiset alkaa, niin ei oikein nytkään jaksa odottaa mitään muuta. Nyt on jostain syystä eka kerta, kun ei oikein edes odota mitään ihmeellistä tapahtuvan. En tiedä sitten...
  6. N

    Inseminaatio 2013

    Nimimerkki...........Tuleva hoito..........Ajankohta..........Syy[/B] Tiltu77....................4. IUI....................lokakuu.........s elittämätön Daysleeper.............2.IUI............ .........lokakuu..........PCO+simpoissa häikkää Tulppu83................3.IUI...
  7. N

    Inseminaatio 2013

    Hei! Etsiskelin pitkään keskustelua, mikä sopisi omaan tilanteeseen ja löysin sitten tämän. Hetki meni, kun ensin kahlailin läpi koko nivaskan, jotta pääsisi kärryille missä mennään :) Omaa taustaa.... Itse olen 33v. ja avopsoni 24v., kummallakaan ei ole lapsia ennestään eli ensimmäistä...

Yhteistyössä