Hakutulokset

1. O

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Moikka! Mandala voi itku :ashamed: Ei vaihtunut ihmeplussaksi meillä, eli PP9, nega, pp11 nega ja pp 12 alkoi kauhee vuoto :'( Me päätimme asian niin, että jos 7 (hyvistä) alkionsiirrosta saimme yhden lapsen, niin meille ei ole toista tarkoitettukkaan. Meille on liian suuri rahasumma...
  2. O

Moikka! Pikainen päivitys ennen töihin menoa.. Tänään aamulla pp9 testattu puhdas nega :ashamed: esikoisessa näkyi jo selvästi tässävaiheessa.. prkl.. siinä sit meijän hoidot :'(
  3. O

Mandala Meillä lääkäri muistaakseni sanoi, että 1,5h heitto on aika maksimi lutinuksissa, siihen olen itse pyrkinyt =) Meillä oli tämä hoito nyt viiminen julkisellä puolella joten meillä tuskin on varaa yksityiselle. Meillä menee hoito kuitenkin melkee kalliimman mukaan kun on ICSI +...
  4. O

Kiitos kaikille tsempeistä! :heart: Joo, mä ihmettelin itsekkin tuota mun hurjaa Lutinus annosta, kun esikoisesta laitoin PAS siirrossa vaan 100mg 1x3.. Mutta hoitaja sanoi, että sitä oli jotenkin tutkittu, että kun Luge laitetaan 200mg x2(-3) niin Lutinus 100mg x3 ei riitä eli pitää olla se...
  5. O

Moikka kaikille! Saisinko tulla teidän kanssa piinailemaan vaikka piinailenkin pikkukakkosta? Muissa palstoissa ei ole samaan aikaan piinailijoita ja olisi kiva saada vähän vertaistukea :) Olen teidän pinoa lueskellut jo alusta asti, mutta nyt alkaa itseä jo niin paljon jännittämään, että on...
  6. O

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Moikka! Minäkin voisin tulla kerhoilemaan! Täällä vuosi sitten viimeksi kirjoitellut ja nyt olisi aika aloittaa taas. Huomenna ensimmäinen pistospäivä! Iik!
  7. O

Armi Voi eih :hug: Tuo on kyllä maailman epäreiluinta!! Kovasti voimia ensiviikkoiseen ja tietysti jatkoonkin! :heart: Jauhopeukalo Toivottavasti vuoto loppuu ja plussasi vahvistuu eikä ollut vaan hipaisuhaamu! Neitoperho Voi himskatin kuume! Mutta parempi olla siirtämättä kun, jos olisi...
  8. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina: mulla oli esikoisen kanssa sama homma ennen kun plussasin, että lutinukset "hävis" jonnekkin ja valuminen loppui :-D kuulostaa siis hyvältä!!
  9. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina Onneksi menkkajuilinnat voi tarkottaa myös hyvää :) Toivottavasti näin olisi sinun kohdalla! Mulla kanssa tänään tai huomenna menkkojen alkamispäivä ja tiedän myös, etteivät ala ennenkuin Lutinukset lopetan.. Mulla ei ole MITÄÄN tuntemuksia missään, ei siis mitään :/ Tänään aamulla...
  10. O

Jauhopeukalo Kiitto tsempeistä! En itse usko siihen ihmeeseen, mutta mies pyysi että jatkan lääkkeitä kiltisti ainakin maanantaihin asti, joten sillon katotaan uudelleen :) Mulla on myös ollut juoksevaa, tai oikeastaan ajattelin, että ehkäpä Lutinus sieltä valuu koko aika pois kun...
  11. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina, ihania oireita! Olispa mullakin edes jotain :-D täällä kirves jo kaivossa ;-)
  12. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina Voi vitsit, miksei itelläki vois olla noin päin ettei haluis testata :D mun syyhyy sormet koko ajan! Mä sain eilen kaverilta ihania uutisia, he saivat pienen pojan! Joten tästä ihanasta uutisesta positiivisin mielin tein itsekkin jo testin (PP8 ja alkion ikä 12pvä) 2h päiväpissasta...
  13. O

Jauhopeukalo Täällä vähän sama tilanne, perhetuttu alkoi odottamaan esikoistaan ekasta kierrosta ja suunnittelee myös, että mikä kuukausi haluaa ekan syntyväks ja sit et toka tulee sillo ja kolmas sit sillo :mad: Hitto et voi ottaa pattiin, sit hän vielsanoi, et ala säki nyt odottaa ni saadaa...
  14. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina Hyvä, että turvotus on vähentynyt, mutta varmasti ikäviä ne vihlonnat :$ Minä itse toivoisin edes vihlontaa tai JOTAIN :snotty: Toi Lutinus annos on mulla nyt jotenkin ihmeellinen, kun esikoisen kanssa riitti kyllä 3kpl/pvä ja kun olin siirrossa 1kk sitten niin sanottiin, että 3tpl/pvä...
  15. O

Heippa taas! Täällä aika vaan matelee, nyt vasta PP4 ja olen tulla hulluksi :whistle: Tämä viikko on täällä syyslomaviikko, joten kaikki aktiviteetit missä ollaan esikoisen kanssa käyty on nyt lomalla :eek: Kuis muilla sujuu? Joko Kide on siirtynyt odottavien puolelle? Missä ryhmässä siellä...
  16. O

Hoidot jatkuu 2013

Robina Mitkäs siellä tuntemukset tänään? Onko vatsakipu/turvotus helpannut vai jatkuuko edelleen? Minä inhoan kanssa Lutinuksia!! Huhhuh, mitä sottaamista taas :ashamed: Mulle lääkäri sanoi vielä ohjeeksi, että täytyy laittaa 6 kapselia päivässä, eli 2x2x2 :O Hän oli lukenut jonkun tutkimuksen...
  17. O

Hoidot jatkuu 2013

Päivittelin itsenikin tuohon listaan, siinä oli vielä edellinen testauspäivä, joten muutimpa sen nyt uudeksi. Eli täällä siirretty torstaina 5pvän blastokysti ja nyt piinaillaan PP2 :) Ollaan Robinan kanssa aikast samoissa nyt =)
  18. O

Hoidot jatkuu 2013

HOIDOT JATKUU 2013 Emma81 ............... 4.ICSI ..................helmikuu 2013 Hiskias..................2.IVF/1.pas.............maalis/huhtikuu 2013 Rotta09.................3.IVF............. ... ....toukokuu 2013 Pumpinello ......... 1.ICSI/2.pas ...............kevät/kesä 2013...
  19. O

Neitoperho Ohoh :O Minä en osaa nyt enää yhtään sanoa, kun kuukausi sitten yksi lääkäri sanoi, että ne on vaan tueksi, että luonnollisessa kierrossa ei välttämättä edes tarvittaisi ja asenne oli muutenkin vähän hälläväliä, eli hänelle olisi sopinut jos olisin laittanut ekan Lutinuksen vaikka...
  20. O

Neitoperhonen Toivottavasti teijän PAS onnistuisi niin ei tarvitsisi miettiä uutta hoitokertaa. Olisipa tuo Gonapeptyl se ihmelääke joka auttaisi "huonompaakin" huurista kiinnittymään :) Iitu Tsempit hoitoon, toivottavasti munikset kasvavat ja kypsyvät hyvin! Me päästiin siirtoon, eli...

Yhteistyössä