Hakutulokset

  1. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Johan on kumma Taartsan. :( Missä kävit? Yksityiselle varmaan pääsisi vielä nopeastikin. Mä just mietin, että jos nyt saatais miehen kanssa yhteisymmärrys tästä vauva-asiasta, niin varaisinko kierukanpoiston terveyskeskukseen vai yksityiselle. Ehkä kallistun nyt yksityiseen gyneen, niillä...
  2. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Ollaan tässä muutamana iltana nyt miehen kanssa puhuttu vauva-asiasta, mutta hän tarvitsee vielä vähän miettimisaikaa. Sovittiin, että puhutaan uudelleen viikon päästä. Se oli siis eilen, kuinka pitkältä voikaan tuntua odottaa ensi viikkoon!? No, tosin luulin ensin, että hän ehdottaisi, että...
  3. S

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Uskaltaisinkohan minäkin ilmoittautua tämän ketjuun. Täytän syksyllä 35v ja minulla on 5- ja pian 3-v lapset. Nyt on iskenyt ihan kamala vauvakuume ja kolmas lapsi olisi toiveissa. Mies kaipaa vielä vähän suostutteluja mutta ei ole tyrmännyt ajatusta kuitenkaan. Toivon parasta :)(y)
  4. S

    Espoolaisia odottajia alkuvuodelle 2014?

    Hei Mammeli, Täällä olisi 30-vuotias yhden lapsen (1v 9kk) äiti Lintuvaarasta. Toisen vauvelin laskettu aika olisi myös minulla maaliskuussa ja kovasti mielelläni toivoisin löytäväni mammaseuraa tästä läheltä. Laita vaikka yksäriä, jos haluat jutella enemmän.=)

Yhteistyössä