Hakutulokset

  1. M

    mitä ihonpuhdistuainetta käytätte?

    Mä käytän dermosilin sellasta voidemaista kasvopesua.. On tosi hyvä, halpa, riittoisa, mulla seka iho. Puhdistaa myös silmämeikin.
  2. M

    Käytättekö vaginasta nimitystä

    alapää usein, tai sit se pillu.. :whistle: Tytölle pimppi.
  3. M

    LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

    Jos jollain sattuu olemaan lahjoitetavana 116-122cm vaatteita, tai s-m kokoisia, niitä otetaan vastaan... =) Postarit voin kyllä maksaa, jos on ihan käyttö kelpoista vaatetta!! :flower: Olisin myös kiinnostunut huonekaluista, esim. hyllyt/lipastot tms.. Myös verhot jne.. Saa laittaa y:tä... =)
  4. M

    Sinä jolla joku kerho!!

    Kiitos neuvoista, hakemus laitettu!!:)
  5. M

    Sinä jolla joku kerho!!

    Kenen kerho se on? vai tavitseeko sinne jäsennyyttä?
  6. M

    Sinä jolla joku kerho!!

    Voinko liittyä kerhoosi ihan väli aikaisesti, että pääsen lukemaan y:viestit??? =) :flower:
  7. M

    missä on mun yv viestit?

    En mä mitään löydä... :(
  8. M

    mistä löytyy omat viestit?

    Kiitos... :flower:
  9. M

    Minkä kappaleen haluaisit soitettavan hautajaisissasi?

    Kaverin lapsen hautajaisissa soitettiin "pieni tytöntyölleröinen" ja kaikki itki ihan hysteerisesti... :'( :'( Omiini ottaisin Irvinin "eletään vaan vaikka piruuttaan".
  10. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Tienaan juuri oikean verran, että asumistuki jää ihan pienestä kiinni. Auto on sossun mielestä tarpeeton, niinkuin puhelin. Päivähoitomaksu on 94e yhdestä lapsesta, pienenee varmaan vähän nyt kun en enää saa vuorotyölisiä.
  11. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Tässä asunnossa ei ole takuuvuokraa, mutta seuraavassa todennäköisesti on. Muuttaminen todellakin maksaa!!! Muutto auto maksaa helposti pari sataa, siihen se kuski, tai edes joku kanto avuksi. Mitään tukiverkkoa ei ole, ei siis ole ketään joka ilmaiseksi auttaisi. Hoitajalle pitäisi maksaa...
  12. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Joka kuukausi tulee jotain ylimääräistä. Telkkarilupa, autonvakuutukset jne... Ensikuussa ei ole yhtään enempää, tässä kuussa en saa laskuja edes maksettua. Kesäloma alkaa, eikä ole rahaa mennä edes korkeasaareen.
  13. M

    Mä en vaan enää jaksa

    Eli: -Muuttaa ei nyt ole varaa -Työmatkaan ja jatkuviin sairaala käynteihin tarvitsen autoa - Työpaikkaa en voi nyt vaihtaa - Voi toki syödä vain puuroa ja makaroonia, ei lapselle koskaan lauantai karkkeja tms, sehän sitä varsinaista elämää on - En kerjää, ruinaa, tai valita, purkaan vain...
  14. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Muuttamiseen ei ole varaa, (muutto autot sun muut) eikä työpaikkani lähellä ole muuta kuin omakotitalo aluetta.
  15. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Me asumme jo 40neliön kämpässä, ei viitsisi enää pienempään vaihtaa!!! En voi vaihtaa työtä nyt, siihen on syynsä. En nyt ala kaupnkia tässä kaikelle kansalle kertomaan, y:tä saa laittaa jos haluaa.
  16. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Vuokra 500e, tarhamaksu 100e, lainanlyhennys 120e, sähkö 30e, puhelinlasku 20e, Bensat n. 200e, ja sitten sillä lopulla eletään, ja maksetaan just tälläset ylimääräiset 300e laskut. Elatusmaksut 124e/kk ja lapsilisät 136e/kk, olisi kiva joskus käyttää rahaa esim. vaatteisiin, linnanmäelle...
  17. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Jos, jos, jos??? Mitä se jossittelu enää hyödyttää??? Minulla on ammatti ja työ, sitä että jään yksin lapsen kanssa, en voinut tietää..
  18. M

    Mä en vaan enää jaksa

    \ Diakonin mielestä "ansaitsen" varmasti tarpeeksi, eivät he ota huomioon, että esim. nyt meni 300e, kun piti maksaa autokoulun kakkosvaihe, että saa vielä ajaa.
  19. M

    Mä en vaan enää jaksa

    Tyttö on kyllä päivähoidossa, ja minä töissä, mutta palkka on n. 1100e/kk, ei asumistukia ei mitään.. Työmatkat ovat jo niin pitkät, että jos olisin täys päivä töissä, olisi tyttö päiväkodissa n. 11h vuorokaudessa, en halua viedä lapseltani äitiä. Teen jo kaiken minkä pystyn itse.
  20. M

    Mä en vaan enää jaksa

    En jaksa, en halua jaksaa enää tätä ainaista köyhyyttä... :'( Osapäivä töillä ei elä, mutta tässä elämäntilanteessa ei ole muutakaan vaihtoehtoa. Palkka tuli, palkka meni, ja vielä on kaksi isoa laskua maksamatta. Autoa on pakko tietyistä syistä pitää, siihen uppoaa niin paljon rahaa että...

Yhteistyössä