mitä ihonpuhdistuainetta käytätte?

Mulla on puhdistukseen Cliniguen Take the day off:ia, tarkoitettu pintakuivalle sekaiholle (kaikista veemäisin ihotyyppi mitä olla voi!), se on hassua, ihan ku vaseliinia hierois naamaan! Ja sillä lähtee kaikki meikit pois, ei tarvi erikseen mitään silmämeikinpoistoaineita. Kosteusvoiteena Kanebon Emulsion moist, kallis, mutta aivan ihana ja kestää kauan. Toimii sekä päivä- että yövoiteena. Ikinä ei oo nassu ollu näin siisti!
 
minä
Mä käytän Marja Entrich tuotteita, oon aivan tykästyny niihin, sain sillä fininaaman kuntoon! kokeilkaa ihmeessä te joilla joilla on ongelmaiho tai muuten ette oo löytäny sitä sopivaa tuotesarjaa.
Esim. finniseen ihoo kantsii kokeilla tuo parranajo ja pesugeeli, toimii!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Erisanin pesunestettä, ja naama paljon apremmassa kunnossa kuin kalliiden naamanpuhdistusaineiden aikana. Aina välillä erehdyn niitä ostelemaan ja aina lopputuloskena on joko finnejä tai hilseilyä tai molempia
joo sama täällä, ja todella oli iho paremmassa kunnossa kuin aikoihin! että tosiaan tehoaa, mutta minulla vaan käy aina niin että kun pitkään käyttää niin menettää tehonsa ja on pakko vaihtaa tuotetta.. nyt tilasin sen proactiven, jota ostos-tv:llä myydään. tosin tilasin sen ellokselta, sielläkin oli niitä=)
 
http://www.oriflame.fi/prod/offers/CurrentBrochure.jhtml?%2Foriflame%2Fcommerce%2Fbrochure%2FOriPageBrowser.currentPageIndex=61&_D%3A%2Foriflame%2Fcommerce%2Fbrochure%2FOriPageBrowser.currentPageIndex=+&_D%3AflipLeft=+&flipRight.x=10&flipRight.y=9&_D%3AflipRight=+&_DARGS=%2Fprod%2Foffers%2FCurrentBrochureMenu.jhtml

mä tilsin just nuo ja jos nuo on yhtään samankaltasia ku oriflamen mustikka tuotteet niin mahtaa olla hyviä... ne mustikkatuotteet oli meinaan aivan taivaallisia...
 
Mä käytän Phytomerin ja Vichyn tuotteitta tällä hetkellä.Phytomer on mulle "luonnollinen" valinta työn kautta.Siitä mulla tällä hetkellä käytössä kasvovesi ,joka sopii tosi hyvin myös silmämeikin poistoon ja aivan ihana entsymaattinen kuorinta, joka pehmittää ja kirkastaa ihoa tehokkaasti.Puhditukseen mulla on nyt käytössä Vichyn ihanan raikas puhdistusvaahto, joka myöskin kirkastaa ihoa.Puhdistaa tosi hyvin meikin ja sopii mun sekaiholleni näin kesällä ainakin täydellisesti!
Pakko vielä sanoo,että Vichyllä on siis ihan täydellinen silmänympärystuote joka on sellasessa kätevässä "roll on"-purkissa.Tuote pysyy tosi siistinä ja on helppo levittää! =)
 
On tullut vino pino varteenotettavia tuotteita! Lisääkin viel ois kiva kuulla kokemuksia hyvistä aineista! Löysin tänään "omista jemmoistani" tuon lorealin pure skin (jos meni merkki oikein) kasvoveden, en tiedä miksi aikoinaan oon hyllyttänyt sen, mutta jospa kokeilis sitä seuraavaksi! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Käytän ihan vettä =)

Ja finnit lähti minulta sillä, että lopetin lihan syönnin. Lihassa on katsos hormoneja, jotka vaikuttaa kehoon.
Oon kanssa miettinyt ruoan vaikutusta ihoon! Varmasti vaikuttaa ja paljon mitä suuhunsa laittaa. :/ Ja vettä pitäsi juoda paljon.
 
Kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Käytän ihan vettä =)

Ja finnit lähti minulta sillä, että lopetin lihan syönnin. Lihassa on katsos hormoneja, jotka vaikuttaa kehoon.
Oon kanssa miettinyt ruoan vaikutusta ihoon! Varmasti vaikuttaa ja paljon mitä suuhunsa laittaa. :/ Ja vettä pitäsi juoda paljon.
Jeps, moni ei tätä usko, mutta minulla ainakin on vaikuttanut. Jos joskus kylässä erehdyn syömään kunnon pihvin, ni johan aamulla naama kukkii. Finnejä minulla oli jonnekin kolmekymppiseksi asti, kunnes siis lopetin lihan syömisen lähes kokonaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:
Käytän ihan vettä =)

Ja finnit lähti minulta sillä, että lopetin lihan syönnin. Lihassa on katsos hormoneja, jotka vaikuttaa kehoon.
Oon kanssa miettinyt ruoan vaikutusta ihoon! Varmasti vaikuttaa ja paljon mitä suuhunsa laittaa. :/ Ja vettä pitäsi juoda paljon.
Jeps, moni ei tätä usko, mutta minulla ainakin on vaikuttanut. Jos joskus kylässä erehdyn syömään kunnon pihvin, ni johan aamulla naama kukkii. Finnejä minulla oli jonnekin kolmekymppiseksi asti, kunnes siis lopetin lihan syömisen lähes kokonaan.
Onneksi finneissä mä olen päässyt helpolla. En saa niitä suklaasta enkä lihasta. Ja ei mulla teininäkään niitä kauheasti ollut. Mutta mun siskolla taas oli paljon ja hän sai niihin jonkin lääkekuurin joka sitten lopulta tehos.
 
Mie olen liian laiska omatakseni tosi naisellisia tapoja. En ikinä viitsiny opetella meikkaamaankaan. Mihin sitä sitten kerkiäis kun aina pitäis ennen lähtöä meikata puol tuntia että kehtaa näyttää naamansa. ja tukkia nyt ihohuokoset jolain puuterilla.. :whistle:

Kasvopesuni hoidan suihkussa käydessä: 2-3 kertaa viikossa pesen naamani Garnierin ruusun tuoksuisella kasvosaippualla (se pinkki pullo). Sen jälkeen kun sitä aloin käyttämään niin finnit katosi ja muutenki ylimääränen rasva naamasta. mulla oli ennen sekaiho ja nenä, leuka ja hiusraja rasvasimmat paikat. Nyt ei oo missään rasvaa.ainakaan liikaa. ei ole kuivakaan iho. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
etenkin ne joilla rasvasuuteen taipuvainen iho?!?! Kertokaa mulle nyt pliiiiiiis, kun menee hermot tähän naamaan....ihan kuin ois taas murkkuikänen :kieh:

Mikä auttaa parhaiten pitään noi saakelin finnit pois?
ELISABETH ARDENin puhdistus aine jossa pieniä rakeita, on hyvä rasvaiselle iholle. Saa esim. stockmannilta. Hintakaan ei paha, n.35e.
 
Häirikkö
Itse käytän Niveaa.

Mun iho on TODELLA vaikea! Pintakuiva ja sit kuitenki rasvanen vähän syvemmältä. Vaikea löytää oikeaa rasvaa, joka tehoaa kuivaan pintaihoon mutta ei ole liian rasvanen. Mulla käytössä siis Nivean puhdistusemulsio, puhdistusgeeli ja kasvovesi. Ja päivärasvana Nivea Visage Aqua Sensation ja yöllä Nivean perusrasva Body&Face.
 

Yhteistyössä