Hakutulokset

  1. Tissa

    Huhtikuiset 2021

    Täällä yks taustailija ilmoittautuu, la siinä 2.4-4.4 tienoilla ja 4. lapsi kyseessä. Tällä viikolla alkoi kuvotus ja sen kanssa tässä nyt painitaan. Turvotusta on ollut varsinkin iltaa kohti voimakkaasti, mutta muuten olo on toistaiseksi hyvä FB-ryhmä kiinnostaa minuakin!
  2. Tissa

    Lokakuiset 2018

    Täällä varovaisesti huhuilee yksi juuri plussannut :) Viikkoja on vasta 3+6, jotenka hissukseen tässä vielä odotellaan miten käy. Tämä olisi meidän kolmas lapsi ja laskurilla katselin että LA olisi 8.10.
  3. Tissa

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä en tajua miten en saa vastattu Merenaalto sulle, mutta siis se viivan vahvuus on kia yksilöllinen riippuen raskaushormonin määrästä ja siitä milloin ovulaatio on ollut. Mulla siis ovulaatio myöhään kierrossa, joten ovulaatiosta laskettuna ois nytten 3+6, kuukautisista tuo 4+1
  4. Tissa

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä yks tänään plussannut mamma Toinen lapsi kyseessä, tänään siis 4+1 ja hentoinen viiva ilmestyi. Pitänee tässä testailla vielä tällä viikolla uudelleen ja seurailla viivan kehittymistä!
  5. Tissa

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tervetuloa uusille! Mä en edes oo tullut ajatelleeksi varhaisultraa, vaikka eka kyseessä, en oo tajunnut, että sellasen vois itse varata:p Oon vaan ihmetellyt, että kovin on pitkälti aikaa ekaan ultraan :D Mulla on oireena ihan jäätävää turvotusta mahassa ja ummetusta. Jouduin töistäkin olemaan...
  6. Tissa

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tosiaan siis ensimmäistä odotellaan, kaikki on uutta ja ihmeellistä ja ihmeellistä on sekin, että oon raskaana, kun omasta mielestäni emme harrastaneet lainkaan seksiä miehen kanssa tärppipäivinä :D Odottelin kovasti kuukautisia ja sitten, ku alko olla neljättä päivää myöhässä ni oli tehtävä...
  7. Tissa

    ~~Toukomurut 2014~~

    Heippa! 1.5. Tissa / 31 / 1. lapsi / TAYS

Yhteistyössä