Hakutulokset

  1. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Iltaa! Pikainen päivitys tänne, palaan paremmalla ajalla kertomaan lisää. Mutta: PLUSSA PÄRÄHTI!! :)))
  2. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täältä tylsästi illan omanapailut.. Ei kuulu tätiä. Edelliset kierrot olleet 27, 26 ja 27 päivää. Tää 29 onkin jo outo.. Toki jos mennään vielä taaksepäin, oli näitä edeltävä (eka luomukierto vai vika pillerikierto?) 30 päivää. Oon tehnyt mielestäni kaiken sen eteen, että menkat alkais jos on...
  3. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Henrietta-, mä venytän testin tekoa todennäköisesti vielä sunnuntaihin jos maltan :) Tuun kyllä kertomaan heti kuinka kävi!
  4. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Maicy, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Ralli, pieni haamu siellä taitaa olla jos multa kysytään. Harvemmin itse testailen, mutta tähän mennessä en oo saanu muuta kun puhdasta negaa. _Lilja_, jätä stressi ja ota aikaa itsellesi ja parisuhteelle. Toivotan paljon onnea tärpin...
  5. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Henrietta-, testaan 13.9. jos menkkoja ei kuulu! :)) Maicy, tervetuloa! ON: Apua, enää muutama hassu päivä niin selviää tavalla tai toisella. Oon ollu jotenkin niin rento tän asian suhteen tässä kierrossa, fiilis ollut lähes levollinen. Tänään mun rinnat aristaa ekaa kertaa elämässä. En...
  6. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huh, miten paljon tänne on tullu viestejä! Näin kännykällä mahdoton lähteä selaamaan kaikkia, mut päällisin puolin kaikki vaikuttaa olevan hyvällä tuulella ja sehän on hienoa! Lieneekö viikonlopun alku vai mikä ;) _Jemppu_, en tikuttanut ovista. Uskon sen kuitenkin olleen sillon ku pitikin...
  7. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    _Jemppu_, kiitos mielipiteestä. Jotenkin tuntuu väärältä, että jättäisi kertomatta mutta aion näin kuitenkin tehdä. te^a, suosittelen myös tekemään uuden testin parin päivän päästä jos ei menkkoja ala kuulumaan.. Voi olla, ettei vielä kuitenkaan näy. Henrietta-, kiva jos teillä asiat lähtee...
  8. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Pahoittelut Liljalle ja tsemppiä jatkoon! Älä lannistu :-)
  9. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huomenta ihanaiset! Muutama kysymys näin heti aamusta; ensinnäkin, jos ovuloin keskiviikkona/torstaina ja pedin puolella on puuhattu maanantai-iltana ja perjantaiaamuna, onko mitään toivoa tärpin suhteen? Toiseksi, mulla ainakin ti-aamuna ja tänä aamuna on tullut niin runsaasti valkovuotoa...
  10. V

    Esikoinen vuodelle 2014

    Liityn mukaan jos sopii! 24v, kp 14/27, yk 4, tjottaillen :) Meillä ehkäisy jätetty pois, muttei yrittämällä yritetä. Miehellä ennestään kaksi lasta, minulla kuume kova. Olisi ihanaa jo saada yhteinen nyytti. Womanlogin mukaan ovuloin tänään, itse en näitä juttuja kehostani vielä tunnista...

Yhteistyössä