Hakutulokset

  1. J

    Miten saada...

    en tiedä, samaa tässä ihmettelen. Ajattelin että en painosta, josko se vaikka alkaisi taas kiinnostamaan....eipä minulla oikeasti niin kauheasti ole ehtinyt haluttamaan myöskään, lapset (2 ja 5) pitävät siitä huolen... =)
  2. J

    Nuoria äitejä??

    hei lisasin sut meseen. aiti ja tytto 8kk. kaymme kerran kuussa jklassa. asumme turussa.
  3. J

    A:kosken äidit moi !

    Virhe edellisessä; sorry. Vanhempi poika on siis 2,8v
  4. J

    A:kosken äidit moi !

    Moi! Täällä on myös yksi 28v äiti Inksasta. Meillä on 1v ja 1,8v pojat. Uusia ystäviä ja leikkiseuraa kaipaillaan. Laittakaahan postia; heidi_ruusu78@hotmail.com
  5. J

    Itä-Suomen äidit :)

    Heip! Uusia ystäviä kaivattais muista äideistä erikoisesti itä-suomen alueelta.. Olen 19 vuotias 9kk ikäisen tytön yh-äiti. Kirjotelkaa vaikka sähköpostia niin tutustutaan :) iloveme@suomi24.fi
  6. J

    E-pillereiden lopetus...

    Lopetin E-pillerit 2 1/2 vuoden syömisen jälkeen. Söin Femoden merkkisiä pillereitä. Lopetin koska mieliala vaihteli niin suuresti ja muitakin ongelmia ilmaantui. Nyt sitten jatkettiin kondomilla. Mutta kun mulla ois pitänyt alkaa viikko sitten KUUKAUTISET, eikä niitä oo kuulunut eikä näkynyt...
  7. J

    Minkä kokoisia 3-vuotiaita?

    Meillä tyttö 3v. 104 ja 18,5 kg Tosin ollaan pitkiä molemmat. Nyt 4v. 113 ja 19,8kg. Niin ne vaan kasvaa....... :)
  8. J

    Pottatouhut!!!

    Hip hei Meillä otettiin potta esiin kun tyttäremme(nyt 4v) oli noin 1,5v. Päiväkotiin mennessään hän oli 1,8v ja siellä oppi sitten potalle. Täysin päiväkuivaksi hän oppi kun oli 2v ja kokonaan kuivaksi 3v. Meillä ei potan kanssa stressattu, kaikki aikanaan. Vaikka tyttäremme oli "iso-tyttö"...
  9. J

    onko kaksi kielisiä perheitä?

    Heissuli Olemme myös kaksikielinen perhe, suomi-ruotsi. Minä puhun tyttärellemme ruotsia ja mieheni suomea, periaatteessa. Me toimimme kuitenkin niin että mikäli tyttäremme ( nyt 4v.) kysyy / puhuu niin vastaan sillä kielellä mitä hän käyttää. Muuten puhun tyttärelleni ruotsia.Tyttäremme ei...

Yhteistyössä