Hakutulokset

  1. T

    Elatusavun tarkistus tai joku sellanen...?

    otat vain yhteyttä sosiaalitoimistoon ja sinne varaat ajan.varsinkin jos miehen työtilanne tai tulot muuttuneet niin kannattaahan se käydä puhumassa jos vaikka makselee liian vähän..
  2. T

    Puistotätitoimintaa Turussa!

    Hei! Tervetuloa turvalliseen ja luonnonläheiseen leikkipuistoon! Lausteen puistotädit kaipaavat uusia lapsia toimintaan mukaan! Puistotätitoiminta uhkaa loppua, jos lapsia ei saada lisää mukaan. Itse olen ollut todella tyytyväinen puistoon, samoin lapsi. Puistotätitoiminta on tarkoitettu...
  3. T

    Hyviä videoita 1-vuotiaalle?

    meillä katsotaan videoita 2krt päivässä,aina sen ajan kun nukutan vauvaa,päivä/yö unille.Pysyy esikoinen rauhallisena ja saan imettää rauhassa.
  4. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivoja nimiä kaikilla. Meillä tytöstä tuli Sohvi Katariina.
  5. T

    Maitohappobakteerit allergian ehkäisyssä

    Minä en kyllä kokenut puolen vuoden täysimetystä URAKKANA vaan erittäin antoisana tapahtumana. Imetän edelleen (poika kohta 10 kk) ja aion jatkaakin vielä pitkään. Itse olen maidottomalla yhä edelleen eikä muut ruoka-aineet anna oireita rintamaidon kautta. Syön myös gefilusta. Saapa nähdä mitä...
  6. T

    Maidoton ja viljaton dieetti

    voi vaika mitä! soijatuotteita löytyy jo kaupoista pilvin pimein (tosin sekin voi allergisoida), hirssi, tattari, maissi, riisi, bataatti, marjat, hedelmät ja aitten ne kaikki normaalit lihat yms. mitä tuo dieetti ei sulje pois. mielikuvitusta vain peliin niin kyllä se siitä lähtee. suklaatakin...

Yhteistyössä