Hakutulokset

  1. B

    Nautitko raskausajasta? Miksi/miksi et?

    Olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä asiat tekevät raskaudesta nautinnollisen tai päinvastaisesti epänautittavan. Odotan kovasti vauvan syntymää ja haaveilen vauva-ajasta, mutta raskaudesta en itse nauti lainkaan. Kropan muutokset, toiminnan rajoittuneisuus ja esim. hankalat nukkuma-asennot...
  2. B

    Muita joilla ollut pienet sf-mitat?

    Ihan vaan vähän gallupoin, että kuinka yleistä on, että sf-mitta on alakäyrällä... Tänään mulla 21+3 ja sf-mitta 16 cm. Vauvakin oli rakenneultrassa viikkoa pienempi kokoisempi, mutta kontrolliin en silloin vielä joutunut. Nyt sit ens viikolla lääkäri arvioi, tarviiko mennä kokokontrolliin...
  3. B

    Muita, joilla rakenneultrassa vauva ollut n. viikon raskausviikkohin verrattuna pienempi?

    Eli meillä vauva rakenneultrassa viikkoa pienempi kuin mulla oli raskausviikkoja koossa. Onko muilla ollut? Mistä kokoero johtunut? Onko syntynyt kuitenkin normaalikokoisena/aikaisena? Ootko joutunut käymään kokoseurannassa raskaudenaikana? Kiitos vastauksista!
  4. B

    Kallein käsilaukkusi?

    Minkäslaisia laukkuja naiset kanniskelee? Mikä on tällä hetkellä kallein laukkusi? Mistä laukusta haaveilet? :saint:

Yhteistyössä