Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Ensimmäinen siis haaveissa . Taustalla siis ____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13, KM 4/15 saa lisäillä..
  2. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    No niin tiistaina pärähti plussa, en ehtinyt edes kunnolla oissata kun viiru ilmestyi ja vahvempana kuin kontrolliviiva.. Tänään 4+6, tämähän on sitten kuudes raskaus 3 vuoden sisään... Jokohan tää nyt onnistuisi ja saataisiin se kauan toivottu tuhisija taloon.. Jotenkin ei uskalla taaskaan...
  3. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Jaahas täällä taas... Taustalla siis ____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13, ja nyt viimeisin KM 4/15 just kerkesin käydä aamulla neuvolassa 5+0 ja illalla se sitten tulikin spontaanisti ulos.. Eli näitä on nyt viisi täynnä.. Tähän viimeisen raskautumiseen menikin puolitoista vuotta mutta lyheen...
  4. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    No nyt kai oli ekat menkat 21 joulukuuta.. Valuminen tosin jatkuu vieläkin aika ajoin.. Toivottavasti nyt sit saadaan vastauksia kun lapsettomuusklinikalle on aika 14.2 .. Onnea plussanneille, toivottavasti kaikki menee hyvin. :)
  5. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Tsemppiä Pippuri85! No eipä sitten kaavittukkaan ja varmasti hyvä niin.... Oli kyllä sitkeä tyyppi.. Tarvittiin kuudet cytotecit ennen ku alko tapahtua mutta vihdoin eilen illalla se tuli ulos.... Kymmenen aikaan illalla ultrattiin että kohtu oli tyhjä ja sitten pääsin kotiin .. Huh huh...
  6. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Iltaa... Pahoittelut nyt tästä omaan napaan tuijottelusta... Ei vieläkään mitään! Soitin aamulla sairaalaan, hoitaja sanoi soittavansa mulle takaisin hetken päästä, no soitti ja ilmotti että eivät kerkeä hoitamaan minua tänään!!! Siis OIKEESTI! Mä oon nyt odottanu torstaista asti... :( huomenna...
  7. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ei vieläkään mitään... Jos sunnuntain aikana ei tapahdu mitään ni maanantaina kaavinta... Ihan hanurista koko touhu..
  8. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ei vieläkään tule ulos... Tänään makasin sairaalassa viis tuntia uusien cytotecien voimalla, ja ei tapahdu mitään :( nyt menee hermo. Jos viikonlopun aikana ei tule ni maanantaina kaavinta... Sitä mä nyt vielä kaipaankin. Pitääkö tänki olla näin pirun vaikeita???!!
  9. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Nyt nää cytotetic ei ees tunnu tehoavan, viimeksi tuli supistukset 3:ssa tunnissa ja sit tuli ulos... Nyt vaan pientä tuhrua :( tulis nyt ulos... Ku otin ne jo ennen 12.. Tää on ihan hanurista..
  10. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Tuntuu ettei lasta ole tarkoitettu meille.. Ei jaksa enää :'(. KM 9/12. KM 4/13 KKM 7/13 KKM 11/13
  11. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Palataanpa tänne... 10+3 tänään, 8+1 ultrassa kaikki hyvin, tänään ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno taas... Edellinen oli heinäkuussa, ja sitä ennen kaksi spontaania... Nyt panacodia huiviiin ja cytotetic sisään. Tää on niin epäreilua!!!! Mä en jaksa enää... :( nyt sentään aloittavat...
  12. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Tänään aamulla tehty vahva plussa :) nyt vaan ooottelen sitä kutsua varhaisultraan :) ja toivottavasti siellä on asukki..... ei vaan nyt tosiaan ole mitään hajua kierrosta kun ei kai niitä menkkoja ollu edes ton keskenmenon jälkeen...
  13. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Mulla lääkkeeellinen tyhjennys oli ihan yhtä helvettiä, kipu oli jotain ihan järkyttävää ja panacodit ei auttanu :( ja vuoto kesti siitä 5 viikkoa...
  14. K

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    No jospa minäkin sitten... päätettiin alottaa yritys heinäkuussa '12 tärppäsikin sitten ekasta kierrosta , no siitä sitten spontaani km rv 10.. tästä alkoi rumba kun eivät suostuneet edes sairaalassa katsomaan vaan passittivat kotiin, vaadin että tutkivat että kaikki on tullut ulos! no siitä...

Yhteistyössä