Hakutulokset

  1. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    OneMore? Toivottavasti viiva vahvistuu ! :) Joka päivä käyn katsomassa että koska tuut kirjottamaan että selvä plussa :D Itse tein viime viikolla vielä yhden testin ja oli jo selkeä plussa ja kävin sitten antamassa pissanäytteen labraankin ja plussahan se :) Jotenki vaan pelko koko ajan että...
  2. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    OneMore? Mäki ostin ekat testit noihin aikoihin ja tikuttelin joka aamu, negaa näytti ja ajattelin että tässä se sitten oli mutta kun tein testin sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa ni olihan siinä sitten kaksi viivaa :D Rahaa paloi ihan kiitettävästi testeihin ja jälkeen päin ärsyttää että...
  3. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    OneMore? Yritystä ei ole edes ollutkaan ja nätisti sanottuna puhdas yllätys :D Mutta niin nuo kaksi muutakin :) Jotenkin ollu nyt vaan tosi epätodellinen olo, koko ajan ravaan vessassa kun luulen menkkojen alkaneen ja teinki tänään taas kaksi testiä lisää ja molemmat päiväpissasta. Kuvassa...
  4. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kiitos ! :> Lähetinkin samankaltaisen kuvan ystävälleni ja kysyin että mitä hän siinä näkee niin juuri äsken vastasi että selkeästi siinä haamuviiva on. Kai se on vaan uskottava :D Itsellä kaksi lasta ja toisesta ensimmäisen testin tehtyäni oli juurikin testiviiva ýhtä haalea kun tän päiväisessä...
  5. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Enhän mä malttanut olla testaamatta vaikka niin uhosin. Oli pakko aamulla mennä apteekista hakemaan testi ja pinnistellen ja pidätellen sain oltua pissaamatta neljä tuntia :D Näenkö jo omia vai näkeekö kukaan muu kuvassa mitään? ja tosiaan kiertopäivät nyt 29/28 mitä näät ? - Image - Aijaa.com
  6. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    heipsan. Pakko tulla päivittää tilannetta, nyt menossa siis kp 28/28 ja ei ole kuukautiset vielä alkanu. Eilen tuli pienen pientä tuhrua aamusta mutta sekin loppu illalla eikä tänään ole vielä tullut mitään, ei edes normi kipua ole.. Lämmöt olleet nyt viikon 37.0-37.4 välissä, tänäänki 37.3...
  7. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    viivanpaikkako? - Image - Aijaa.com eilen testattu nega ja tänään tuli ehkä joku viivanpaikka? Koitin saada siitä kuvaa mut jouduin muokkaa kuvaa vähän että näkyis. Onko monilla kokemusta davidin testeistä että tuleeko viivanpaikkoja herkästi ? Ja näkeekö kukaan tuossa ees sitä viivanpaikkaa...
  8. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    tänää taas testattu davidin herkällä testillä ja negahan se :/ kp 23 menossa. perkule ku nännit kipeet ja aamulämpöki 37.
  9. tiktak

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    helou, täällä yksi hätähousu liittyy joukkoon. Kerrottakoon sen verran että yritystä ei silleen päällä ole ollut mutta ovulaation aikaan tuli kyllä peittoa heiluteltua. nyt on kp 22 menossa ja kiertohan mulla on 28pvää. Tänää hädissäni jo testailin ja negahan se oli. Aikasin juu testattu, tiedän...

Yhteistyössä