Hakutulokset

1. Saariston-Elli

Äidit vuosimallia -76?

Poika-98 Tyttö-00 Tyttö-01 Poika-04 Tyttö-06 Ja luulen että lapsiluku täynnä...
  2. Saariston-Elli

Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

Meillä viisi lasta 3v-10v ja luulenpa että riittää....
  3. Saariston-Elli

G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Minä vm-76 ja mieheni vm-73. Aviossa ollaan oltu 14 v. Ja viisi lastakin saatu. :heart: :heart:
  4. Saariston-Elli

Raskauden aikaiset sikiön sydänäänet

loppu raskaudesta huomattiin samoin ,...että n.joka kymmenes lyönti jäi väliin ja sanoivat minullekkin että yleensä vaaratonta ja palautuu normaaliksi syntymän jälkeen. Näin sitten kävikin, mutta kyllä oli piinaavat loppuraskaus ajat kun jännitti miten käy. Synnyttäneiden osastolla sitten...
  5. Saariston-Elli

Pitkä QT- lapset ja vanhemmat!!!

Hei! Sukuamme on tutkittu usean vuoden ajan ja Pitkä QT-10, ongelmana. Minullekkin sydänrasitus tehty, muttei mitään todettu. Esto lääkitys on joillakin serkuillani ja tädeilläni.
  6. Saariston-Elli

ehkäisy?

Hormonikierukka minulle laitettu ja olen tosi tyytyväinen...Pillerit eivät minulle sopineet. Yksivaihtoehto joka myös on, ehkäisyrengas joka vaihdetaan kuukauden välein, muutama kaverini ollut siihen tyytyväinen.
  7. Saariston-Elli

Lantionpohjalihakset?

Lantionpohjalihaksiston jumppausohjeet on tosi hyvät.Kysele vaikka terveydenhoitajalta,rakastellessakin voi jumpata noita´rakastelulihaksia´. Jumppaamisen apuna voi käyttää geishakuulia joita myydään postimyyntifirmoissa(esim.ellos), ehkä apteekissa,yms...
  8. Saariston-Elli

perheeni hukkuu...

Enpä voi muuta sanoa kuin VOIMIA sinulle ja perheellesi rankassa kasvatus työssä.Meidän perheessä viisi lasta ja kaksi heistä diabeetikkoa...tuntuu sekin vievän voimat minulta.Nuorempi on 2 v , ja vaatii melkein 24 h seurantaa noiden vs kanssa.ei osaa ilmoitella tietenkään vielä miltä...
  9. Saariston-Elli

mitä masennuslääkettä saa käyttää

Cipramilia käytin toisen raskauden aikana ja zoloftia toisen.Kumpikin lapsi voi hyvin. Zoloftia piti lopetella ennen synnytystä ja se onnistui hyvin.
  10. Saariston-Elli

Punainen pylly ja rakkula

Allergia oire tai sitten juuri tuo vaippaihottuma.Tytöilleni on tullut vasta sitten paha pyllyalueen ihottuma kun aloitettu kiinteät ruuat---johtui allergioista.Olivat maito, vilja yms...allergisia, ihottumasta päästiin kunnon voiteilla ja ruokaaineiden poistolla ruokavaliosta, hain apua myös...
  11. Saariston-Elli

-76 Äidit nippuun

Täällä kans 30v äiti Pirkanmaalta.Lapsia viisi: 98-poika,00-tyttö,01-tyttö,04-poika ja 06-tyttö =) Vipinää on ja harvoin ehtii koneella istua ..

Yhteistyössä