Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heippa pitkästä aikaa! Enemmän oon tuolla fb:n puolella kirjotellut, mutta muistinpa tulla täälläkin nyt käväsemään, kun kipeenä on aikaa roikkua enemmänkin koneella :D 14+0 pyörähti tänään mittariin ja pikkuhiljaa alkaa etova olokin väistymään. Nyt tosiaan reilu viikon verran oon saanut...
  2. N

    Masennuksesta selvinneet!

    Itse sain vuosi sitten työterveyslääkäriltä diagnoosin kroonisesta masennuksesta. Sitä ennen takana n.5vuotta erinäisiä vakaviakin masennusjaksoja itsemurha-yrityksineen, kaikista kuitenkin (onneksi) selvitty. Olen opetellut ajattelemaan, että masennus on osa minua, tulee ja menee muttei siitä...
  3. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    No mä tässä just pohdin että jos vielä yhtään vuotaa, niin sitten suurentelen kipuja ja vuodon määrää että pääsisin näytille. Yöllä kätilöopiston päivystykseen soittaessani se hoitaja osasi olla todella rauhoittava ja osaavan kuulonen, että se jo itsessään antoi vähän mielenrauhaa. Faktahan on...
  4. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Huomenta. Mulla noi oireet tuntuu olevan mukana koko ajan, pahoinvointia, vessassa ravaamista ja mielialat heittelee kyllä ihan miten sattuu :D eipä ainakaan pääse unohtumaan että on raskaana. Tai mikäli enää edes olen, hirvee pelko tuli kun yöllä heräsin vessaan ja taas holahti verta ihan...
  5. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Ainiin! Unohtu ihan myös sanoa, että aamulla sain säikähtää ihan kunnolla. Hommailtiin miehen kanssa pikkasen kunnes aivan yhtäkkiä alkoi kova vuoto. Ei mitään kipuja, ihan kirkasta verta ja tais yksi hyytymäkin olla. Tuli ihan kunnolla pönttöön ja paperiinkin, etsin jo päivystyksen numeronkin...
  6. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Mä kannatan myös tota päivämäärää, mutta lisättynä sillä ettei fb-ryhmään otettais heti ensimmäisen kaksplus viestin jälkeen, vaan oletuksena ois että kaikki tästä eteenpäin ryhmään haluavat kirjottaisi palstalla jonkun aikaa ennen kuin pääsisivät ryhmään. Tällätavoin turvattais varmasti paikat...
  7. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Tervetuloa uusille! Täällä kanssa väsymystä ja rintojen aristelua, aamulla oli jopa ilman kosketusta niin kipeet että teki mieli vaan itkeä. Onneksi meni nopeesti ohi (: Me ollaan kanssa aika monelle kerrottu, tai mä nyt oon triplasti hölösuisempi kuin mies, töissä taitaa tietää jo lähes...
  8. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie laitoin sulle yksäriä tohon fb-ryhmään liittymiseksi, koska Piikrun kanssa ei jostain syystä löydetä toisiamme sieltä, vaikka kaikki asetukset on kuitenkin kunnossa nin että pitäisi näkyä. Toivottavasti löydät mut sieltä tjtn (: Painosta, mulla on noussut varmaan jo ainakin neljä...
  9. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Tervetuloa munkin puolesta tiiti89! Kiva saada mukaan joku muukin samanikäinen ensisynnyttäjä! Mä yritän muistaa täällä myös käydä, fb on niin "helppo" kun se nyt on tossa muutenkin kokoajan auki :D Tupakasta, mä en ole myöskään ikinä polttanut niin ei tarvii sitä pohtia. Mies tosin...
  10. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Täältä myös lähti piikrulle yksäriä (: Närästyksestä Mulla oli joskus keväällä, siis ennen edes mitään yrityksiä ihan hirvee närästys"kausi", joka kuitenkin loppui jossain vaiheessa. Nyt ei raskauden aikana ole vielä juurikaan ollut, ihan pientä silloin tällöin. Toivon kyllä ettei tuliskaan!
  11. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    vitamiineista mä kävin hakemassa ladyvita mama-paketin apteekista, päädyin näihin siksi että on ainoat vitskut joissa on myös lisätty kalsiumia. Syön sen verran vähä maitotuotteita, joten siksi tuo kalsiumlisä.
  12. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Täällä pyörähdettiin tänään tasan 6+0, menispä aika vaan nopeemmin! Viikonloppuna olin mökillä ja pakkohan se oli mukana olleille tädeilleni kertoa, kun osa jo tiesi. Tänään sitten kerroin töissä pomolle ja muutamalle lähimmälle (okei viidelle.. :D) työkaverille, on vaan niin hirveen vaikeeta...
  13. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Mulla ei vielä hirveesti pahoinvointia oo, semmonen etova olo lähinnä. Vatsaa nippailee aina välillä, ei tosin onneks enää yhtä paljoa kuin viimeviikolla. Ainut "oire" mikä tuntuu jysähtäneen nyt jo kunnolla päälle, on tunteiden voimakkuus. Tuntuu että itken vähän väliä, varsinkin onnesta...
  14. N

    Lapselleni tuli kosmeettinen haitta pk:ssa, voiko hän saada korvauksia?

    Jos tilanne olisikin toisin päin, että oma lapsesi olisi lyönyt karahkalla jotakuta, miten haluaisit silloin tilanteessa edettävän? Kuinka paljon olisit valmis maksamaan korvauksia ja mistä ne korvaukset mielestäsi pitäisi antaa? Olisiko silloin edelleen ihan ok ilmottaa karahkalla lyöneestä...
  15. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Meidän piti alunperin kertoa vasta ekan ultran jälkeen, mutta enhän mä malttanut olla siskoilleni ja äidille kertomatta, samoin parille läheisimmälle ystävälle on jo kerrottu. Miehen vanhemmat ja mun isä ei vielä tiedä ja niiden kohalla toivonkin että säästetään uutiset sinne ekan ultran...
  16. N

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Mä ilmottaudun mukaan, ihan täysuntuvikkona! (: Alkuviikosta ilmesty haalea viiva, seuraavana aamuna sama homma ja pakkohan niitä ja oireita oli jo uskoa. Tänään testasin vielä digi-testillä ja se vahvisti omat mietinnät siitä, että viidennellä viikolla mennään.Tämä on ensimmäinen raskauteni ja...

Yhteistyössä