Hakutulokset

  1. K

    myöhäinen plussa

    No verikokeissa hcg oli enää 137, ultrassa näkyi vaa kaks tyhjää pussukkaa että kyseessä oli tuulimuna tuplana... Vähä vielä meinaa olla mieli maassa, mutta jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuu joskus hamassa tulevaisuudessa... Se varmaan on positiivinen juttu että tuo hcg on jo noin matala...
  2. K

    myöhäinen plussa

    No minun kuulumisethan ei ole ollenkaan lupaavia... la ja su oli voimakasta kipua alavatsalla ja veristä vuotoakin jonkin verran... Vuoto on nyt vähentynyt, muttei loppunut... Eli suurella todennäköisyydellä kyseessä on keskenmeno joka ei nyt vaan ala tyhjenemään kunnolla. Yritin päästä tänään...
  3. K

    myöhäinen plussa

    Hei! Itse täällä myös kummastelen kadonneita kuukautisia... Oma kiertoni on ollut hyvin säännöllinen koko ikäni ja epäilinkin jo elokussa syömäni royal gelee-valmisteen sekoittaneen kiertoni lopullisesti, mutta voihan tämä olla myös myöhään itsestään ilmoittava salamatkustaja... Royal geleetä...
  4. K

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Heps! Minun minimieheni ei halunnut odottaa suunnitetua sektiota vaan hommasi meidät ambulanssi kyydillä hätäsektioon laskiaissunnuntaina. Kuulostaa paljon vakavammalta mitä tilanne todellisuudessa oli.. Eli vedet meni yöllä ja naperohan oli tiukasti viistossa perätilassa joten...
  5. K

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Suovesi, harmi ettet sinäkään päässyt synnyttämään haluamallasi tavalla. Itse olen jo hyväksynyt sektion täysin. En mitenkään iloinnut leikkauspäätöksestä, mutta olen nähnyt eläinmaailmassa kaikki (kauhu)versiot normaali synnytyksestäkin ja tiedän ettei vaaratonta synnytystä ole olemassakaan...
  6. K

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Huoh... Tiistaina oli tyypin kääntöyritys oulussa, eihän siitä mitään tullut... Pikkukaveri oli selkä mun selkää vasten ja poikittain ja vielä etuseinässä sijaitsevan istukan takana... viikot siis 37+3 ja kaverin kokoarvio oli 3,5 kg. Neljään kiloonhan se todennäköisesti menee ennen laskettua...
  7. K

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Hu huu te kokeneet konkarit, millä viikoilla teille on tehty kääntöyrityksiä/synnytystapa-arvioita yms? Oma tilanne siis se että rakenneultrassa (21+2) pikkutyyppi vastasi viikkoja 22+2 ja silloin ennustettiin nelikiloista ukkelia tulevaksi. Nyt neuvolassa (5.2) Pikkukaveri köllötteli...
  8. K

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Pitkäaikainen taustailijakin yrittää palata aktiivisempaa keskusteluun.. Morsan tuossa jo mainitsikin pitkät matkat synnärille, itsellänikin matkaa sairaalaan on noin 100 km ja välillä mietityttää että pitäisköhän vuokrata teltta ja mennä jo hyvissä ajoin leiriytymään sairaala-alueelle, että...
  9. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Taustalta välihuutoja keskusteluun heittää välillä kengännauhakin, ettei täysin unohdu=) Surullista että niin monen matka kohti maaliskuun lottovoittoa on pättynyt jo nyt. Voimia teille! Auto täällä pysyy samana, uskollinen corollani saa tulevaisuudessa kiidättää minua ja Houdinia pitkin...
  10. K

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Jep, en mää ollutkaan niin tyhmä ku luulin, museotietokoneeni satavuotias selain ei vain näyttänyt mitään vaihtoehtoja. Mutta kun vaihtoi läppäriin nii heti oli liittyminenkin mahdollista! Suuret kiitokset avusta!
  11. K

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Voiha hohtimet! Mää oon vissii tavallista tontumpi tapaus ku en edelleenkää ymmärrä miten sinne maaliskuun murujen salaseuraan pääsee... Ketjun alussa oli keskustelu lemmikeistä, onko kenelläkään kokemusta miten äärimmäisen mustasukkainen löytökissa suhtautuu vauvaan? Satun omistamaan...
  12. K

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Hei! Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan vielä yksi maaliskuussa murustuva. Oma Houdinini päätti juhannuksen kunniaksi ohittaa kaikki tielle tulleet kumiset esteet ja näin ollen vannoutunut vanhapiika totuttelee pikkuhiljaa ajatukseen vauvasta... Neuvolaan mennään 9.8 jonka jälkeen aikataulut...

Yhteistyössä