Hakutulokset

  1. M

    Voiko tämä olla ihan mitenkään mahdollista?b streptokokista tuli mieleen...

    Elikkäs minulta lääkäri löysi tämän nyt viimeviikolla lääkäeineuvolassa ja kertoi siitä sitten mikä se on jne...(ei aiempaa kokemusta). Siis se pitää hoitaa sit synnytyksen yhtedessä että ei tartu vauvaan jne... Yhtäkkiä tuli sit mieleen kun töissä yksikseni meitiskelin että yksi lapsistani...
  2. M

    Hyvää iltaa:)mitäs tänne?

    Ihana,alkaa jo aika istahtaa tälle pvää:) Aika vierähti kivasti kun kävin koko huushollin vaatekaapit läpi ja hävitin pieneksi menneitä vaatteita.Tuli kivasti tilaa taas. Mutta mun selkä huutaa hoosiannaa,tämä raskaus pahentaa tätä mun huonoa selkää:/ Tuossa tuli mieleen kun siivoilin...
  3. M

    Mitäs suunnitelmia pe pvälle?:)

    Minä tässä aamukahvia nautiskelen ja kunhan herään kunnolla alkaa armoton siivoaminen:D Sitten onkin ruuanlaittoa ja pyykinpesua.Kaupassakin pitää käydä ja sitten lähtään ajelemaan papan luokse vklopuksi:)
  4. M

    Miten nopeaan äitiyspakkaus tulee?

    Eilen jätin netissä hakemuksen ja odottelen innolla jahka pääsen laatikon kimppuun:D
  5. M

    Huoh,vaikea löytää kohtuuhintaisia käytettyjä lastenvaunuja/yhdistelmiä...

    Ja mielellään siistit ja hyväkuntoiset:) Illat katellu,mutta ei vaan ole löytynyt sopivia. Ja pikkutytön vaatteita myös hakusessa. Harmi kun tällä palstalla ei ole kirppis osioita:(
  6. M

    Sterilisaatio synnyksen yhteydessä,onko kokemuksia?

    Minulle on suunniteltu sterilisaatiota synnytksen yhteyteen. Haluan ehdottomasti sen,koska hormonaaliset ehkäisyt ei sovi minulle. Onko kokemuksia ja miten se tehdään jne....onko isokin operaatio?
  7. M

    Kokemuksia oran yhdistelmist?onko kestävät ja hyvät?

    Hitsi kun olen koittanut katella emmaljungan käytettyjä yhdistelmiä,mutta niistä pyydetään aika paljon ja melkein uudet sais sillä hinnalla. Ruotsista käytiin katsomassa ja emmaljungan yhdistelmät ja turvakaukalo sillä autoon laitettavalla alustalla maksais yhteensä vähän yli 800euroa...
  8. M

    Löytyykö kemissä synnyttäneitä?:)

    Jos löytyy,kertokaa kokemuksia. Mulla loppuvuodesta edessä synnytys ja kemissä synnytän.
  9. M

    Ihanaa olla kotona ja tuntea omat jalat:)

    En voi käsittää kun ei ole ollut kokemusta siitä että miten jalat voi olla niin turvoksissa:D Se oli jotain järkyttävää,nilkat oli yhtä paksua pötköä ja kengät ei mahtunu jalkaan.Kuumuus teki tehtävänsä reissussa,oli ihan liian kuuma. Pari pvää ja jalat on ne ihanat ja kevyet ja turvotuksesta...
  10. M

    Muita jotka ei tykkää lääkärineuvolasta?

    Huomenna ois essä aamulla meno ja valmiiksi tympäsee kun siellä on nuori mieslääkäri. Mutta eipä se auta,mentävä on:D

Yhteistyössä