Hakutulokset

1. P

Mies ehdottaa elareita 155 €, maksukyky 700 €...

Eihän siihen tarkkoja tulotietoja tarvita, että voi neuvoa, kuten chef edellä, että elatusmaksun voisi mitoittaa tulojen suhteessa, että se olisi oikeudenmukainen. Ja huomioiden, kuinka paljon aikaa lapsi viettää vanhempiensa luona ja lisäksi sopien, miten isommat kulut jaetaan. Sisältyvätkö jo...
  2. P

Miksi on myös köyhiä ja sairaita uskovaisia?

Jaakobin kirjeen 1:13: ”Pahalla ei Jumalaa voida koetella eikä hän itse koettele ketään.” Sen sijaan paholainen, Saatana, koettelee kyllä senkin edestä. Ilmestys 12:12: "Voi maata ja merta, sillä Panettelija on tullut alas teidän luoksenne suuren suuttumuksen vallassa, koska hän tietää, että...
  3. P

Voihan ap laittaa rahat vaikka lapsen tilille, siellä niistä voisi olla hyötyä vaikka opiskeluvuosina.
  4. P

Palstallahan kukaan ei tiedä, mikä teidän tilanteenne on, mutta olen kyllä huomannut, että jos kysyy jotain ilman viiden sivun taustaselvitystä, taustat oletetaan aina mahdollisimman negatiivisiksi. Minun isäni ei ikinä maksanut penniäkään elareita suosiolla, aina piti usuttaa ulosotto...
  5. P

No ei se kyllä ihan noin mene. Kohtuus on tärkeä avainsana ja lisäksi on muistettava, että myös äidin on osallistuttava elatukseen, isä ei ole mikään raha-automaatti. Mietin, lieneekö mies pihi vai ap ahne. Jos mies on pihi, hän yrittää selvitä mahdollisimman vähällä. Jos taas nainen on ahne...
  6. P

Kyllä säikäytti!! :(

Jostain syystä osalle autoilijoista ei tule edes mieleen, että muut saattaisivat hiljentää tai pysähtyä jonkin ihan oikean syyn takia, eivätkä vain kiusatakseen isoego-omanapaa takana tulevassa autossa. Meidän risteyksessä on tapahtunut onnettomuus kerran, läheltä piti-tilanteita on ollut...

Yhteistyössä