Hakutulokset

  1. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Siitä raskauden hehkusta ei täällä ole ainakaan tietoa. Naama on niin väsähtäneen näköinen, kun väsyttää melkein koko ajan. Hermot on myös tänään ollut kireällä..mieheen erityisesti. Pönttöä ei vielä ole halailtu, mutta vatsa edelleen löysänä aamuisin. Ja tämä nälkä tuntuu niin...
  2. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huomenta vain kaikille. Laskin juuri, että itsellä viikkoja on 7+1. Oireina edelleen samat mitä ollut koko ajan; väsyttää, arat rinnat ja mahaan välillä sattuu. Vatsa myös aamuisin sekaisin, pari kertaa aamulla käynyt vessassa yökkimässä muttei ilmeisesti ole ollut vielä niin voimakas...
  3. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    ripsutin : Terveystalo oli kyseessä...ultra olisi maksanut päälle 100e, siihen päälle lääkärin oma palkkio 40e (ei sisätutkimusta, vain pelkkä ultra) tai 80e (sisätutkimuksella) ja lisäksi vielä toimistomaksu päälle 13e. Eli siinä parin sadan hujakoilla olisi tullut maksamaan... Kyllä se...
  4. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Niinuli: Minulla on ollut jo kahtena aamuna vatsa niin sekaisin, että oksat pois. Onneksi on sitten nopeasti mennyt ohikin ja on töihin pystynyt lähtemään...mahtaakohan huomenaamullakin olla taas sama vessareissu edessä :whistle: Enkä ole mielestäni mitään sen ihmeellisempää syönyt mistä olisi...
  5. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Olemme myös miehen kanssa miettineet varhaisultran varaamista. Haluaisin niin kovasti päästä sellaiseen, jotta saisi mielenrauhan itselle, että kaikki on hyvin eikä ole kohdunulkoinen jota kovin pelkään. Sen vain joutuu itse maksamaan, kun yksityisellä varmaankin käytäisiin. No, onhan se kyllä...
  6. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huoh, kivat on fiilikset taas...nälkä vähän olisi muttei mitään tee mieli syödä. Melko outoa...Ja mieheen menee niin hermot taas! (ja tällä kertaa mä en edes itse ensin räjähtäny vaan se...jostain niin typerästä asiasta kaiken lisäks...Sitten se tuli tossa äsken kysymään et vieläkö mä oon...
  7. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huomenta! Oireista itse olin huomaavinani myös, että heti jos on näläntunne niin vatsaan sattuu ja menee ohi, kun syö jotain. No se nälätunne oli eilen ainakin jatkuvaa. Katsotaan miten tänään käy. Ainoa tässä nyt vaan, kun tuntuu, että vatsaa kipristelee pikkuisen koko ajan..eilen illalla...
  8. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    8.3./ Neiti83 / 30 / 1 / TYKS Eli la tarkentui, kun neuvolaan tänään soitin...olisi ensimmäinen aika vasta elokuun alussa...Neuvolantäti sanoi, että jos haluaa varhaisultraan niin se täytyy itse varata ja maksaa. Tietääkö joku mitä sellainen maksaa? Tuntuu niin kiduttavan pitkältä ajalta...
  9. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huomenta kaikille! Pakko kai se on nyt vihdoin itsekin uskoa, kun nyt aamulla vielä digitestin tein ja näytti "Raskaana 2-3" :) Koko eilinen päivä menikin asiaa sulatellessa...kyllähän se pieni ihme tulee elämää niin paljon muuttamaan loppujen lopuksi ettei osaa varmaan vielä kuvitellakaan :)...
  10. N

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Siirrynpä minäkin sitten tänne uuteen ketjuun :) Onneksi täällä voi teille muille sitten omia oireitaan ja olotilojaan kertoilla. Sukulaisille ja ystäville, kun ei vielä moneen aikaan uskalla mitään sanoa. Vaikka mieleni tekisi heti soittaa äidille ja ystäville ja kertoa ilouutinen :D Saisi se...
  11. N

    **Maaliskuun murut**

    Ilmoittaudun myös mukaan! Tänä aamuna juuri elämäni ensimmäisen plussan saaneena. Vieläkin niin epätodellinen olo :) Yritystä ollut viime syyskuusta alkaen. Nettilaskurin mukaan la olisi 7.3., mutta vielä en päivityspyyntöjä uskalla omalta kohdaltani laittaa. Ostettava vielä apteekin...

Yhteistyössä