Hakutulokset

  1. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jeps, kyllä se eilinen muuttui illasta kp1:seksi. On se vaan uskottava, että meille ei yllätyslapsia tule. On siis käytössä luomuehkäisyt, olleet aina. Ja raskaaksi olen tullut silloin, kun sitä on toivottu ja yritetty. Nyt kuitenkin kävi lipsaus ja sen vuoksi elättelin toiveita pikkunelosesta...
  2. V

    Voi ei, taas vauvakuume. Huonoon aikaan?

    Huh. En ole yksin. Aika on huono, ikä alkaa lähennellä 40 vuotta, lapsia on tarpeeksi ja mieskään ei innostu. Mutta... Ajatus on itsellä, että kyllä kaikki järjestyisi, ehkä ei helposti, mutta omalla painollaan. Toki nyt pystymme tarjoamaan lapsille hyvän elintason, muuttuisiko tilanne kuinka...
  3. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä menee vaan oudommaksi. Vatsakramppeja, närästystä ja huonoa oloa. Kaikki selitettävissä syömisillä. Mutta. Tänään katsoin, että kp1 alkoi. Ja löin tosiaan kirveen kaivoon, vai miten se nyt sanotaan. Mutta reilu 3 tuntia myöhemmin, ei mitään muuta kuin se silloin tullut yksi kirkas...
  4. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nutturuu, kyllä minä näen tuossa viivaa :). Toivottavasti vahvistuu!! Minulla neljäs!! päivä kk-kipuja ja eilen oviskipua, mutta ei vuotoa. Aamun apteekin oma puhdas nega. Eli Se siitä :(
  5. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt menee oudoksi. Tänään saapui kaveriksi oviskivut! Tällästä ei ole käynyt ennen. Eli kk-kipuihin verrattuna tämä on semmosta karseaa paineentunnetta. Joko on jotain vakavampaa tai sitten kroppa on sekaisin. Apteekin omassa EHKÄ viivanpaikka, niin haalea, että voi tosiaan olla kuvitelmaa...
  6. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kylläpä on tullut positiivisia tuloksia, ONNEA!!! Itsellä oli pari päivää tosi kovat kuukautiskivut, tänää ei enää niin kipeää. Kuukautiset ei ole alkaneet. Apteekin oma EHKÄ näyttää toooooosi haalean. Siis niin haalean, että epäilen, että on mielikuvituksen tuotetta :( . Ehkä päivän pari kk...
  7. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hmm...tilasin mammaksi.fi -sivulta raskaustestejä. Ne ei ole sinisiä vaan vihreitä. Nyt en pääse katsomaan mitä paketissa luki, mutta sivuilla vihreät olisi ovulaatiotestejä?! Vai onko muuttunut? Negoja olen siis kaksi tehnyt ja siihen malliin alavatsaa vihloo, että raskautta ei ole, mutta jäin...
  8. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heipä hei, kerran olen ketjussa nro 2 kirjoittanut. Luomuehkäisyllä täällä siis mennään. No, nyt tässä kierrossa, juuri oviksen aikaan kävi lipsaus. Sen verran tähän ikään olen sentäs oppinut, että kerrasta voi tulla raskaaksi, mutta todennäköisempää lienee, että ei... Meillä on siis lapsia...
  9. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tätä teidän ketjua tuli viime viikolla ahkeraan luettua. Nimittäin: tiistaina testasin haamun. Selvä, mutta haamu. Keskiviikkona haamu aamulla, sitten alkoi menkat, kesti 1 vrk:n ja siinä se. Vielä virisi toivo. Torstaina nega. Jostain syystä vielä perjantai-aamuna testasin ja se oli selkeä...

Yhteistyössä