Hakutulokset

  1. Yemina

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa! :wave: Mäkin uskallan jo kirjotella tänne vaikkei viime raskaus kauhean hyvin mennyt. Sain siis keskenmenon lokakuussa ja nyt ollaan kuin ollaanki uudelleen raskaana:heart: Mä en vielä siirry listoille, kun en tiedä LA:ta, mutta veikkaisin sen olevan elokuun alussa. Onkos teillä...
  2. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja Minalo, mullahan näytti edellisessä raskaudessa testi tollasta ja sehän oli kuin olikin plussa! Mä kyllä toivon sulle paljon vahvistumisia ja josko tällä kertaa saisit ihan pysyvän plussan:heart::heart:
  3. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heipppa taasen! :wave: Täällä on sittenkin plussattu!:heart: Mutta kysyisin teiltä neuvoa, kun mulla ehkä tuli sen keskenmenon jälkeen kuukautiset, se kyllä oli niin olematonta vuotoa, mutta eihän sitä tiedä.. Mutta niin, viikko sitten digi näytti raskaana 1-2 ja tänään 3+?! Eli kuinka paljon...
  4. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo: Mikäs siellä on tilanne? :) Viivi: Hieno viivanen siellä! ONNEA :flower: Heilanga: Kyllähän siellä näkyy joku haamuilainen! Vahvistumisia toivon sinne.. :) Kiitos *mur-mur*! :rolleyes: Täällä saatetaan nyt ehkä olla oikeasti pieniin päin! Testissä selkeä haamu, missä myös...
  5. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nafnas:: Voih, pahoittelut sinne.. :hug: Yöperhonen: Jotain siellä näkyypi! Murmur: Ihana kuulla myös sinusta! Paljon tsemppiä leikkaukseen :heart: Tänään testasin illalla ja tämä tulos image - Image - Aijaa.com Hiukan huono kuva ja otettu melkeen heti testin teon jälkeen.. Hiukan nyt...
  6. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nafnas: Hyvä, että joku muukin näkee!! :D Toivon sinne kans vahvistumisia! :heart: Mäkin tulen hulluksi kohta. Sain hiukan reilu kuukausi sitten keskenmenon ja yritys aloitettiin heti, koska kaikki oli kunnossa ja kohtu tyhjeni onneksi itsekseen. Ja pari viikkoa tapahtuneesta veritestikin oli jo...
  7. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Neiti näpsän äiti: Jotain siellä näkyy! :) Nafnas: Kyllä siellä joku viivanen näkyy, ei tarvitse edes tihrustaa!! :) Uskalsin testata.. Mitäs mieltä olette tästä?? Näkyykö mitään?? l (1)-001 - Image - Aijaa.com
  8. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Niin ja pahoittelut Jettalle! Voimia:hug:
  9. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Minalo: Ok, hyvä tietää. En vielä ole tehnyt, huomenna aamulla ajattelin! :) Mulla siis jatkui tuo vuoto, tuli kuuden päivän ajan verta pyyhkiessä, ei siis siteeseen lainkaan. Mutta nyt sekin loppui?! Mitä tämä on?? Luulin, että kuukautiset sieltä alkaa, mutta eipä näköjään.. Outoa:confused...
  10. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yönenkeli: Voih, siellä on sitten ollut paljon murheen aiheita.. :/ Onneksi kumminkin nyt kaikki on hyvin ja kohta ehkäpä saatte tietää tuleeko sieltä pieni tyttö vai poika :heart: Voi kiitos! Itsekkin todella toivon, että uusi tärppi kävisi nopeaan.. Minalo: Ihan selvän viivasen nään sinun...
  11. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yönenkeli: Kiitos! :heart: Ihana kuulla sinusta ja että raskautesi on mennyt hyvin!
  12. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Hei, Miten teillä on keskenmenon jälkeen kuukautiset alkaneet? Mä jo eilen luulin, että mulla alko kuukautiset, mutta verta ei tule kuin pyyhkimällä.. Ja sitä vertakaan ei tosissaan tule paljon. Ihmetyttää. Uuden raskauden mahdollisuus on myös.. Mulla on myös rinnat tulleet todella kipeiksi...
  13. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Silvia: Ei voi olla, verikoe oli nega jo viime viikolla.. Ja olen pari testiä tehnyt ennen tätä ja olivat negoja. :)
  14. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Niin ja tapahtumasta on n. neljä viikkoa ja se tapahtui rv 12, missä sikiö oli jo pari viikkoa sitten menehtynyt. Ei tarvittu lääkkeellistä tyhjentää tai kaavintaa, tuli siis kaikki itsellään ulos.
  15. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo: Pahoitteluni myös sinulle noista keskenmenoista.. :hug: Muistan sinut täältä ja toivoisin kyllä todella teille sinne pysyvää plussaa!:heart:
  16. Yemina

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Heippa. Minäkin liityn joukkoonne. Itse plussasin pari kuukautta sitten, mutta se meni ikävä kyllä kesken.. :'( Onko täällä jollain kokemusta heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi? Mulla tuli eilen liman seassa hiukan verta, siis tosi vähän ja nyt ihmettelen mistä se voisi johtua...
  17. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo:: Siitä on nyt melkein neljä viikkoa. Ja juu vuoto alkoi yhtäkkiä itsestään ja siitä sitten pääsin ultraan jossa todettiin sikiön menehtyneen.. Np-ultra olisi ollut kolme päivää tuon jälkeen.... Tämä tapahtui rv 12 siis. Piti mennä kaavintaan, mutta vuoto runsastui ja kaikki tuli itellään...
  18. Yemina

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heippa! Mahtaakohan kukaan muistaa minua.. Ainakin itse nään täällä pari tuttua joiden nimet muistan :) Itse siis pari kuukautta sitten plussasin täällä ja se meni ikävä kyllä kesken.. Kauhea kokemus, vieläkin se pyörii päässä koko ajan:'( Mutta ajattelin josko jollain olisi kokemusta...
  19. Yemina

    Kova viiltävä kipu oikealla alavatsalla??

    Nin mistä sulla siis johtui se kipu? :) Mulla jatkuu kipuilu tänään, mutta muistuttaa ihan menkkakivuilta ja tuntuu, että ne kohta sieltä tulee, mutta ei vuoto vaan ala... :kieh:
  20. Yemina

    Kova viiltävä kipu oikealla alavatsalla??

    Kiinnittymiskipua/mahdollisesta raskaudesta vaiko ovulaatio? Keskenmenon jälkeen ei yksiäkään kuukautisia vielä ole kerennyt tulemaan. Help! :stick:

Yhteistyössä