Hakutulokset

  1. M

    Ikänne ja kuinka usin olette käyneet PAPAssa?

    Itse olen käynyt kaksi kertaa. kaksi lasta ja ikää 28..
  2. M

    hoitotukihakemus

    HEIPPA! valitettavasti hyvin todennäköisesti saatte alinta.. Näin omien kokemusten perusteella. Meillä kaksi TODELLA allergista lasta ja hyvin vaikea hoitoinen allergia/infektio astma. saamme alinta.. Mutta toivon todella että saisitte korotettua, koska tiedän mitä se on.. Voimia teidän...
  3. M

    Amwayn:n pesuaineet

    Tiedoksi teille! Pyykinpesuaineet eivät sisällä pätkääkään zeoliittia! Ja kun annostus on oikea pesuaine (pyykin) ei tuoksu juuri millekään. tuoksu huomattavasti miedompi kuin esim omo, bioluvil yms.. Se miten se sosii kenenkäkin iholle on yksilöllistä, mutta tiedän monia allergikkoja joille se...
  4. M

    kelan korvaus???

    Kelan korvauksesta en osaa sanoa mutta kokeile voiteista NOVALANIA! Meillä se on ollut tosi hyvä voide jo vauvasta. Monia olen kokeillut ja vaihdellut mutta tämä ollut meille paras. Toinen hyvä rasvaisempi voide on ollut apobase oily, mut kokeilisin ensin novalania.. Meillä kaksi pahasti...
  5. M

    ASTMA JA ATOOPIKKOLASTEN ÄIDIT!

    Onko täällä ketään pahasti astmaattisten ja atooppisten lasten äitejä? Meillä sairastetaan vaikeahoitoista astmaa. Lapset 8v ja 5v. lääkkeenä löytyy mm. symbicort, singulair, bricanyl, loradatin,atarax,nenäsuihkeet, silmätipat, kortisonivoiteet, perusvoiteet.. Ei ole helppoa.. Olisi kiva vaihtaa...
  6. M

    keskeyttty yhdyntä

    Kiitos sulle "omena" asiallisesta vastauksesta! En todellakaan kuvittele, että se olisi varma ehkäisy, kuten tuskin kukaan.. Olen kahden lapsen äiti eikä kolmaskaan olisi katastrofi. Halusin vaan kuulla kokemuksia..Mukavaa päivän jatkoa kaikille! =)
  7. M

    keskeyttty yhdyntä

    Kuinka iso riski on tulla raskaaksi? Onko joku joka on tullut raskaaksi tätä`ns ehkäisymenelmäää käyttäen?
  8. M

    tokaluokkalaiset

    hölmö kysymys mut minkä kokoisia ovat 8- vuotiaanne? Meillä poika 127 cm ja 20 kg..
  9. M

    Karkkipäivät

    Noudatetaanko teillä tarkasti karkkipäiviä? Meillä tuppaa nykyisin vähän lipsumaan noi karkkipäivät.. saadaanko teillä juoda esim limsaa arkisin?

Yhteistyössä