Hakutulokset

1. S

Onko se todella MUN TEHTÄVÄ keskustella ja olla kärsivällinen ton mielenterveyspotilaan kanssa, joka häiriköi koko naapurustoa??

Kyllä poliisin kanssa jutellessa minulle kerrottiin että ihan samanlailla voi antaa varoituksia ja kolmesta tulee häätö. Haluaisin ainakin luottaa siihen.. tosin pitäisi ensin niitä varoituksia jonkun antaa ja se taho ei meillä ole mielestämme asiaan kunnolla perehtynyt saatika asiaa hoitanut.
  2. S

Kohta loppuu minulta kärsivällisyys olla anopille mukava :(

Onpas tosi ikävää käytöstä anopilta, miksi lie katkera. Jos teillä ei vaan henkilökemiat kohtaa niin ei silti vittuilemaan tarttis alkaa..toihan täytyy olle tosi stressaavaa. Lakkaa käymästä yhtään enää hänen luonaan niin ei saa tuota kiusaamisen iloa. Jos hän tulee teille ja tiedät sen...
  3. S

Onko se todella MUN TEHTÄVÄ keskustella ja olla kärsivällinen ton mielenterveyspotilaan kanssa, joka häiriköi koko naapurustoa??

Hei, Piti ihan rekata itsensä tänne kun löysin tämän todella hyvän keskustelun mielenterveyshäiriöisestä naapurista ja isännöitsijän toimettomuudesta hänen kohdallaan. Yllättäen myös VVO kyseessä joka muuten on pitänyt meistä vuokaralaisista kyllä hienoa huolta. Meillä isännöitsijä uhkaa...

Yhteistyössä