Hakutulokset

1. P

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Täällähän asiat ovat monella menneet pikavauhtia eteenpäin! Hienoa kuulla teidän prosessien edistymisistä :hug: Ihanaa Aavatar että sulla onnistui noin hyvin jo eka hoitokierros! Ja paljon lykkyä JohSarille, toivotaan että ajoitus osuu nappiin! Risupesä, en mäkään huolestuisi kierron...
  2. P

Kiva kuulla teidän ensikäynneistä JohSar ja Aavatar75! Ja huimaa miten nopeasti prosessi voi edetä, kuten Aavattarella.. Sulla onkin heti oikein jännät ajat edessä! Lykkyä molemmille :) JohSarille: jos endo ei ole tehnyt mitään isompia pesäkkeitä tai kiinnikkeitä esim. munasarjoihin niin sitä...
  3. P

Onnea Wannawalli IUI:hin! Ja kiitos hintatiedoista, olin kyllä ajatellutkin että rahaa menee paljon mutta että kolme tonnia heti alkuun, huh. Ei taida mun säästöt riittää kovin moneen hoitokertaan.. Mutta kaipa sitä voi hätätilanteessa sitten kysyä sitä rahoitusta, josta joku vinkkasikin...
  4. P

Täällähän on vilkas keskustelu käynnissä, kiva! Viime vuonna oli hiljaisempaa ja niinpä minäkään en ole täällä pahemmin käynyt. Tuntuu olevan aika sama tilanne minulla kuin aiemmilla kirjoittajilla. "Kriittinen" 35 ikävuoden rajapyykki tuli mulla täyteen viime vuonna. Viimeinen pitkä...
  5. P

Hei Violet87 ja A7222, Kerhossa ei ole ollut toimintaa kesän jälkeen. Olen siellä vain jäsenenä, joten en pysty lisäämään teitä jäseniksi :( En tiedä pitäiskö perustaa uusi kerho, kun tuon ylläpitäjät eivät taida enää olla aktiivisia? Olen itse samassa tilanteessa kuin A7222, en ole vielä...
  6. P

Hei Mellinen ja Pikku enkeli, Laitoin liittymispyynnön kerhoon, tosi kiva että teitä on muitakin tätä asiaa pohdiskelevia :) Olen jo pitkään tätä miettinyt ja myös kaivannut keskusteluseuraa/vertaistukea. Mutta jatketaan keskustelua kerhossa, kun Mellinen saa mut sinne laitettua!

Yhteistyössä