Hakutulokset

1. J

Tanskandoggi vs normaali koira! ;)

Meille tulossa tämä ihanuus ;)
  2. J

Mitäs tänne?

:heart:
  3. J

"saako" leikkipuistossa syödä herkkuja?

Voi luoja :D Meidän puistoss MYYDÄÄN jäätelöä, keksejä, kahvia jne ja voi voi jos joku niitten syömisestä mielensä pahoittaa.
  4. J

En voi ymmärtää loppuajan odottajien rutinaa siitä, kuinka aika.....

Mulla menossa rv 21 ja helvetilliset selkäkivut sekä supistuksia ollut alusta saakka. Että joo :)
  5. J

Siunaa koko maailmaa

se on nykyaikaa , räppi ja muut.
  6. J

Me kuulemma tapetaan meidän vauva...

No kuule mun sekopää ex soitti lastensuojeluun miten mä olen uhannut tappaa lapsen joka ei ole vielä syntynytkään. Tämä siis syystä että kun jätti mut ja alkoi mustamaalaamaan mua , mä mietin vakavasti aborttia.
  7. J

Siunaa koko maailmaa

http://www.youtube.com/watch?v=iqDGSQNqdvg&feature=share
  8. J

Kokemuksia turvakiellosta?

Lähinnä mua kiinnostaa se ns. turvaosoite, voiko se olla toisella paikkakunnalla missä itse asuu?
  9. J

Ikää 21 viikkoa :)

Tämäkin veijari liikkuu tosi paljon. Potkut on näkyneetkin jo pari viikkoa, hieman voimia hänellä :)
  10. J

Joo sain ja sukupuolenkin tiedän :)
  11. J

12. J

Kertokaahan, kun syksyllä syntyvän lapen isä kaikin tavoin mustamaalaa mua mm väittää että joisin

isä voi viedä asian oikeuteen ja saada sitä kautta isyyden.
  13. J

Kertokaahan, kun syksyllä syntyvän lapen isä kaikin tavoin mustamaalaa mua mm väittää että joisin

Yhdessä viestissä lukee näin: lapsella olisi hyvä olla olemassa äitikin. Jos enää ikinä laitat viestejä tai otat yhteyttä mun sukulaisiini, tulet näkemään miten vaikea mä osaan olla.
  14. J

Niin... onhan mulla tallessa niitä viestejä, missä ensin sanoo vievänsä lapsen, seuraavassa viestissä kertoo "ettei nyt tarvetta ,mutta..." sit taas on viemässä huoltajuutta koska, mä en olekaan hyvä äiti...
  15. J

neuvolassa ja lastensuojelussa tiedetään, ja siellä puolustetaan mua.
  16. J

mitä tarkoitat? Kukaan ei ole täydellinen, mutta on eri asia alkaa mustamaalaamaan.
  17. J

jos olisin ton tiennyt etukäteen niin en tod. Mutta aina se ei paljastu heti.

Yhteistyössä