Hakutulokset

1. S

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Oon niin kipeän kovin odottanut oman maha näkymistä etten millään tahdo uskoa, ettei kyse ole enää pelkästään turvotuksesta :D Ja toinen hieno asia: salakuuntelin tänään Pallomasia pitkästä aikaa koti-dopplerilla ja kuulin ensimmäisen kerran sydänäänet!! Wuhuuu!!!! :) :heart: :heart: Ai...
  2. S

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Onko tässä teidän mielestä jo mahaa vai kuvittelenko vain...?? :) Hups. Josko tuolta sais kuvan näkyviin... Saru. & Pallomasi 11+1 - Image - Aijaa.com
  3. S

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Onko hei teillä muilla jo ilmennyt selkäkipuja?? Mulla nyt muutaman päivän ajan on ollut oikealta puolelta alaselkä (juuri pakaroiden yläpuolelta) ja oikea pakara kipeät ja kipu yltyy jo lyhyelläkin kauppareissulla, kun joudun kävelemään ja seisomaan. Pahimmillaan kivun ansiosta ei tekisi mieli...
  4. S

Iiiiks, huomenna olis tarkoitus juhlistaa aikaistettua äitienpäivää oman äitini kanssa ja myöskin paljastaa tä ilouutinen...! :) Jännittää niin mielettömästi. Kysessä on siis hänen 1. lapsenlapsi :) Jo kauan oon odottanut tulevaa päivää ku kuuta nousevaa mutta nyt h-hetkellä tuntuu, että...
  5. S

Äippävaatteista... Tiedättekö ketään onko Tukholmassa edelleen niitä H&M:n liikkeitä joissa on myytävänä vaan tiettyjä tuotteita. Joskus kymmenen vuotta sitten muistan siellä olleen esim. lasten H&M, alusvaate H&M ja H&M Mama. Ajattelin mennä taas tänä kesänä käymään siellä ja varaisin aikaa...
  6. S

Mulla on myös oireet mennyt ja tullut ihan miten sattuu mut en silti jaksa stressaa. Välillä on epätodellisen hyvä olla mutta tähän saakka on aina yllättäen pamahtanut takas joku oireista :) Esim. meni kolme päivää ilman yhtään mitään oireita ja sit yhtäkkiä aamupalan jälkeen varoittamatta sain...
  7. S

Anazu, mä puolestaan en saa painoa millään nousemaan. Sen sijaan on laskenut n. 2kg. Ja en todellakaan ole katsonut mitä suuhuni laitan, sinne menee kaikki mikä sattuu vaan maistumaan :D Eihän tosin sen painon vielä tässä ekalla kolmanneksella kuulukaan nousta (paitsi ehkä nesteiden myötä vähän)...
  8. S

Ai niin! Eilen neuvolakäynnillä terveydenhoitaja laski minun LA:n olevan sittenkin vasta 7.12.2013. Tosin ilmoitin kiertoni pituudeksi 30 ja sen mukaan saan itse laskien LA:ksi 9.12.2013... :) Joka olisi myös minun miehen syntymäpäivä! :D :D Ja seuraava neuvola on minulla 20.6.
  9. S

Helena2013: Olet nyt 5+0 :) Laskettu aika -raskauslaskuri
  10. S

Juuri palasin kotiin 1. neuvolakäynniltä. Ihan oli mukava täti, vähän ehkä hajamielinen muttei ainakaan paasannut mistään aiheesta erityisesti :) Kaikki arvotkin oli minulla kohdillaan vaikka luulin hemoglobiinin lähteneen jo laskuun. Sydänääniä en päässyt kuuntelemaan vaikka kuinka ruinasin, ei...
  11. S

Mulla on np-ultra vkon 13 alussa eli 12+2.
  12. S

Kemikaaleista... Mäkään en aijo enkä pysty olla erossa kemikaaleista raskausaikana. Työnikin on kemikaalien parissa. Totta kai pyrin välttämään pahimpia käryjä mutta yksikään nainen ei työpaikallani ole joutunut jäämään raskauden takia pois tehtävistä. Ja dödö, ihorasva, harvakseltaan laitettu...
  13. S

Ja taas tuli mieleen yksi asia: paino. Paljonko olette huomanneet raskauden lisäävän energiantarvettanne näin alkuvaiheessa? Minulla on paino lähtenyt jostain syystä laskuun vaikka normaalisti kilot ei karise, ei sitten millään. Ja parhaani olen kyllä tehnyt ettei tulisi energiavajetta. Vai...
  14. S

Onko täällä muuten muitakin 3-vuorotyötä tekeviä? Huomasin viime yönä töissä ollessani, että koko yön verenpaineeni heitteli aika huimasti ja tätä oiretta ei oikeastaan ole enää pariin vkoon ollut. Aion tarkkailla oloani tulevissa yövuoroissa ja, jos sama jatkuu niin se on varmaan sitten ihan...
  15. S

Uusi himotus: kalapuikot ja tilli-kermaviili. Mä rakastan tilliä yli kaiken ja voisin laittaa sitä kaikkeen ruuanlaitossa mutta taas kerran hajuaisti teki tepposet; nimittäin tänään kuivattu tilli haisi mielestäni samalta kuin se puru mitä mm. jyrsijöiden häkkeihin laitetaan :D Alan jo tottua...
  16. S

Mj.: mä olen kanssa tupakoinut jo 10 vuoden ajan ja kunnon ketjupolttaja olenkin ollut mutta raskaustestissä plussan nähtyäni tupakointi jäi siihen. Kahtena päivänä pidin nikotiinilaastaria mutta niistäkin luovuin heti alkuun. Tahdon voimalla olen päässyt tupakasta eroon. Sekä ajatuksella etten...
  17. S

En sitten malttanut olla kokeilematta hankkimaan Angel Sounds-doppleria. Hyvin kuului syke omasta rinnasta sekä kohdun tietämillä :) Tosin alakerrassa kuuluva syke taisi olla vaan kaiku omasta sydämestäni tjn., koska syke ei ollut yhtään omaani tiheämpi... :) Ja muuten hyvin toimii laite...
  18. S

Mulla siis tiedossa 1. neuvola rv 8+6 eli tod.näk en pääse kuulemaan sydänääniä silloin. Siksi kiinnostaa, kun sanoin miehelle ettei siellä kumminkaan ole kuin paperitöitä ja minun mittailua, joten hän ei nyt sitten ole tulossa mukaan. Tietty, jos ekat sydänäänet kuulee niin olisi todella...
  19. S

Siis mä olen nyt aikas pihalla... Kuunnellaanko 1. neuvolassa tulokkaan sykettä?? Enkö joudukaan odottamaan np-ultaääneen tietääkseni onko sisällä eloa vai ei?

Yhteistyössä