Hakutulokset

1. S

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Mä totesin tänään, että mulla ei todellakaan ole liikunnasta apua pahoinvointiin... Jumppatunnilla meinas oksennus lentää kaaressa salin lattialle :( Ja lisäksi sen ansiosta on koko ilta mennyt kiukutellessa. Eli enää en tässä tilassa väkisin lähde kuntoilemaan.
  2. S

Ja taas yksi kysymys... :D Liittyen raskausarpiin. Millä keinoilla olette ehkäisseet arpien syntymistä ja milloinka olette tämän aloittaneet? Olen kuullut ihon rasvailusta, joten onko tiedossa mitää hyväksi todettuja rasvamerkkejä/laatuja? Ja mitä muuta voisi tehdä asian eteen? Minulla on aina...
  3. S

Minä voin muuten ilokseni(?!) :D todeta, että vihdoin alkaa taas raskausoireet olemaan arjessa mukana. Lievä pahoinvointi on tullut kuvioihin tällä vkolla; 2,5h on pisin aika minkä pystyy olla syömättä, muuten alkaa etova olo. Ja välipalaksi riittää ihan vaan vaikka porkkana tai muutama...
  4. S

Osaisitteko te jo kertaalleen äitiyslomalla olleet sivistää minua noihin Kelan korvauksiin liittyen... Jään siis marraskuussa 2013 äitiyslomalle, joten korvaukset lasketaan vuoden 2011 ansiotulon mukaan. Jees. Kelan sivujen mukaan ensimmäiset 56pv on äitiysrahaa jota laskureiden mukaan kertyy...
  5. S

Mulla on hei ihan sama :) Harrastan kylläkin liikuntaa aktiivisesti mutta tupakan polton lopetin 2vkoa sit. Edes kotona ei pääse yläkertaan hengästymättä :)
  6. S

Meillä muuten tiedossa NP 27.5 :)
  7. S

Voih, mulla on jo yksi kaapi täynnä pienokaisen vaatteita... :) Oon käytettynä ostellut niitä jo pitkän tovin. Itselle en tosin ole hankkinut vielä mitään, kun ei tiedä miten tästä kroppa kasvaa.
  8. S

Kertokaas, onks toi varhaisultra varattava erikseen vai tehdäänkö se siellä 1. neuvolakäynnillä? Ja, jos on erikseen varattava ni tehdäänkö se vaikka ei olis mitään akuuttia huolta asukista tai sen olemassaolosta? Työsuhteesta.. Mulla on jo muutaman vuoden ollut vakituinen työsuhde paikassa...
  9. S

Raskausoireista... Ensimmäinen, kun on vasta tuloillaan niin lievästi sanottuna pelottaa nä oireet. Tai oikeastaan niiden puute...! Viime vkolla alkoi hyvin lievä nännien arkuus ja mahan toimintahäiriöt. Tällä vkolla naama on alkanut näyttämään kuin 14 vuotiaalla konsanaan mutta siinä onkin...
  10. S

Hei vaan hei! :wave: Minäkin ilmoittaudun joukkoon mukaan. Täällä menossa rv 6+4 ja lasta odotellaan jo onnesta soikeana... :) Ensikertalaisena raskaus pyörii päässä 24/7 ja aiheesta onkin tullut googlattua kaikki mahdollinen ja vähän päälle :) Tänään varasin myös ajan 1. neuvolakäyntiin...

Yhteistyössä