Hakutulokset

  1. Ä

    G: pyöräilykypärästä

    Kuinka moni käyttää pyöräilessä kypärä? Käytännönkokemusta miten suojaa? Kypärän malli ja merkki sekä väri?
  2. Ä

    Puistoseuraa Turusta (Länsikeskuksen ympäristöstä)?

    Olen -84 syntynyt, naimisissa ja 1v4kk vanhan tytön äiti. Minä ja tyttö kaipaisimme seuraa hiekkalaatikolle leikkipuistoon ja ulkoiluun. Olisi mukavaa, jos sinulla olisi suunnilleen samanikäinen/samanikäisiä lapsia, että tytöllekin olisi leikkiseuraa :) Olemme juuri muuttaneet Länsinummen...
  3. Ä

    onko täällä huutonetin käyttäjiä, apua...

    Minä olen vasta muutaman kaupan huutonetissä tehnyt, ja nyt apua kaipaisin..... huusin eräältä myyjältä puseron ja housut pari vikkoa sitten, no ne tuli ja olivat todella huonokuntoisia, rikki jne... sitten ennenkuin tuotteet olivat minulla, niin huusin vielä muutakin samalta (joo, tiedän tyhmä...
  4. Ä

    ystäviä pääkaupunki seudulta

    Hei Kolmekymppinen naimisissa oleva äiti etsii uusia ystäviä. Asustamme Espoossa ja poikamme on syntynyt -04 Kesän olen vielä hoitovapaalla mutta syksyllä menen töihin. Harrastan lintubongausta,viherkasveja,puutarhanhoitoa ja käsitöitä. Lisäksi meillä on kissa. Laita postia' kamu-74@suomi24.fi
  5. Ä

    tomi traktori pussilakana setti/kangasta?

    Tietääkö kukaan saako jostain tilattua?
  6. Ä

    Ossaako muiden 1.6v. rakentaa legoilla?

    Mietitytti eilen kun annoin pakikat pojan eteen ja eipä se oikein onnannut...pikkusen piti auttaa. Hän ei muutenkaan ole kovin kiinnostunut palikoista eikä varsinkaan rakentamisesta.Tuleekohan se vaihe vielä?Onko vastaavia kokemuksia?
  7. Ä

    sohvan pesu

    niin.. eli millä te pesette sohvianne? siis tuollainen kangassohva on, irtotyynyt on helpot kun päälliset lähtee irti mut toi runko..??
  8. Ä

    Imettäjän vitamiininpuutosta?

    Heipsan, täysimetän nyt viisiviikkoista tyttöämme ja parin viikon ajan olen kärsinyt kivuista kielen kärjessä ja huulissa. Kuulostaa ehkä kummalliselta, mutta niihin on ilmestynyt sellaisia pienenpieniä, kipeitä kohtia, jotka vaikuttavat tulehtuneilta. Lähtevät itsekseen pois, mutta ovat tosi...
  9. Ä

    3V TYTTÖJEN MITTOJA

    Meillä tyttö 3v neuvolas 104cm ja 21kg.onko muilla yhtä isoja 3v tyttöjä??
  10. Ä

    3V TYTTÖJEN MITTOJA

    Meillä tyttö 3v neuvolas 104cm ja 21kg.onko muilla yhtä isoja 3v tyttöjä??
  11. Ä

    MPR

    Itse perehdyin muutama vuosi sitten mpr:ään, kun pohdin otanko sen omalle lapselleni, jota hoidan hyvin luonnomukaisin keinoin. MPR ja polio yhdessä saattavat tehdä sellaisen kemiallisen reaktion, joka säilöö aivoihin kortisonin tapaista ainetta, joka aiheuttaa autismin. Näitä tapauksia oli...
  12. Ä

    Ystäviä Salosta?

    Laitanpa vielä tännekin puolelle :) Eli.. Ollaan perheen kanssa muuttamassa Saloon tän kuun puolessa välissä. Olisi kiva tutustua salolaisiin (ja lähialueen, esim. Halikko) äiteihin, kun ei ennestään ketään tuttuja siellä päin asu. Itse olen -84 syntynyt, naimisissa ja meillä on 8,5kk vanha...
  13. Ä

    Salon äidit!

    Ollaan perheen kanssa muuttamassa Saloon, Rappulaan, lokakuun puolessa välissä. Olisi kiva tutustua toisiin Salolaisiin äiteihin, kun ei ennestään ketään tuttuja siellä päin asu. Itse olen -84 syntynyt, naimisissa ja meillä on 8,5kk vanha tyttö. Lenkkiseura ja kahvitteluseura yms. olisi...
  14. Ä

    Pottahommien aloitus

    Milloin aloite opettaa lastanne potulle ja kuinka sen käytännössä teitte? Kauanko vei aikaa enen kuin oppi kuivaksi? :) Oma poika vasta vajaa 7-kuinen mutta vastasen varalle jo utelen :D
  15. Ä

    Pottahommien aloitus

    Milloin aloite opettaa lastanne potulle ja kuinka sen käytännössä teitte? Kauanko vei aikaa enen kuin oppi kuivaksi? :) Oma poika vasta vajaa 7-kuinen mutta vastasen varalle jo utelen :D
  16. Ä

    Pottahommien aloitus

    Milloin aloite opettaa lastanne potulle ja kuink sen käytännössä teitte? Kauanko vei aikaa enen kuin oppi kuivaksi? :) Oma poika vasta vajaa 7-kuinen mutta vastasen varalle jo utelen :D
  17. Ä

    Te ketkä laajentaneet taloanne,

    kertoisitteko miten etenitte suunnittelusta käyräntöön? Haaveena olis laajentaa nykyistä 1958 rakennettua rintamamiestaloa ja olis kiva kuulla hyviä neuvoja ja vinkkejä, mitä kannattaa huomioida? :) Kuinka hoiditte suunnittelun, budjetoinnin, rakentamisen jne. Kuka rakensi, vai teiittekö itse...
  18. Ä

    avoimen yliopiston kurssit?

    Heips! Lueskelin noita opiskelu ja lapsi-juttuja. Itsekin olen miettinyt että olis kiva alkaa etäopiskella (muu ei oikeestaan mahdollista) esim.avoimessa yliopistossa. Vauva nyt puoli vuotias ja tuntuis että omille aivoille pitäis jotain virikettä saada :D Millaista tuo avoimessa opiskelu...
  19. Ä

    tonnikalakastike pastalle

    Miten tehdään tonnikalakastike? :p En oo ikinä tehnyt, mutta kuulostas hyvältä :)
  20. Ä

    Mielipiteitä nimestä Louna,toka ja kolmas nimi ehdotuksia?

    Sisko on Saana Hilla Pauliina ja veli Joona Pyry Matias. Kommentoikaa myös sisarusten nimiä. :)

Yhteistyössä