Hakutulokset

1. A

Kuinka todennäköisesti kierukka pettää?

Ainakin lääkäri mainosti että hormonikierukka on melkeen yhtä varma ku sterilisaatio. Mulla se ei ainakaan käynyt toteen eli tulin raskaaksi 6kk sisällä asennuksesta. Mulla oli koko sen ajan enemmän tai vähemmän vuotoa. Tiputteluvuoto oli silloinkin kun tein positiivisen raskaustestin. Päädyin...
  2. A

Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset rahat? Vai maksatteko kaiken erikseen?

Omat tilit/omat rahat, ei oikeuksia toistemme tileihin. Minä maksan ruuat, kaikki lapsiin liittyvät kulut mm vaatteet, harrastukset, lääkkeet jne, oma puh laskuni, vaatteeni yms, nettiyhteyden, bensat jos käytän miehen toista autoa. Mies maksaa talolainan, vakuutukset, autojen mahdolliset...
  3. A

Housujen korjausapu olisi tarpeen

Miten nämä housut sais korjattua vai saako? hmm näkyyköhän muilla kuva... mulla ei... noh suora osoite: mkpVes - Image - Aijaa.com
  4. A

Miten tämä avioliitto meni näin tunteettomaksi? Lapset mummolassa, mies puuhaa omiaan, minä nettailen.

No hei te sentään puhutte edes jotain.. :) Me ei saada edes puhuttua mitään.. hyvä kun saa edes pakolliset arkiset jutut sanottua. :| oikeastaan ei edes enää huvita mitään/mikään koko äijän kanssa...
  5. A

Mistä ruuasta niitä hyviä rasvoja saa?

Googlesta löytyy aika ristiriitaista tietoa. Joillakin sivuilla väitetään margariinin olevan hyvää rasvaa ja jossakin se kirotaan alimpaan helvettiin myös kasvirasvat kirotaan. Mites nuo pellavansiemenet nekin mainittiin hyvän rasvan lähteenä. Millaiset ne pellavansiemenet on? Minä en ole...
  6. A

Mistä ruuasta niitä hyviä rasvoja saa?

Kun kyseessä on henkilö jolla kala ja pähkinäallergia joten ne on ainakin poissuljettuja....
  7. A

Painonpudotus

Minulla olis kans laihdutus alkamassa. Tai no olen varmaan aloittanut jo 10 kertaa tän kesän aikana. :D Mutta jos nyt ihan tosissaan aloittais kun kesälomat takana ja arki palaa. 7kiloa olis pudotettavaa mutta mun tavoite nyt alkuun olis edes se 3kiloa. :D Minä en myöskään meinaa ruveta...
  8. A

G: Mitä elämästäsi puuttuu?

työpaikka toimiva parisuhde
  9. A

Kun ei ole hyvä olla yhdessä muttei hyvä olla erossakaan??

Eilen mies yritti läheisyyttä. En tiedä oliko seksin perään vai olisiko oikeasti vain halunnut olla lähekkäin.. Minä typerä torjuin.. :/ Noh melkein osasin tän jo ennaltaan arvata että suhde menee pilalle kun ei sitä hoida säännöllisesti vaikka olis mitä muuta tahansa projektia meneillään..
  10. A

Kun ei ole hyvä olla yhdessä muttei hyvä olla erossakaan??

Voi luoja miten ahdistavaa ja sydäntä raastava tunne. Jos multa kysyttäis miksi haluaisin erota niin en osais vastata muuta kuin että on vain niin huono olla. :'(
  11. A

Ainoa maan päällä ongelmani kanssa?

Jos kehossa on liikaa keltarauhashormonia keho tekee siitä ylimääräisestä androgeenejä... Liikaa androgeeniä= hirsutismiä. Toisaalta kaikissa minipillereissä ja joissakin ye-pillereissä mainitaan harvinaisena haittavaikutuksena liiallinen karvan kasvu. Jopa yaz pillereissä löytyy ko haitta...
  12. A

Meinaan hankkia e-pillerit siinä toivossa että tissit turpoais

Mulla kävi ihan sama juttu, kun aloitin minipillerit. Yhtäkkiä mulla on tuollainen kauhia maha ja paino ei tipu sitten millään konsteilla. Koko kroppa on jotenkin eri muotoinen ihan ku olisi tullut tasapaksuksi tai jotain :D ja minä olen aivan 100 varma että pillereistä johtuu, ajankohta täsmää...
  13. A

Kellään kertoa kokemuksia jostain näistä e-pillereistä? Zoely, Qlaira, Yasmin

Mulla on nyt tuo zoely kokeilussa. Eka laatta vasta menossa. Gynekologin mukaan näillä pitäis vuoto niukentua ja kuukautiskivut vähetä. Mielenkiinnolla odotan ekaa tyhjennysvuotoa. Harmi kun nämä zoelyt eivät näytä tekevän kovin hyvää iholleni. Näppyjä on edelleen melkein yhtä paljon kuin...
  14. A

Millainen juhannus se teillä oli?

Aika sellainen tylsä... oltiin vanhempieni luona syömässä ja kahvilla.... Matkan varrella oli joku power park käytiin sielä vähän katselemassa. Harmi kun oli niin myöhään ettei enää oikein mikään pienille lapsille soveltuva laite ollut enää toiminnassa. Mä olisin kaivannut kahdenkeskistä...
  15. A

avio-ongelma

Ehkä lääkitys ei auta/on väärä? Tai lääkityksen aloittamisesta vielä lyhyt aika? Masentuneen kun on hirveän vaikea saada tehtyä yhtään mitään. Sitten vielä kun näkee miten se tekemättömyys häiritsee sitä toista saa aikaan huonot fiilikset ja lopuksi haluais vaan kadota koko maan päältä...
  16. A

kuka kasvattaa omaa väriä takas?

Kasvatin oman värini takaisin... ja voi hyi h*lvetti... karsean värinen tukka :$ en edes osaa kuvailla minkä värinen tämä on... ei saa ees selkoa onko vaalea tumma vai mikä lie kameleontti väri.... :x
  17. A

avio-ongelma

Mitä enemmän sä sille huudat ja nalkutat sitä syvemmälle se sohvaan vajoaa.... Millainen hoito masennukseen miehelläsi on?

Yhteistyössä