Hakutulokset

  1. N

    Vauvakuume palstalla on hiljaista..

    Eikö kukaan enään kuumeile!? Etsin vertaistukea ja aktiivista keskustelua, ja pyh siellä ketään ole, ainakaan niissä joissa vauvaa toivotaan 2014 ja tai 2015 :(
  2. N

    Kiinnittyikö se?

    Moi vaan, etsiskelin hausta hakusannalla kiinnittyminen/kiinnittymisvuoto, mutta jutut oli tosi sekalaisia ja ei mitään hirveän tarkkaa tähän mun tilanteeseen vaikka aika perus taitaa ollakkin. Eli mulla oli 99% ovulaatio 29.7 koska testasin ja sain 2 viivaa ovistestiin, harrastimme silloin...
  3. N

    Mitä ihmeen vuotoa?

    Söin e-pillereitä 1 läpyskän verran, kuukautiset alkoivat silloin kuin niiden pitikin tasan kuukauden päästä edellisistä eli päivämäärä 9.7 (edelliset 9.6) :D e-pillerit saivat siis aikaan säännöllisen kierron, aiemmin ollut aina päiviä ellei viikkoja epäsäännölliset. Torstaina eli 18.7 alkoi...
  4. N

    Zoely e-pillereiden lopettaminen & raskauden yrittäminen

    Moi, olen nyt syönyt 1 laatallisen Zoely valmistetta ja ne on ihan OK. Hain ne ehkäisyneuvolasta koska mulla todettiin alkuraskauden keskenmeno toukokuussa ja ajattelin että pidän taukoa raskauden yrittämisen suhteen. Mulle suositeltiin että antaisin ainakin yhtien kuukautisten tulla ennen...
  5. N

    Kuvia raskauden 1/3 tänne!?

    .
  6. N

    Raskaustesti vs Ovulaatiotesti?

    Moi, täällä taas ja nyt olis tällanen kysymys että voiko ovulaatiotesti käydä raskaustestistä? Olen saanut nyt tässä ja viime kuussa ovulaatiotestistä selkeät 2 viivaa, mutta raskaustesteistä olen saanut viimeisen 4 kuukauden aikana ensin vaaleapunaista toista viivaa ja sitten haalentunut vaan...
  7. N

    Tarvitaan mielipiteitä..(Pitkä viesti)

    Olen laskelmieni mukaan tänään rv 5+1 ... viimeiset kuukautiset olivat 28.2.2013 ja sen jälkeen ei oo näkyny. Vähän ennen kuukautisten alkua joskus 24.3 aloin oireilemaan ja plussasin tällöin myös 3 eri merkkisestä/mallisesta testistä kaksi viivaa eli plussat tuli! Raskaus oli ja on todella...

Yhteistyössä