Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    jk74, voi surku :'( jaksamista roppakaupalla. Toivotaan että elämä muuttuu vielä reiluksi ja saatte toivomanne nyytin :hug:
  2. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana84 kiitos tästä tiedosta! Oon nimittäin ollu vahvasti siinä luulossa ettei oo mitään piikkiä tai pika-apua raskauden takia. Tarvii odottaa ukkelia kotiin ja varmaan lähdetään samantien päivystykseen. Ois ihanaa jos sais edes hetkellisen helpotuksen tähän kipuun!
  3. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Emskis, mulla on ollut selkävaivaa koko ikäni kun on vähän notkoo ja jo ennen raskautta tuli ihan satunnaisia, lievempiä pistoja lonkkiin. Nyt viikko sitten jysähti oikeen kunnolla :O Olihan se selvää, että selkävaivanen kun paksuksi pamahtaa, niin ei ne ongelmat ainakaan helpota :D Jännä...
  4. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pupulin, voimia sinne kovasti :hug: Toivotaan täällä porukalla että vielä se onni potkaisee! Tsemppia ja jaksuja. Marjaana84, mulla oli ihan samanlaisia pelkotuntemuksia ennen ultraa. Olin tän palstan lisäks lukenu ihan liikaa keskenmenoista sun muista, joten oli ihan varma että huonosti käy...
  5. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Padmerine, ootko saanu lääkitystä rytmäreihin? Mulla on rytmihäitiöitä ihan muutenkin (syy epävarma) ja heti ekassa neuvolassa ilmoitin että ilman lääkkeitä en tuu selviään tervejärkisenä. Koitan kaikkia nappeja välttää raskausaikana, mm. panadoliakin, mutta näistä en tingi. Neuvolatäti ottikin...
  6. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Väliaikatietoja pakko tulla hehkuttamaan! Np-ultrassa kaikki oli niin hyvin kun pikkuihmisellä voi vaan olla :heart: Pituutta 5,5cm, kuulemma kasvaa isompana, mutta LA pysy samana. Down ja muut riskit oli tosi minimaaliset ja syke oli vallan hyvä. Oon niin onnellinen! Etenkin kun ehdin pari...
  7. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    zoelle, pakko munkin viel kommentoida tuohon käly asiaan. Kertakaikkiaan en voi ymmärtää miten joku voi edes olla haluton puhumaan raskaudestaan! Saatika jos ihan julkisesti siitä vielä blogiakin kirjottaa :O Mutta tuo "vastaaminen" blogin kautta on kyllä jo ihan todentotta lapsellista. Luulis...
  8. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pupulin, mulla oli kans todella raskas työ vielä ihan alkuraskaudesta. Nostelin useita kymmeniä-satoja kertoja päivässä 6-10kg laatikoita milloin mitenkin, ja päätin heti pian plussattuani kertoa esimiehelle raskaudesta. Halusin minimoida riskit ja vaihdoinkin kevyempiin hommiin rv10, mikä oli...
  9. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Synnytysvalmennuksesta, en juurikaan oo siitä ottanut selvää, mut en usko että siitä mulle hyötyä olis. En pelkää synnytystä, pikemminkin odotan. Ja oon aivan varma että sitten kun tosi tilanne tulee, niin kaikki unohtuu sen siliän tien :laugh: Raskausarvista, oon jokseenkin pyöree jo...
  10. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Ultrasta, samaa oon kuullut että että ultraus ja dopplerilla kuuntelu ois haitallista, mut luulempa et vasta sitten kun sitä tehtäs päivittäin ja tunti kerrallaan. Loppupeleissä tuntuu ettei raskaana saisi tehdä yhtään mitään jos uskois kaiken kirjaimellisesti mitä puhutaan, mikä on pahasta ja...
  11. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kiva kuulla että hyviäkin uutisia on saatu ultrissa :heart: Mullakin mennyt tuo tupakka juttu ihan ohi? Vissiin jotain siitä kysytty aikasemmin kun oon tänne tullut. Koitin sitä kysymystä ettiä mutta en löytäny. Ilmeisesti jotain lopettamisesta silti kysyttiin :D Itellä oli takana...
  12. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Lokakuinen, surku juttu :'( Voimia kovasti sinne, toivottavasti pääset pian näihin ryhmiin uudelleen juttelemaan paremmalla onnella :flower:
  13. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Suvitar89, mä itse kerroin raskaudesta esimiehelle jo oman mielenrauhani takia hyvissä ajoin, varmaan viikko plussasta. Mulle löyty kyllä helposti korvaaja, mutta työ oli niin valtavan raskasta fyysisesti, desibelejä on aivan hurjasti ja vielä vuorotyötä, joten halusin vaihdon kevyempiin hommiin...
  14. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Innokas kirppistelijä täällä myös. Vuosikaudet oon kirppareilta monet vaatteet ostellu ja jo nyt oon pussillisen hamstrannu vauvan vaatteita :D Rahaa menny varmaan max. parikymppiä! Ja tuohon sisältyy vaatteiden lisäks vielä pinnasänkyyn liinavaatteet. Aateltiin muutenkin oikeestaan kaikki...
  15. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vanessa, pahoittelut ja voimia kovasti. Toivotaan paljon, että pian saisitte tuntea sitä oikeaa onneakin :flower: Pistää kyllä aina tämmöset uutiset miettimään, että mitä jos niin käy meillekin. Vaikka kohta alkaa ns. riskiaika olemaan taka-alalla, niin mikään ei ole niin varmaa kun...
  16. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Hehe no en mä malttanu pidempään odotellakaan! Mies kun tuli eilen kotiin niin ensimmäisenä se tökkäs mua mahaan ja totes silmät pyöreenä "herrajjestas!" :D Eli kai se sit on vähän alkanu kokoo ottaan, turvotusta tai ei niin ihanaa silti :heart: Nyt siis rv11 ja esikoinen tuloillaan :heart...
  17. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Heips! Täällä yksi lokakuinen lisää. Rv 10+6 menossa, la näillä näkymin 9.lokuuta :) Varhaisultrassa käytiin rv 7+1 ja sielä oli kaikki kunnossa, nyt odotellaan jo innolla ensi viikon ultraa jollon näkyykin jo vähän paremmin millanen kaveri siel köllöttelee <3
  18. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    äääh voi ei ihan kateellisena oon kattellu montakymmentä sivua kuinka kaikilla massut näkyy niin hienosti jo tosi aikasin! Täällä menossa 10+6 ja maha on yks röllykkä vaikka kohtu kuulemma eteenpäin kallistunut reilusti. Ylipainoo huomattavasti joten vattan päällä on ylimäärästä hyllyvää joka...

Yhteistyössä