Hakutulokset

  1. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Moikka kaikille! On pitänyt kiirettä niin en ole ehtinyt kirjoitella. RV on nyt 20+4 ja kaikki on hyvin. Kovin olen vuotanut kyllä koko raskauden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti. On käyty ensiavussa kuulemassa yöllä että raskaus on mennyt kesken ja seuraavana aamuna ultrassa näkyi elävä...
  2. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Mulla oli plussapäivänä dpo 16.
  3. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Kaikille teille, joiden menkat myöhässä mutta tikku näyttää negaa, niin tiedoksi, että samaa näytti mullakin. Kärsivällisesti joka päivä testasin ja sitten tulikin se yksi päivä kun hormoonia oli riittävästi ja sain tietää että olen oikeasti raskaana. Mun LA on 25.11. mutta se saattanee...
  4. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Hei kaikki! On pitänyt niin kiirettä, etten ole ehtinyt lukea teidän kirjoituksia, saatikka sitten itse kirjoittaa. Toivottavasti tulee lisää plussanneita pian. Olin itse tänään neuvolassa ja siellä ultrattiin. Nähtiin meidän oma pienen pieni ihmisen alku. Alussa vuodin verta rv 4 ja oli...
  5. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten kun testi näytti negaa ja menkat oli myöhässä. Nooh, näinhän se silloin oli ja kun odotti parisen päivää niin... Nyt tilanne on se, että LA on 25.11.2013. Olen niin onnellinen. Ensimmäinen äitiysneuvola on kahden viikon päästä. Varhaisultrassa jouduin jo...
  6. H

    Tikuttelijoiden turinat

    Menkat myöhässä 5 päivää. Aina olleet säännölliset. Testi näytti negaa :/
  7. H

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Yritättekö ensimmäistä lastanne?

    Me yritämme ensimmäistä lasta. Oli tosi kiva tulla 15 tunnin työpäivän jälkeen kotiin, kun pöydällä odotti iso paketti jonka mies oli hakenut postista. Väsymys kaikkosi heti, kun sai paketin auki ja pääsi sitä tutkimaan :) Huomenna pitäisi alkaa kuukautiset. Kroppa oireilee siihen malliin että...
  8. H

    Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Minutkin valittiin ryhmään mukaan, aivan ihanaa! :) Olen 28-vuotias ja ensimmäistä lasta yritämme. Söin monta vuotta minipillereitä ja kun ne jätin viime vuoden syyskuussa pois, onnekseni huomasin että kiertoni palautui normaaliksi heti. Nyt olemme yrittäneet lasta 5-6 kuukautta. Yritän olla...
  9. H

    HuOmenta !!

    Ihanaa sunnuntaita kaikille

Yhteistyössä