Hakutulokset

  1. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihan ketjun ulkopuolelta tulin onnittelemaan Jonnulia!! Aivan hirvittävän ihana uutinen tämä! Muistan hyvin sinut vaukkareitten puolelta kun itse sain 01/13 fsh/amh-selityksen tärppäämättömyydelle. Olen koko ajan toivonut teille plussaa ja jossain vaiheessa huomasin sinut täällä luovutettujen...
  2. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tervehdys vanhat ja uudet! En ole hirveästi tänne kirjoitellut mutta kuitenkin jonkun kerran matkan varrella, ja mulle tää palsta on ollut tärkeä. Kiitokset menee Jonnulille, joka mut tänne vinkkas toisaalta diagnoosin saatuani. Mun kuulumiset on siis ihmeellisiä ja hyviä, enkä todellakaan...
  3. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei vielä! Kiitos kovasti ystävällisistä sanoistanne. En minäkään uskonut ollenkaan, että itsellä voisi enää käydä onni. Ymmärrän kyllä hyvin, että ei se toisen onnistuminen ole sama kuin että itse onnistuisi :/ Mutta itse sain kyllä tämän ketjun läpi lukiessani jonkinlaista toivoa niistä...
  4. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Minäkin ajattelin tulla kertomaan toivottavasti kannustavia kuulumisia, vaikka tietysti omakin tilanne on vielä kesken. Tänään kuitenkin Väestöliiton ultrassa liikahteli 2 cm:n mittainen nallekarkin näköinen pieni alkio, viikkoja on nyt 8+6. Ainakin sen verran kelvollinen on siis munasoluni...
  5. B

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei! Mahtuisinkohan mukaan? Jonnuli vinkkasi tästä keskustelusta vauva.infossa ja nyt pääsin vastan kunnolla koneelle ja rekisteröitymään. Minulla siis tammikuun lopussa löydettiin tämä munasarjojen ennenaikainen vajaatoiminta, FSH 17 ja AMH 0,2. Nyt on inssikierto menossa, inssi tehtiin...

Yhteistyössä