Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Tervehdys pitkästä aikaa:) Viikot ne vaan vierii eteenpäin hurjaa vauhtia. Täällä moni tuskailee painon ja kropan muutosten takia. Itsellä ei kamalasti mitään stressiä omasta kropasta,ihmettelen vain mihin tuo yli 10 kg on mennyt kun ei näy. Kontrolliultrassa marginaalisen istukan...
  2. T

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Aurinkoista pääsiäistä kaikille, täällä vietetty työnmerkeissä koko aika. Itse laitan tälläkin hetkellä hakemuksia menemään ja toivon pääseväni haastatteluun ja mammaloman jälkeen aloittamaan vakiduunissa. Itse hakemukseen en raskaudesta laita,mutta haastattelussa varmasti tulee selville kun...
  3. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Pääsiäisloma vierähtänyt töitä tehdessä ja sohvalla laiskotellessa. Viime viikon neuvolassa kaikki ok, täytettiin kelanpaperit ja sain lähetteen ylimääräiseen ultraan istukan takia. Täällä kanssa tehdään mies hulluksi vaikka jo neljäs tuloillaan,on se vaan niin ihanaa odottaa nyt...
  4. T

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    coffeebreak pahoitteluni:'(
  5. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Heissan Täällä on tullut lisää taas monia kutkuttavia aiheita paino/ulkonäkö asioista en ole turhaan otellut stressiä, itseni mielestä näytän raskaana olessani erityisen kauniilta jalkapallo masuni kanssa ja tykkään vaatteillani tuoda masuani esiin;) Itsellä painoa ei juurikaan mistään...
  6. T

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    orchidille pahoittelut myös, mukava kuulla kuitenkin positiivisista np-ultrauutisista. Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville,itsekin ykä toisinaan vielä tulee käymään. Omaan napaan ei uutta,ma on neuvolakäynti jossa varataan kontrolliaika ultraan. Supistelut vähentyneet...
  7. T

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Viikonloppuja kaikille Tällä viikolla saanut kunnon naurut meidän 3,5v. sanomisista. Kertoi minulle tänään vakavalla ilmeellä, että hän on ollut isän masussa kasvamassa eikä minun. Kysyi myös minulta eilen, että onko isin masussakin vauva kun maha on niin iso, hmm onkohan... Omassa olossa...
  8. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    jedvenna tuo tukivyö on kyllä älyttömän hyvä apu jos selkää kolottaa, itselle ollut suuri apu viimeisillä viikoilla. huutonetistä voisi löytyä jos käytettynä haet tai tori.fi:stä. Omani kun olen saanut ystävältä aina lainaksi kun olen tarvinnut. Onko täällä perhepetiä suosivia, meillä aina...
  9. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    jedvenna Itsellä kanssa asennon löytäminen yöllä on vaikeaa. Kyljillä yleensä alkaa pistämään ja selällään ahdistaa eikä henki kulje. Yöt menevätkin pyöriessä ja päivät silmät ristissä. Sen lisäksi meillä möyritään yöllä mahassa niin rankasti, että heräilen siihenkin vähän väliä. iltakukka...
  10. T

    Etinen istukka (marginaaliset myös)

    Itselläni huomattiin rakenneultrassa 20+2 marginaalinen istukka, istukka on etuseinässä. Itse olin koko asiasta ihan pölmistynyt ultrassa etten tajunnut kysyä mitään, minullekkin vain hoettiin että yleensä nousee raskauden edetessä ylöspäin. Olen menossa rv 28-30 kontrolliultraan jossa katsotaan...
  11. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Väsymystä myös täällä ja ei myöskään johdu hb:stä, mutta toivottavasti jossain vaiheessa väsymys väistyy. Tämä raskaus on vienyt kyllä mehut minusta ja tyttö kaksikko 3,5v + 1,5v pitää huolen että istua ja levätä ei ehdi:) Meillä Äijän käppyrä tuntuu olevan ikiliikkuja joka pitää äitinsä...
  12. T

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Orchidilla ihana masu Cherrie kontrolli minulle tehdään 28-30vko eli n. 4-6vko päästä. Yritän nyt olla ajattelematta koko asiaa ennen uutta ultrausta. Oma olo tuntuu tällä hetkellä melko tukalalta, miettinyt että voiko marginaalinen istukka aiheuttaa painontunnetta ja turvotusta...
  13. T

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Hei Mahtuuko vielä mukaan. Neljättä siis odotellaan ja rakenneultran myötä varmistunut maha-asukki ÄIJÄN käppyräksi. 3 prinsessan jälkeen on ihanaa kun se pikkuinen prinssikin tulee. Kädet syyhyten tullut ostettua pikkuiselle jo kaikkea vaatetta. Itsellä tämä raskaus on ollut rankempi...
  14. T

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Hei Vieläkö mahtuu mukaan ? Tässä tietoja: Tinde84/28/neljäs/ TAYS tai VAS Neljäs siis tuloillaan ja tällä kertaa POIKA. Jännää nähdä miten sitä osaa 3 tytön jälkeen osaa pientä poikaa hoitaa:) Itsellä rakenneultra oli muutama viikko sitten ja siellä varmistus tulevasta äijän...

Yhteistyössä