Hakutulokset

  1. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Kokemuksesi Clearblue-tuotteista tässä vaiheessa?

    Testit ovat olleet ihanan helppoja käyttää. Lisäksi niitä on ollut helppo tulkita. Raskaustestissä on ollut mukava nähdä myös hedelmöittymisajankohta.
  2. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

    Jätin ehkäisyn pois 11/12 ja raskaustesti näytti plussaa 3/13 eli ehdimme yrittää viisi kuukautta.
  3. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Onko Clearblue-ovulaatiotestin käyttäminen muuttanut raskauden yrittämistänne?

    Huomasin raskaustestin jälkeen, että olin arvioinut ovulaation väärälle ajankohdalle. Raskaustesti näytti, että hedelmöittymisajankohta oli ollut aivan vasta, joten arvaukseni ovulaatiosta eivät voineet pitää paikkaansa.
  4. A

    Tikuttelijoiden turinat

    En ole vähään aikaan käynyt kirjoittelemassa tänne, kun elämä on ollut kiireistä viime aikoina ja pahoinvointi on ollut rajua. Eilen kävimme ensimmäisessä virallisessa ultrassa. Kaikki oli hyvin ja raskausviikkoja on kertynyt 12+2. Tällä viikolla on myös pahoinvointi alkanut helpottaa. Laskettu...
  5. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millainen on partnerisi suhtautuminen lapsihaaveeseen?

    Olemme molemmat halunneet lasta yhtä paljon. Lapsihaave on siis ollut yhteinen ja olemme voineet keskustella asiasta avoimesti.
  6. A

    Clearblue ja Kaksplu.fi kysyy: Oletko hakenut tietoa raskauden yrittämisestä muualta?

    Jonkin verran tutustuin netistä saatavaan tietoon. Lisäksi keskustelin asiasta ystävieni kanssa ja sain heiltä informaatiota.
  7. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Tietääkö lähipiirinne, että yritätte saada lasta?

    Emme ole kertoneet lapsihaaveista muille. Ainoastaan yksi ystävä on tiennyt asiasta, mutta muuten olemme halunneet pitää asian omana tietonamme.
  8. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko yrittänyt parantaa raskauden mahdollisuutta elintapojasi muuttamalla?

    Syön tavallisesti mielestäni terveellisesti. Olen alkanut syödä lisäksi eri vitamiineja. Kuukautiskierron keskivaiheella olen välttänyt ruokia ja juomia, mitä raskaana ei saisi syödä tai juoda. Olen aina harrastanut todella paljon urheilua. Olen yrittänyt vähentää omia rajoja rikkovia treenejä...
  9. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko käyttänyt ehkäisyä aiemmin?

    Olen käyttänyt viimeiset 3,5 vuotta Nuvaring ehkäisyrengasta. Olin siihen todella tyytyväinen, ei mitään sivuoireita. Jätin käytön pois viime marraskuussa.
  10. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko aiemmin seurannut ovulaatiotasi?

    Olen yrittänyt seurata ovulaatiota kalenterin avulla ja valkovuodon tarkkailulla, mutta tieto tarkasta ovulaation ajankohdasta on jäänyt epäselväksi. Raskaustestin tehdessäni hedelmöittymisajankohta näytti olleen aivan eri aikana, kuin luulin ovulaation olleen. Olemme todennäköisesti...
  11. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Tunnetko, että tunnet kehosi hyvin?

    Kierron pituus on ollut suhteellisen tasainen. Ovulaation määrittäminen on ollut vaikeampaa. Olen arvaillut sitä oireiden mukaan, mutta lopulta päätynyt siihen, etten todellakaan osaa sanoa, mihin väliin ovulaatio sijoittuu.
  12. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Mitkä ovat ensivaikutelmasi Clearblue ryhmästä ja Clearblue tuotteista?

    Pääsin eilen testaamaan raskaustestiä ensimmäistä kertaa! :) Menkat olis pitäny alkaa maanantaina, mutta eivät alkaneetkaan... Tein raskaustestin keskiviikkona aamulla ja tulos: Raskaana, 1-2 viikkoa! Testi oli ihanan helppo tehdä ja tulkita. Vaikka tuntupa pitkältä odottaa 3 minuuttia tulosta...
  13. A

    Tikuttelijoiden turinat

    Ihania uutisia! Menkat olis pitäny alkaa maanantaina, mutta eivät alkaneetkaan... Tein raskaustestin keskiviikkona aamulla ja tulos: Raskaana, 1-2 viikkoa! :) Testi oli ihanan helppo tehdä ja tulkita. Ei meinaa uskoa tulosta. Nyt sitten odottelua 12. raskausviikkoon. Yritetään ottaa vielä...
  14. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ennen käyttänyt ovulaatiotestejä?

    En ole käyttänyt ovulaatiotestejä aikaisemmin. Olen kuullut, että suurin osa niistä on vaikeaselkoisia, joten en ole testannut niitä. Odotan, että pääsen kokeilemaan Clearbluen testejä, sillä siitä olen kuullut paljon positiivista! Tulos ei pitäisi jäädä epäselväksi. :)
  15. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Mitkä ovat ensivaikutelmasi Clearblue ryhmästä ja Clearblue tuotteista?

    Ihanan kattava tuotepaketti on kotona! :) Testit vaikuttavat erittäin laadukkailta. Ohjeet ovat selkeitä ja yksityiskohtaisia, joten testaaminen on varmasti helppoa. En ole vielä päässyt käytännössä testejä testaamaan, sillä kiertoni oli juuri ohittanut päivät, jolloin ovulaatiotestin olisi...
  16. A

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Yritättekö ensimmäistä lastanne?

    Me yritetään ensimmäistä lasta. Ollaan marraskuusta alkaen toivottu raskautta. Toivotaan, että testien avulla tärppäis paremmin! :)
  17. A

    Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Hei! Pääsin myös onnekkaana mukaan Clearblue-testiryhmään. Olen 28-vuotias nainen ja yritämme aviomieheni kanssa saada ensimmäistä lasta. Jätimme ehkäisyn pois marraskuussa 2012, minkä jälkeen kierto on ollut suhteellisen tasainen. Ovulaation määrittäminen on kuitenkin ollut vaikeaa, joten...

Yhteistyössä