Hakutulokset

  1. P

    armoton särky käsissä ja nivelissä+raskaus

    Kiitos vertaistuesta. Noista läiskistä juttelin just ystävän kanssa ja sanoi että yhdellä tutulla nousee niitä kun stressi. No mulla on ollut kauheaa stressiä tässä ja yleensä kipukynnyskin on ollut korkea. Nyt vaan tuntuu että ei jaksas mitään. Ihmeen aikaisin nää kaikki vaivat tuleekin :(...
  2. P

    armoton särky käsissä ja nivelissä+raskaus

    kysyn onko tietoa mistä voisi johtua armoton särky käsissä. Aamulla oli nivelissä särkyä ja niskat ovat olleet vuosia jo jumissa... nyt tällä hetkellä pelkästään vasenta kättä särkee. Hämärää tässä on se että yhtenä yönä oli ilmestynyt punainen kohta ranteeseen ja se oli turvonnut hieman...
  3. P

    käsien armoton särky :( raskaus

    Kyselen täältä jos olisi tietävämpiä että mistähän on kyse kun olen raskaana VASTA vk:lla 11+1 ja käsiä särkee niin vietävästi ettei tosikaan. Panadol 500 ei auta tähän ja en mielestäni syö suolaista yms epäterveellistä ollenkaan. Liitoskipujakin on jo ollut, mutta ne ovat helpottaneet ja...
  4. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi eiih :( Olen menossa niskapoimuultraan ensi viikolla ja ahdistaa niin pirusti, koska v. 2003 jouduin keskeytykseen vauvan koko vatsan seudulle levinneiden munuaisten takia. Elinmahdollisuuksia ei siis ollut ja tämä tapahtui jos oikein muistan vk:lla 25. Kaikki alkoi tästä paska ultrasta...
  5. P

    Ikaero - kuinka toimii suhde kun nainen on vanhempi?

    Ei ole liikaa. Minulla sama juttu ja kohta vuosi yhdessä hengailtu, vaikkakin epäilin aluksi aivan samalla tavoin. Itse olen 35 v. Tämä riippuu pitkälti kemioista ja myös siitä minkälaista elämää kumpainenkin elänyt tahollaan. Olen huomannut että aika moni ikäiseni mies on omaa miestäni...
  6. P

    oon rakastunut mr. Lothariin/anssi viskariin

    ... aika rankkaa :hug:
  7. P

    Meikkiä kolmikymppiselle!

    Mielenkiintoinen ketju tällaselle yli kolmekymppiselle... ku en oo vanha nainen, mutta en tyttökää enää :P Olen itse ostanut Lumenen Instant Lift - meikkivoidetta aina silloin tällöin, alle laittanut peruspäivävoidetta ja sitten välillä käytän Lumenen "ihmekaunistajaa". Se saa ihon paremman...

Yhteistyössä