Hakutulokset

1. T

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Heippa pitkästä aikaa kaikki Masukkaat! Ja onnea jo käärönsä saaneille. :flower: Pianhan siellä listoilla näyttäisi taasen lisää pikkuisia olevan tuloillaan. Jotenkin miettii,että kuinkas toi aika onkaan vierähtänny ja vastahan sitä täällä tuskailtiin vuorotellen kun alkuraskaus oli...
  2. T

Morjens Masulaiset! Onnea Tuulias suloisuuden saannista ja rauhallista vauva-arkea! :flower: Näyttää taas olevan muutamalla mammalla pian H-hetket lähistöllä. Ihana kuulla onnellisia vauvautumisia! Ollakovai juu nuo liikkeiden odottelut hmm. tuskaisaa kun niin kovasti toivoo ja...
  3. T

Iltaa! Suuresti onnitteluja vauvautuneille ja ihania hetkiä perheelle! tsemppiä jo loppusuoralla olijoille! Pian odotus palkitaan! Täällä on odotettu kuin kuuta nousevaa niitä liikkeitä, niin aivan liian huolissaan. Kuitenkin sydänäänet löytyi heti neuvolassa ja taitaa niitä pikkuisia...
  4. T

heip! Ja kiitos Ollakovai, näin itsekin ymmärsin että 2kk ennen ä-loman alkua kerrottava. Itse olen ollut hoitovapaalla ja pienellä rahalla siis, joten nyt kun on saanut hetken painaa töitä niin voisin sen pätkän kyllä mielellään ottaa ennen kun taas jää hoitovapaalle ja ä-lomalle. Pelkäänpä...
  5. T

Iltaa Ihanat, juuri sopivassa iässä olevat tulevat ja olevat äipät! Voi kun aivan rupes teidän kokemat synnytykset heikkoa tekemään, :( Vaan toivotaan hyviä kokemuksia nyt uudemalla kerralla. Täällä tsemppaa yks pelkosynnyttäjä :headwall: vaan päivä kerrallaan. Ja tervetuloa uudet! :heart...
  6. T

Hei Ihanat masukkaat! :kiss: Onnea pienestä nyytistäsi Äitiys ja onni ja kaikkea hyvää tulevaan ja terveyttä! :flower: Lämpimiä ajatuksia, vaikka syksy puhaltelee kylmillä tuulilla! :heart:
  7. T

Heippa Masukkaat! Täällä vihdoin alkaa mieli ymmärtää,että oikeesti sitä ollaan raskaana. ;) Hymyilyttää oma salaisuus, mitä ei olla vielä kerrottu kuin ihan läheisimmälle. Alankin jo näyttämään siltä,että jotain on syöty reippaasti :laugh: Ja hieman jo mieli miettii millaista säätä sitä on...
  8. T

Iltaa! ON: Voi elämä! =) Oon niiiiiin onnellinen! Mikä ilta, ja päivä pelkoa, paniikkia ja huolta, itkua. Ja siellä, siellä se pikkuinen oli, omassa masupesäsessään missä kuuluikin. Heilutteli käsiä ja varpaita niin ja se :heart: sykki! En oikein vieläkään voi kuvailla niitä tunteita mitä se...
  9. T

Hei! Kiitos kaikille myötäelämisestä. :kiss: Olen jo luovuttanut, en voi muuta. Helv..viikonloppu takana ja silmät päästäni jo itkenny. En jaksa enää ees sitä pikkuista ihmettä oottaa mikä vielä viime viikolla takaraivossa kutitteli. Työnsin kaikki raskauteen ja vauvaan liittyvät jo mappi...
  10. T

Odottaja rv 10+ mennään. Kaikissa muissa raskauksissa kuulunut jo ennen vaikka aina etuseinäistukkakin ollut. Ja tää tunne mikä on koko ajan ollu, kun ei niitä oireita ole ollu kuin ihan himppusen. Vetää vaan toivottomaksi ja tuntuu ettei pysty muuta ajattelemaan.
  11. T

Huomenta Masulaiset! Omanapainen asia; Ei löytynyt sydänääniä,ei. Mielestäni ne olisi jo pitänyt löytyä. Mieli maassa. Viikko odotetaan taas ja sittenhän olisikin ollut se odotettu nt-ultra. En taida jaksaa....:'( Lämmintä viikonloppua muille! :heart:
  12. T

Voi ei, sanat ei riitä Memmu kuinka pahoillani olen. Voimia :hug:
  13. T

Iltaa! Pakko äkkiä käydä kommentoimassa! :heart: Onnea kovasti TR turvallista tuplaraskautta! :kiss: Memmu :kiss: Voimia ja tsemppiä huomiseen, olet kauan jo odotellut ja varmasti pitkä tiedon odottaminen on ottanut voimille! Toivon oikein kovasti,että kaikki on mallillaan ja masussa...
  14. T

Sunnuntainen tervehdys! Onkohan täällä ketään :) Kiitos kannustuksesta Mur-Mur ei ole meijän neuvolassa laitteita ultraukseen vaan kauemmas on mentävä keskussairaalaan saakka kun sen aika tulee. Ne sydän :heart: äänet kuunnellaan ihan tavan doplerilla ja varmaan aika aatamin aikusella kun...
  15. T

Hei! Voi Esteri :hug: Oon niin pahoillani. Memmu voimia kahden viikon taipaleelle. Toivotaan että odottelu palkitaan onnellisesti :kiss: ON: Nyt näiden surku uutisten jälkeen mua on alkanut taas pelottaan enempi. :'( Liitynköhän minäkin niihin epäonnistuneisiin odotuksiin. Huokaus...
  16. T

Hei Masulaiset! Täällä onkin näemmä sekä surullisia,että iloisia uutisia! :hug: Iida-Karoliina Voimia ja toivon vielä sen pikkuisen saapumista teille! :heart: Ihania sydämen pumpsutus uutisia :heart: Memmu ja Esteri :kiss: Ja tietenkin kaikille Ihunille odottajille turvallisia...
  17. T

Moikka moi! :heart: Toivotaan todella, että Esterin ja Iida-Karoliinan pikkuisilla on kaikki hyvin, ja äitiköitten huoli olisi turhaa. Tsempitykset kaikkien muitten masun kasvattajien arkeen :kiss: Itte täällä jatkan omien olojen/olottomuuden tarkkailua. Ärsyttäää :mad: tällänen...
  18. T

Iltaa Masulaiset! Täällä taustalla vielä olen kurkistellut ja lukenu kuulumisianne. Ihan liikuttuu kun miettii,että osalla siellä masussa jo elämä tuntuu! :heart: Itse vielä kuulostelen (liikaakin) oloja, välillä ihana odotus-ylpeys valtaa ja taas sitten tunkee pelko persuksiin,että...
  19. T

40+ so what wol.13

Iltaa! Tulin teille Ystäväisille plussaa puuhkumaan :whistle: En malta ihan poistua vaan mielelläni teitä :heart: kurkistelen ja peukutan oikeaa plussa-aaltoa ja siirtymisiä joukoin tuonne odottajiin. Sinnekin itse jo hieman kurkkailin varoen! :kiss:
  20. T

Iltaa Masulaiset! :heart: Varovasti tänne kurkkailen! :wave: kovasti seuraanne halajaisin! :kiss:

Yhteistyössä