Hakutulokset

  1. tara

    Kokemuksia Domus-keittiöistä?

    Jukka-taloa suunnitellaan ja siihen kuuluis nuo Domus-keittiöt.Onko kokemuksia ja millaisia? Ite olen tykästynyt Topi-keittiöön, varmaan siksi kun siellä on niin hyvä palvelu. =)
  2. tara

    Paljonko maksoi pohjatyöt?

    Ollaan vasta ihan alkumetreillä rakennussuunnittelussa ja kiinnostaa paljonko ootte muut maksanu..
  3. tara

    ihottumaa mutta aiheuttajaa ei löydy??

    Varmaan on ollut juttua jo minunkin ongelmasta mutta en ole kerennyt lukea kaikkea joten kysyn asiaa.. Anniinalla alkoi 4 kk iässä ihottuma kaulan ja rinnan seudulla. Ihottuma on röhelöistä ja läikittäinen. Silloin kokeiltiin perunaa ja porkkanaa maidon lisäksi. Välillä se on parempana ja ei...
  4. tara

    2V 6KK

    Heippa. Mä oon välillä ihan helisemässä meidän 2v6kk tytön kanssa. On sitten niin ittepäinen, aika harvoin tekee niinkuin äiti pyytää. Esim. yleensäki lähteminen jonnekin on yhtä maanittelua ja lahjontaa, menee piiloon ja juoksee karkuun ymym, kauppareissut on yhtä h......ä. Tilanteet päättyy...
  5. tara

    ahistaa..

    Meinaan tämä avioliittomme,kun tuntuu eettei mikään toimi,riidellään koko ajan ,lapsia 3,mies nimittelee,haukkuu mua lasten kuullen,joskus käy käsiksikin,mutta kun en uskalla erota koska pelkään eeten pärjää taloudellisesti,nyt on velaton omakotitalo,en saisi vuokra-asuntoa kun on ne...
  6. tara

    Vaunuissa istuminen

    Meidän iloinen alle 1v jaksoi vaunuilla vaikka koko päivän, nukkua vaunussa välillä ja oli kuin aurinko, nauroi ja nautti vaunulla ajoista. Sitten kun oppi kävelemään muuttui samanlaiseksi kun muut taaperot jotka istuvat vaunuissa apaattisen näköisinä ja väliin yrittävät väänttä itseään pystyyn...
  7. tara

    Uhmasta, kotiinlähtö mm. kylästä aivan kauheaa..

    Huomenta vaan kaikille! Luin just muidenkin kokemuksia uhmaikäisestä ja todellakin tuntuu helpottavalta että en ole ainut. Joskus on tuntunut, että mitä teen väärin kun lapsi ei esim. halua lähteä kotiin kylästä. Neiti on nyt 4,5 vuotta ja olen raskaana 32+5 viikolla. Vauvan tulo on ollut tytön...
  8. tara

    Eroko??

    Mitäs olette mieltä tällaisesta miehestä? Kun tulin raskaaksi yhteisestä yrityksestä, on mies muuttunut täysin. Haukkuu mun ulkonäköä, sanoi raskausmahaa kuvottavaksi. Pelkäsi koko raskausajan että lihon liikaa, kyttäsi mun syömisiä. Kyttää edelleen vaikka mä imetän meidän 3kk ikäistä poikaa...
  9. tara

    pureminen

    purevatko teidän lapsenne? Meidän vanhempi poika puraisee vähän väliä pikkuveljeään. Mustasukkaisuudesta tämä kai johtuu. Jos lapset ovat mummolassa ja mummo ottaa nuoremman syliin vanhempi puraisee mummoa siitä hyvästä. Miten ihmeessä tämän saisi loppumaan? Olen miljoona kertaa selittänyt että...
  10. tara

    Luottamuspulaa?

    miten pitkälle olette menneet kun on herännyt epäilyksiä miehen pettämisestä? Itse olen viime aikoina alkanut epäilemään mieheni touhuja. Tavaksi on tullut tutkia silloin tällöin taskut, erityisesti baari-iltojen jälkeen. Kännykän soitetut puhelut/saapuneet viestit/lähetetyt viestit tulee...

Yhteistyössä