Hakutulokset

  1. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Vispilälle: :hug: <br><br>
  2. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Huomenta kaikille vatsakkaille =) Täällä voidaan myös hyvin, liikkeet tuntuu tosi hyvin, varsinkin iltaisin kun ite haluis alkaa nukkua niin kaveri vasta heräilee :D Yhtenä iltana luin kirjaa ja laitoin sen kevyesti nojaamaan tohon vatsan päälle, niin siitäpä ei masussa tykätty, alkoi...
  3. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Taas ois uus viikko huomenna edessä :) Ja niinku syntymähäjy totesi niin kivasti tosiaan se itsenäisyyspäivä sen arjen poikkasee :D Pääsee sit illalla ihastelemaan (ja kauhistelemaan) linnan pukuja, se on se jokavuotinen traditio =) <br><br>
  4. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Lisko mistä ostit ne tyynyliinat?
  5. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Onko teillä muillakin vielä tässä vaiheessa näitä ihme mielialavaihteluja? <br><br>
  6. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Iltaa vaan kaikille =) Täällä voidaan ainakin ihan mainiosti. Kova on "poika" liikkumaan, heti kun itse asettuu aloilleen ja yrittää hetken huilia niin mahassa alkaa senpäivänen riehuminen :D Huomenna ois sit virallinen pikkujoulu :xmas: Aiotteko viettää sitä jotenkin? Ite otan esille...
  7. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Mun vaakakuppi kallistui enemmän ton tosinaisen puoleen :laugh: <br><br>
  8. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Kaukaloista tuli mieleen että minkämerkkinen turvakaukalo ois hyvä?
  9. J

    Katellaanko taas masukuvia?

    Pitäiskö minunki laittaa tänne kuva hmmm<br><br>
  10. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Mun liikuntajutut on muuttunu jonkinverran sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Ennen kävin jumpissa ymv. Mutta alkuraskauden suunnaton väsymys ja ruokahaluttomuus vaikutti, ei sitä jaksanu tehdä mitään ylimääräistä, kaikki vapaa-aika meni melkeinpä nukkuessa.... <br><br>
  11. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Onneks ei oo pahemmin tarvinnu särkylääkkeitä käyttää, vaikka migreeniherkkä olenkin. Muutaman kerran on tullu otettuu Panadol Zappia 2tabl kerralla ja se on vieny ainaki päänsäryn pois. Hammassärky onki sit inhottavampi, siihe ei aina auta ees kunnon kipulääke... Siitä tuliki mieleen et...
  12. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Huomenia =) Painoo on täällä tullu jotai nelisen kiloo, neuvolan mukaan ihan ok...kunha ei sit loppua kohti nouse hurjaa vauhtia.... Mut kyllä väsyttää!!! Se on iha mahotonta ku vois nukkuu vaikka miten pitkään, ei 9tunnin kunnon yöunet riitä enää mihinkää :(<br><br>
  13. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Ite sain neuvolasta "vauvan odotus"-kirjan jonka välissä oli liittymiskuponki kyseiseen kerhoon...Nyt en muista sen nimeä :headwall: Oisko ollu vau´kirja niminen tää firma. Sieltä sit tuli tällainen ilmaiseks, ja jatkossa tulee kuulemaa jotain muutakin kivaa =) Käy tässä osoitteessa...
  14. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Mullekin tuli viime perjantaina se paketti postissa, oli tosi kiva ylläri =) Cd.n laitoin heti soimaan, mut ei ehkä ihan sitä kaikista parasta lempimusiikkia, mut jospa sillä ois rauhoittava vaikutus vauvaan :heart:
  15. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Ei tihku maitoa täällä...Rinnat tai itseasiassa nänninpäät on kyllä ihmeen hilseilevät ja kuivan tuntuiset? Laitoin eilen illalla bebanthen-voidetta niihin, toivottavasti auttaa.. Tuli tänään sit tilattua aika 4d ultraankin :D Vasta jouluviikolla mennään, sillo viikkoja kasassa 25. Muutoin...
  16. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Tämä tuleva mamma lähtee nyt pikkujoulujuhliin =) Hyvää viikonloppua teille kaikille :wave:
  17. J

    Body for life

    Mulla on kyseinen kirja, en oo vaan vielä lukenut sitä :whistle:
  18. J

    Spinning

    Täytyy jo ennen vauvan syntymää aloittaa laihdutuksen miettiminen :D Joten kyselen onko jollain tietoa mistä voisi ostaa kunnollisen spinningpyörän? Oon koittanu netistä ettiä, mut ei oo onnannu.... :headwall:
  19. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Vauvaunia oon minäki nähny. Pariin otteeseen sellaista että vauva oli jo syntynyt mutta sain pitää sitä vaan hetken ja sit se meni vatsaan takasin :D Blaah tää ilma masentaa :headwall: <br><br>
  20. J

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Aijjjjaaaa :D *palaa takaisin työkalupakille* Tulos: menihän se aika kuprulle, mutta näytti 89cm =)

Yhteistyössä