Body for life

  • Viestiketjun aloittaja Jane81
  • Ensimmäinen viesti
Jane81
Onkos kukaan lukenut tätä Bill Philipsin kirjaa? Löysin sen kolmella eurolla ja katsotaan mitä se sisältää. Ihan hyvät arvostelut kävin amazonin sivuilta lukemassa. Olen pisteillä tällä hetekellä ja luulen etten vaihda ruokavalioa vielä ainakaan mutta ne voimaharjoittelut kiinnosti.
 
Jane81
No jatkampa tähän omaan juttuuni ensi kommentit kirjasta. Se on kirjoitettu ihan kivasti, mutta hyvin amerikkalaiseen tyyliin, kuten elämässä ei ole mitään muuta kuin hyvännäköinen vartalo ja jos sen saavutat olet kaikilla elämän alueilla menestyvä ja onnellinen. Mutta varmasti on ihan toimiva juttu, kivat ruuat oli tarjolla tässä ohjelmassa ja mikä parasta, vapaapäivä, eli päivä jolloin sÿöt ihan mitä lystää ja ihan niin paljon kuin haluat, oli lähes välttämätön :kieh: . Siinä selitettiin että on fysiologinen peruste olemassa sille että jos pitää ruokavaliossa YHDEN vapaapäivän viikossa niin elimistölle kulkeutuu aivojen kautta viesti ettei se ole nääntymässä, eikä näin ollen säästöliekki lähde päälle.
Itse en lähde nyt noudattamaan tätä body for life ohjelmaa koska olen pisteillä, mutta ajattelin että ryhmäpäivänä punnituksen jälkeen voisin syödä mitä tahansa haluan. Voihan sitä kokeilla, Ja jos se ei kaikilla toimi niin sittenhän se nähdään toimiiko se minulla.
Kirja löytyy googlesta nimellä, suomenkielisiltä sivuilta suomeksi. Englanniksi sen saa osoitteesta www.bodyforlife.com
 

Yhteistyössä