Hakutulokset

1. BakaNeko

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

tofferiina82 : Tervetuloa :)
  2. BakaNeko

Mammaksiko? : Mikäs on bmi täl hetkellä? Mulla on tasan 35 mutta on punnitukseen vielä aikaa 8 päivää jos sais vielä puristettua grammoja pois :) Enneliina : Täällä pidetään peukkuja!!! Venla74 : Miten meni punktio ja montako saitte kerättyä? Aurinkoista päivää kaikille <3
  3. BakaNeko

Neppu_ : Tervetuloa :)
  4. BakaNeko

Susa76 ja rimpatti voimahaleja <3
  5. BakaNeko

Kouvolalaiset vauvahaaveilijat

minnieee: Kouvolan julkisesta ei ole kokemuksia mutta Lappeenrannan yksityisestä (asutaan siis kouvolassa) on FELICITAS klinikkaa suosittelen lämpimästi! Millainen lähtötilanne teillä on? ).( Meillä yritystä takana 7 vuotta johon mahtuu 2/2008 ku, 8/2008 km, 9/2010 km ja 1/2013 km
  6. BakaNeko

Sadana: Eikä meillä! Susa76: NohNOh minä odotan uutisia??? :) ).( Meillä on nyt aika varattuna 2.huhtikuuta klinikalle (vuositarkastus ja jutustelu mitä aletaan pistelee ja kuinka paljon) :)
  7. BakaNeko

Teretulemasta kaikille tasapuolisesti :wave: Mammaksiko: Meillä on tuo ylipaino kans ongelmana ja sit spermassa alle 2% normeja siittiöitä! Mikäs sun BMI on ja paljonko pitää pudottaa painoa? Mulla on 900g:n päässä yht. 14kg lämpöä harakoille heitettyä puhdasta LÄSKIÄ!
  8. BakaNeko

Susa76: Ihunaa :heart: nyt paljon lepoa ja lämmintä ja ja ja :eek: nyt jännitetään! Sandaali ja rimpatti: Mahtavuuttaa ihunaa ja onnea!
  9. BakaNeko

Sandaali: Kiitos kiitos! Tässä teille tunteiden purkaus linkki: Tears and Hope - the infertility awareness project ja aihetta käsittelevä laulu arttu wiskari - ikuisesti kahdestaan Arttu Wiskari - Ikuisesti kahdestaan - YouTube Susa76: :hug: huomiselle!
  10. BakaNeko

Susa76: Okei te siis asutte "vähän" ylempänä kuin me! Me käydään yksityisellä tuolla Lappeenrannassa (Kouvolassa asutaan) Felicitas klinikalla. Kallista touhua mutta ei tarvitse jonottaa! Aurinkoista päivää kaikille :)
  11. BakaNeko

Susa76: Kiitos on ihanaa saada vertaistukea! Ollaan mieheni kanssa oltu avoimia asian suhteen mutta ei ystävät oikein ymmärrä asiasta mitään kun kaikilla on joko yks tai kaks tai kolme tai jopa neljäs lapsukainen tulossa. Missäs te käytte yksityisellä vai kunnallisessa???
  12. BakaNeko

Hoplaa mä hyppään teidän seuraa! Yritystä takana noin 7 vuotta (itse olen 27v ja aviomieheni 30v) 2008 kohdunulkoinen raskaus -> vasemman munajohtimen poisto! 9/2008, 8/2010 ja 1/2013 km! Huhtikuun alussa ollaan menossa pistokoulutukseen ja säätää hormonipitosuudet.

Yhteistyössä