Hakutulokset

1. S

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Ei tartte tämän tytön testejä tehä :'( Tsemppiä Rimpatti, sulla on tosi raskaat ja piinaavat viikot. Koita jaksaa!
  2. S

BekaNeko: Piinailua vaan :D Joitakin tuntemuksia, mutta ne voi olla Lutinuksesta. En halua tehä testiä liian aikasin ettei tartte taas kerran pettyä niin odottelen sopivaa hetkeä :) Nyt pp9. Raastavaa... Kiitos kysymästä :flower:
  3. S

Sandaali: Sori, ymmärsin väärin sut :confused: Sadana: Meillä ei ainakaan oo ollu mitään psykologisia arviointeja eikä sen suurempia kyselyitä.
  4. S

Sandaali: ei kyllä aavistustakaan kauanko testi näyttää positiivista vaikka ois menny kesken. Sitä kai tarkoitit? Se paniikki veren näkemisestä on kyllä ihan järkyttävä :( Muista ettei se aina tarkoita keskenmenoa! Tsemppiä sinne!! Tää on just niin tätä, mää piinailen täällä että tulenko...
  5. S

Vähänkö hienoa Rimpatti ja Sandaali :) Ei munkaan mielestä se näy noin kauaa. Jotenkin tuntuu ettei montaa päivää edes. Epäilen vieläpä sitäkin että tekiskö se oikeesti testin positiiviseksi? Että onko sitä hormonia siinä niin paljon.
  6. S

Rimpatti: Mun kokemuksella haalea viiva on plussaa :) Ei se siihen muuten tulis ;)
  7. S

Onnea Sandaali!!! Aivan ihanan mahtavaa!! Ettekä arvaa mitä!? Mulla on nyt kaks kyytiläistä matkassa :heart: :heart: Oon ihan hämilläni :confused: Punktion tehny lääkäri teki meistä aika selväksi että siirtoa ei voida tehä koska follikkeleja oli niin paljon ja on niin suuri hyperin riski...
  8. S

Kiitos BakaNeko!!! Jännittämään alko...
  9. S

Sandaali: käyttekö yksityisellä? Oysista soitettiin aamulla huomisen ajan siirrosta niin se samalla kerto että vain 6 oli hedelmöittynyt normaalisti. Minusta se on vähän kun niitä kuitenkin oli sen 19. Jes, mä alan pikkuhiljaa ymmärtään tätä kieltä mitä te puhutte ;D ONNEA MATKAAN!! Oon ihan...
  10. S

BekaNeko: on varmasti kallista kun tää julkinenkin tulee ihan hiton kalliiksi. Vaikka asutaan vielä lähellä eli matkoihin ei edes mee rahaa. Mutta jonottaan on tosiaan joutunu, sehän se on se huono puoli tuolla.
  11. S

BekaNeko: Mullakin on vain yks ystävä joka on käynyt läpi tätä samaa ja hän on ainoa joka mua oikeesti ymmärtää. Tunteet heittelee niin hirveesti ilosta pettymykseen ja tää on semmosta hiustenhalkomista ettei kukaan ymmärrä ellei oo kokenu ite. Me ei olla jaksettu kaikille kertoa mutta ei olla...
  12. S

Minnie: ensin mulla meni Fostimon 150IU 8 päivää ja 225IU 5 päivää. Jo edellisestä kerrasta opin että mulla kyllä kasvaa follikkeleja ja saan vastetta lääkkeelle. Mutta oliko tää nyt sitte jo liikaa nää annokset. Mutta kun ei ne meinannu kasvaa tarpeeks isoksi. Edellisellä kerralla oltiin...
  13. S

Kiitos Dazzler!! Hitto vie, se sattu tällä kertaa :( Onneks hoitajat oli niin ihania ja ymmärtäväisiä ja sain tarpeeksi lääkettä joten en paljoa kärsiny. Follikkeleja oli niin paljon ja 19 munasolua oli saaliina. Ihan loistava tulos! Mutta... Kaikki ei kuulemma ollu kypsiä, eivät tule...
  14. S

Jännä kuinka nuo lääkkeet vaihtelee. Mulle määrättiin Lutinusta siirron jälkeen. Ne valuu kans tosi inhasti ja kolme kertaa päivässä laitettava. Sandaalilla on kyllä semmoset lääkkeet joista en oo ennen kuullukkaan. Montako päivää siirron jälkeen te teette testin? Ja tyhmä kysyy taas mikä...
  15. S

Minnie Näitä hajoamisia tulee kyllä varmasti meillä kaikilla aika ajoin. Mulla ainakin. Sitte taas noustaan. Hienoa että menkat alkoi! Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, eiks me toivota ettei ne ala :) Nyt oli meikäläisen munarakkulat niin isoja että kasvattaminen seis ja ke punktio ja pe...
  16. S

Voi Minnie, tiedän tuon tunteen... Että se vihloo sydäntä. Koita jaksaa! Sunkin aika koittaa vielä, ihan saletisti!!
  17. S

Sandaali Vähänkö hieno homma että saitte pakkaseenkin!! Tämän päivän ultran tulos oli sama kuin tiistaina.... Eli liian pieniä vieläkin. Plääh. No mutta onneksi niitä on (yli 20...) ja ovat kasvaneet, mutta tuun hulluksi näitten lääkkeiden kanssa. Koitan kestää :) Maanantaina JÄLLEEN...
  18. S

Sandaali kiitos kysymästä, oli siellä kasvanu noin 15, mutta ei ne ollu vielä kovin isoja. Fostimon annosta nostettiin ja samaa tahtia emännän mielialat heittelee, huhheijaa... Perjantaina taas ultraillaan. Sehän se tässä just on että kun yhdestä vaiheesta selviää ja on ihan että jee, niin...
  19. S

Rimpatti Tsemppiä siirtoon ja toivottavasti saatte pakkaseenkin asti! Rentoutta kaivattais täälläkin suunnalla... Enneliina No niimpä tietenkin, piinapäivät! Nuo vuodot on tosi tympeitä, mulla on tullu hoitojen myötä vuotoja milloin mitäkin, joten olettaisin sen olevan normaalia. Onko...
  20. S

Enneliina: Kuulostaa aika normaalilta, hormonit on vaan sekaisin. Tyhmänä joudun kyllä kysymään mitä tarkoittaa pp? Kp on kai kierronpäivä...?

Yhteistyössä