Hakutulokset

  1. N

    Alavatsakipuja ja alaselkäsärkyä(liittyykö raskauteen?)

    Kuukautiset oli juuri....eli vasta 3viikon päästä pitäisi alkaa...
  2. N

    Alavatsakipuja ja alaselkäsärkyä(liittyykö raskauteen?)

    Olin vähän yli viikko sitten yhdynnässä.Siitä seuraavana päivänä vasemmalle puolelle vatsaa tuli kova vihlaiseva kipu mikä meni hetkessä ohi, sen jälkeen ei ollut mitään.Oltiin ilman kumia ja mies lauksei sisään. Nyt olin 3pvä sitten yhdynnässä ja tälläkin kertaa ilman ehkäuisyä ja mies...
  3. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    en tiedä varmaksi oliko ovis...ehkö sitten erehdyin..
  4. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    kiertopäivä 38 huomenna siis 39
  5. N

    myöhäinen plussa

    Ite en tiiä mitä ajattelen...Menkat 10pvä myöhässä.Kokoajan nälän tunne vaikka kuinka söis ja pissalla käyn usein.Oksettaa (oksennus nouseee kurkkuun)..rinnat välillä tosi arat...ollu menkkamaisia kipuja vlillä muttei menkat kuitenkaan alkaneet.lämmöt heittelee (35,8-36,4) vaikka yleensä se 36,6...
  6. N

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Kertoisko joku mikä mul on? Esikosita yritän siis, nyt ois rv 5+3 mut testit näyttää negaa ja menkat on siis 10pvä myöhässä .. dpo 24 ois mun laskujen mukaan nyt jos lyhenteet muistan oikein... Onko mitään mahista että oisin silti raskaana? Pissattaa kokoajan, oksettaa, välillä pyörryttää ja...
  7. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    ja nyt ois rv 5+3
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ITEL TULEE vaa pahamieli ku tätä lukee.. Testaillu PALJON ja dpo jo 24 ja menkat 10pvä myöhässä mut testit näyttää negaa... en tiiä mitä pitäs ajatella..ei mitää menkkatuntemuksia vielkää(pientä ollu 5pvä )et millon voin ees yrittää uudellee ku ei tuu menkat ni ei tuu ovistakaa?:( Lapsi ois...
  9. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    mulla menkat nyt jo 10pvä myöhässä..mutta silti testit näyttää negaa...oireita on, oksettaa yms..alkaa huolestuttaa että mikä mulla on...en varmaa sit oo raskaana mut millon yrittää uudelleen ku ei menkat ala ni ei sit tuu varmaa ovistakaa?
  10. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    miramei siis ovulaatiosta on on 22 päivää ..edellisist menkoista on jo 37pvä
  11. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    miramei : kp:t ois jo 22...jotai haaleaa näkyi ehkä aamun testissä..nyt koitan päästä verikokeisiin..
  12. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    kyllä vauva ois toiveissa.. Sehän ihmetyttääki et jos kerran aiemmin ku oon lopettanu pillerit ni ollu normaali kierto heti ni miten nyt ei ois?
  13. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    oon lopettanut pillerit mutta oon aiemminkin ne lopettanut välillä ja kierto jatkunut TÄYSIN normaalisti...nyt pian menkat 9päivää myöhässä.tän aamun testissä näkyi ehkä joku tositositositosi hailakka haamu.. huomenna meen verikokeisiin kattoo mikä tilanne...oireita tosi vahvasti.pissalla köyn...
  14. N

    Menkkamainen olo ja ärtyisyyttä -silti raskaana?

    mulla dpo jo 22 niin voinko olla?
  15. N

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    miltä kuulostaa menkat 8pvä myöhässä.alavatsakipuilua yms mutta testi näyttää negaa olenkohan vai enkö ole?
  16. N

    Menkkamainen olo ja ärtyisyyttä -silti raskaana?

    Menkat on nyt 8pvä myöhässä, ja nyt ollut pientä menkkakipuilua muttei sellaista kun yleensä ja ärtyneempi oon ollut...Testejä oon useamman tehnyt aamuisin mutta negaa näyttää.. Voinko silti olla raskaana? Muita oireita: Normaalisti hyvät ruuat oksettaa nännit tosi herkät pissattaa...
  17. N

    Kuvia plussatesteistä

    Itellä näyttää negaa vaikka kk 5pvä myöhässä...Voinko silti olla raskaana?
  18. N

    Olenko raskaana?

    Menkat on 5pvä myöhässä.Närästää ja vatsa on sekaisin.Painoa tullut lisää ja rinnat kasvaneet. Olen muutenkin ollut ystävien mukaan outo (siivoilen mielelläni ja tahdon tehdä ruokaa yms) mitä en koskaan normaalisti tee.. Pahoinvointia on myös ollut. ja pientä alavatsanippailua..Mutta testi...
  19. N

    Olenko raskaana?

    Olin yhdynnässä ilman suojausta 15pvä menkkojen alusta eli juuri kun oli ovulaatio.Mies laukesi sisääni 2 kertaa... Nyt 4viikkoa edellistenn menkkojen alkamispäivästä seuraavat menkat ovat nyt 2pvä myöhässä eikä ole sen tuntuinen olo että ne olisi edes alkamassa. Vatsaa nipistää ja...
  20. N

    raskaanako?

    Olin yhdynnässä ilman suojausta 15pvä menkkojen alusta eli juuri kun oli ovulaatio.Mies laukesi sisääni 2 kertaa... Nyt 4viikkoa edellistenn menkkojen alkamispäivästä seuraavat menkat ovat nyt 2pvä myöhässä eikä ole sen tuntuinen olo että ne olisi edes alkamassa. Vatsaa nipistää ja...

Yhteistyössä